ואם יש רק 8? ולפני זה חלת?מחשבים את הדמי לידה לפי החודשים שלפני החלת
(כמובן שצריך 10חודשי עבודה לפני כן ללא החלת)
לפני ה-8 חלת?ואם יש רק 8? ולפני זה חלת?
היתי בחלת ממרץ, כשחזרתי לעבודה כבר היתי בהריון.לפני ה-8 חלת?
ובסך הכל ללא החלת אין לך 10 חודשי עבודה?היתי בחלת ממרץ, כשחזרתי לעבודה כבר היתי בהריון.
מתוך כמה? שנה וחצי לא... מתוכם חלק חלתובסך הכל ללא החלת אין לך 10 חודשי עבודה?
צריך או 10 מתוך 14 או 15מתוך 22.מתוך כמה? שנה וחצי לא... מתוכם חלק חלת
אז... חזרתי לעבוד לחינם? יכולתי להמשיך לקבל חלת וזהו? אוי!!!צריך או 10 מתוך 14 או 15מתוך 22.
הכוונה היא עד ללידה ולא עד הכניסה להריון.
ולעצם השאלה האם חלת נקרא חודשי עבודה לזכאות לדמי לידה אין לי מושג אבל מהגיון לא נראה לי.
א.במקרה שעובדים 6מתוך 12 מקבלים חצי מהדמי לידהאז... חזרתי לעבוד לחינם? יכולתי להמשיך לקבל חלת וזהו? אוי!!!
www.prog.co.il
?????????????????????![]()
קורונה - סגר!!!!!!!!!
אמרה לי מנהלת סניף בקופ"ח שהרבה בדיקות חיוביות הן חלקיות (לא מספיק מבינה בזה...) ולכן אם כיתה שלמה נניח צריכה להכנס לבידוד הם בודקים שוב ויש סיכוי שהתוצאה שלילית. מה שקורה למעשה למשל בת"ת של הבנים שלי שלא מדווח בכלל למשרד הבריאות וככה מכניסים כתות שלמות לבדוד על לא עוול בכפם של הילדים והוריהם...www.prog.co.il
לקישור הוא מצוטט משהו בעניין הזה (שאלה מביטוח לאומי)?????????????????????
מה המסקנה משם?תכנס
לקישור הוא מצוטט משהו בעניין הזה (שאלה מביטוח לאומי)
אבל בתצוגה מראה משהו אחר
השאלה שלה
QUOTE="racheli., post: 8273891, member: 60317"]
שלום,
אני לפני לידה ועובדת כרגיל,
אני רוצה לקחת חודש חל"ת ולקבל בגינו דמי אבטלה. (70% מהמשכורת הרגילה)
השאלה שלי אם החודש הזה יפגע בי בדמי לידה?
תודה.
www.prog.co.il
@יהודה מילרחודשי אבטלה נחשבים ג"כ לצורך חודשי הזכאות להלן ציטוט מאתר הביטוח לאומי:
חודשים נוספים שיכולים להיכלל בתקופת האכשרה
אחד מתנאי הזכאות לקבלת דמי לידה, הוא צבירת תקופת אכשרה.
כלומר, את עובדת שכירה או עובדת עצמאית, ושילמת דמי ביטוח לאומי. בהתאם לתקופת האכשרה שצברת נקבעים ימי הזכאות לדמי לידה:
חודשים שנכללים בתקופת האכשרה:
- אם שילמת דמי ביטוח לאומי עבור 10 חודשים מתוך 14 החודשים שלפני יום הפסקת העבודה, או עבור 15 חודשים מתוך 22 החודשים – תהיי זכאית לדמי לידה מרביים עבור 15 שבועות (105 ימי זכאות).
- אם שילמת דמי ביטוח לאומי עבור 6 חודשים מתוך 14 החודשים שלפני יום הפסקת העבודה – תהיי זכאית לדמי לידה חלקיים עבור 8 שבועות (56 ימי זכאות).
- חודשים שבהם היית עובדת שכירה או עובדת עצמאית המועסקת בישראל (גם אם אינך תושבת ישראל).
- חודשים שבהם עבדת כשכירה מחוץ לישראל – בתנאי שאת ומעסיקך תושבי ישראל וחוזה העבודה נחתם בישראל.
- חודשים שבהם היית עובדת מקומית ישראלית
- חודשים שבהם קיבלת ממעסיקך דמי חופשה.
- חודשים שבהם קיבלת דמי מחלה או תמורת חופשה שנתית מקופת גמל.
- שני החודשים הראשונים של חופשה ללא תשלום, שבהם המעסיק חייב בתשלום דמי ביטוח עבורך.
- חודשים שבהם קיבלת מהביטוח הלאומי אחת מהקצבאות הבאות: דמי פגיעה בעבודה, דמי אבטלה, דמי תאונה, דמי לידה (עבור לידה קודמת), קצבה לשמירת היריון (עבור לידה קודמת) או קצבת נכות מעבודה בשיעור 100%.
התברר שטעיתי ותקופת האבטלה והחלת כן נחשבים!! לחודשי עבודה לעניין הדמי לידהאז... חזרתי לעבוד לחינם? יכולתי להמשיך לקבל חלת וזהו? אוי!!!
מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!
חלה שגיאה בשליחה. נסו שוב!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר להצטרף
אליהם ממש עכשיו:
תהילים פרק כה
אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
הנושאים החמים