בקשת תפילה האסון בקרלין - אשכול תפילה

מצב
הנושא נעול.
כן זה היה אתמול ביום רביעי שנראה כי יענקי מתחיל להגיב עם קצת תזוזות מידי פעם כשהפחיתו לו את כמות ההרדמה. היום הוא ממש סבל וקיבל הרדמה חזקה מאוד, בנוסף להרדמה הקיימת כולל ותרופות נגד כאבים ולא כ"כ הגיב במשך שעות היום. לפני שיצאתי ועזבתי את בית החולים
ליום זה נפרדתי ממנו לחיים ולשלום ולבריאות איתנה כמו תמיד, והחלטתי להשמיע לו הקלטה של דינה הבת שלנו בת שנתיים מדברת איתו בטלפון
"טאטי טאטי"....

למרות ההרדמה ולמרות שבמשך היום לא נראתה כמעט תגובה ממנו הוא הזיז את הידים לכיוון החזה (כמו שלובות...) והתחיל לנוע מאי נוחות. פתח את עין ימין לשניה וסגר. ודמעה זלגה לו על הפנים.
המחזה לא היה קל רגשית, היה מרגש במיוחד עין לא נותרה יבשה.
הדופק עלה מ90 ל 115 בין רגע.

רק מסר קטן אני רוצה להעביר בזה
שלפעמים אנחנו מדברים לאבא שבשמים קוראים לו "אבא אבא, טאטע טאטע "
כמה כאב וכמה דמעות זולגות שם להקב"ה .
כן ודינה שלנו לא יודעת מה יענקי אבא שלה הגיב להקלטה. היא לא קיבלה תגובה לשיחת הטלפון שלה. אבל אני שנכחתי במקום מעידה על כך עד כמה זה ריגש אותו ועד כמה הוא רוצה לחבק אותה כבר.
ככה אנחנו שקוראים להקב"ה לא תמיד רואים מיד תגובה אבל בטוח שכמו שזה השפיע על יענקי קל וחומר אנחנו מעוררים אצל הקב"ה.

תמיד נזכור להודות על מה שיש ולבקש על העתיד, כמו שיענקי תמיד עשה, עושה ויעשה בעז"ה.

להודות ולהלל ולהמשיך להתפלל.

בשורות טובות.
יעקב בן גיטל לרפואה שלימה במהרה.

אשתו כתבה את זה
 
כן זה היה אתמול ביום רביעי שנראה כי יענקי מתחיל להגיב עם קצת תזוזות מידי פעם כשהפחיתו לו את כמות ההרדמה. היום הוא ממש סבל וקיבל הרדמה חזקה מאוד, בנוסף להרדמה הקיימת כולל ותרופות נגד כאבים ולא כ"כ הגיב במשך שעות היום. לפני שיצאתי ועזבתי את בית החולים
ליום זה נפרדתי ממנו לחיים ולשלום ולבריאות איתנה כמו תמיד, והחלטתי להשמיע לו הקלטה של דינה הבת שלנו בת שנתיים מדברת איתו בטלפון
"טאטי טאטי"....

למרות ההרדמה ולמרות שבמשך היום לא נראתה כמעט תגובה ממנו הוא הזיז את הידים לכיוון החזה (כמו שלובות...) והתחיל לנוע מאי נוחות. פתח את עין ימין לשניה וסגר. ודמעה זלגה לו על הפנים.
המחזה לא היה קל רגשית, היה מרגש במיוחד עין לא נותרה יבשה.
הדופק עלה מ90 ל 115 בין רגע.

רק מסר קטן אני רוצה להעביר בזה
שלפעמים אנחנו מדברים לאבא שבשמים קוראים לו "אבא אבא, טאטע טאטע "
כמה כאב וכמה דמעות זולגות שם להקב"ה .
כן ודינה שלנו לא יודעת מה יענקי אבא שלה הגיב להקלטה. היא לא קיבלה תגובה לשיחת הטלפון שלה. אבל אני שנכחתי במקום מעידה על כך עד כמה זה ריגש אותו ועד כמה הוא רוצה לחבק אותה כבר.
ככה אנחנו שקוראים להקב"ה לא תמיד רואים מיד תגובה אבל בטוח שכמו שזה השפיע על יענקי קל וחומר אנחנו מעוררים אצל הקב"ה.

תמיד נזכור להודות על מה שיש ולבקש על העתיד, כמו שיענקי תמיד עשה, עושה ויעשה בעז"ה.

להודות ולהלל ולהמשיך להתפלל.

בשורות טובות.
יעקב בן גיטל לרפואה שלימה במהרה.

אשתו כתבה את זה
וואו!! איזה אישה חזקה!
 
כן זה היה אתמול ביום רביעי שנראה כי יענקי מתחיל להגיב עם קצת תזוזות מידי פעם כשהפחיתו לו את כמות ההרדמה. היום הוא ממש סבל וקיבל הרדמה חזקה מאוד, בנוסף להרדמה הקיימת כולל ותרופות נגד כאבים ולא כ"כ הגיב במשך שעות היום. לפני שיצאתי ועזבתי את בית החולים
ליום זה נפרדתי ממנו לחיים ולשלום ולבריאות איתנה כמו תמיד, והחלטתי להשמיע לו הקלטה של דינה הבת שלנו בת שנתיים מדברת איתו בטלפון
"טאטי טאטי"....

למרות ההרדמה ולמרות שבמשך היום לא נראתה כמעט תגובה ממנו הוא הזיז את הידים לכיוון החזה (כמו שלובות...) והתחיל לנוע מאי נוחות. פתח את עין ימין לשניה וסגר. ודמעה זלגה לו על הפנים.
המחזה לא היה קל רגשית, היה מרגש במיוחד עין לא נותרה יבשה.
הדופק עלה מ90 ל 115 בין רגע.

רק מסר קטן אני רוצה להעביר בזה
שלפעמים אנחנו מדברים לאבא שבשמים קוראים לו "אבא אבא, טאטע טאטע "
כמה כאב וכמה דמעות זולגות שם להקב"ה .
כן ודינה שלנו לא יודעת מה יענקי אבא שלה הגיב להקלטה. היא לא קיבלה תגובה לשיחת הטלפון שלה. אבל אני שנכחתי במקום מעידה על כך עד כמה זה ריגש אותו ועד כמה הוא רוצה לחבק אותה כבר.
ככה אנחנו שקוראים להקב"ה לא תמיד רואים מיד תגובה אבל בטוח שכמו שזה השפיע על יענקי קל וחומר אנחנו מעוררים אצל הקב"ה.

תמיד נזכור להודות על מה שיש ולבקש על העתיד, כמו שיענקי תמיד עשה, עושה ויעשה בעז"ה.

להודות ולהלל ולהמשיך להתפלל.

בשורות טובות.
יעקב בן גיטל לרפואה שלימה במהרה.

אשתו כתבה את זה
אבא , כמה זמן הוא לא שמע את הקול הזה . משהו מתערפל , מתבהר מטשטש מולו

אבא ושוב טאטא . המתוקה שלו הקטנה שלו ... כמה זמן הוא לא ראה אותה ? כמה זמן הוא שוכב כך בחוסר אונים .

לפני כמה זמן היה החג ? הראש בוער רוצה שוב לעצום עיניים . לחזור שוב לערפול , לטשטש את הכאב אך נותרה עוד פקוחה עין ימין ודמעה זולגת ... אבא ... טאטא ... והקול הזה מטלטל מבפנים מרעיד נימים חבויים . לא יכול הוא הכאב לאהבה , לא יכול הוא הגוף לנשמה .....אני אוהב אותך הוא רוצה לצעוק אך לא יכול ..... מושטות הידיים לעוד חיבוק אחד גדול ותנועה במכשירים נרשמת ... נותרה רק עין ימין וגם היא נעצמת אט אט . שוב תרופות והרדמות שוב שוקע המח וצולל , ומתוך החושך קמות תמונות , מבליח אור מתוך הערפל . היא צעקה והוא שמע ....לב של אבא ניתר בעז הוא כאן עוד יקום לתחיה – רק נמשיך הו נמשיך בחבל אמונה לאחוז

בורא עולם תפילתינו ישמע יוריד ממנו צער ומכאוב יגאלנו במהרה גאולה שלימה ובקרוב נחזה בהתגשמות הטוב
 
הלב שלי בוכה
זולגות לי דמעות מהעינים
הלואי הלואי וכבר יחלימו כולם
הלואי ומשיח יבוא במהרה ויגאל אותנו גאולה שלימה
 
1621861587602.png
 
ב"ה.



בשורות מעודדות ומשמחות

מהמשפחה התקבלה הודעה על שיפור ניכר וסימנים מעודדים וחיוביים

אצל הבה"ח דוד צבי בן ליבא

אנא טייערע ברידער נמשיך להתפלל ולבקש למען אחינו בשרינו לרפואתו השלימה והמהירה

בתוך שאר חולי ישראל
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:
כן זה היה אתמול ביום רביעי שנראה כי יענקי מתחיל להגיב עם קצת תזוזות מידי פעם כשהפחיתו לו את כמות ההרדמה. היום הוא ממש סבל וקיבל הרדמה חזקה מאוד, בנוסף להרדמה הקיימת כולל ותרופות נגד כאבים ולא כ"כ הגיב במשך שעות היום. לפני שיצאתי ועזבתי את בית החולים
ליום זה נפרדתי ממנו לחיים ולשלום ולבריאות איתנה כמו תמיד, והחלטתי להשמיע לו הקלטה של דינה הבת שלנו בת שנתיים מדברת איתו בטלפון
"טאטי טאטי"....

למרות ההרדמה ולמרות שבמשך היום לא נראתה כמעט תגובה ממנו הוא הזיז את הידים לכיוון החזה (כמו שלובות...) והתחיל לנוע מאי נוחות. פתח את עין ימין לשניה וסגר. ודמעה זלגה לו על הפנים.
המחזה לא היה קל רגשית, היה מרגש במיוחד עין לא נותרה יבשה.
הדופק עלה מ90 ל 115 בין רגע.

רק מסר קטן אני רוצה להעביר בזה
שלפעמים אנחנו מדברים לאבא שבשמים קוראים לו "אבא אבא, טאטע טאטע "
כמה כאב וכמה דמעות זולגות שם להקב"ה .
כן ודינה שלנו לא יודעת מה יענקי אבא שלה הגיב להקלטה. היא לא קיבלה תגובה לשיחת הטלפון שלה. אבל אני שנכחתי במקום מעידה על כך עד כמה זה ריגש אותו ועד כמה הוא רוצה לחבק אותה כבר.
ככה אנחנו שקוראים להקב"ה לא תמיד רואים מיד תגובה אבל בטוח שכמו שזה השפיע על יענקי קל וחומר אנחנו מעוררים אצל הקב"ה.

תמיד נזכור להודות על מה שיש ולבקש על העתיד, כמו שיענקי תמיד עשה, עושה ויעשה בעז"ה.

להודות ולהלל ולהמשיך להתפלל.

בשורות טובות.
יעקב בן גיטל לרפואה שלימה במהרה.

אשתו כתבה את זה
קשה לי לכתוב את זה
אבל לפעמים אני מתגעגע לתקופות הקשות בחיי
(ליד ילד גוסס בפגיה)
בגלל הקירבת השם
 
האם רשימת הפצועים שמופיעה למעלה מעודכנת?
 
הבה"ח דוד צבי בן ליבא - (טרבילו).

הילד יום טוב שמחה בן חיה יהודית - (קליין).
הר"ר צבי עקיבא בן ריז'ע גיטל - (שמעיה).
הר"ר שמואל מאיר בן זעלדא - (לאוב).
הר"ר יעקב בן גיטל - (פרלמן).
הר"ר אליהו בן מרים - (קרעפיל).
הילד דוב בער בן עדה (חרקובסקי).
הר"ר יהושע בן דבורה - (לובין).
הבה"ח שלמה בן אלטע חנה - (לובין).הר"ר משולם בן חנה - (שמעיה).
הבה"ח יעקב מאיר יוסף בן לאה דינה (ציינוירט).הבה"ח יחזקאל בן אלטע ברכה (ערליך)
הבה"ח אלתר שמואל יצחק בן ציפה (בורנשטיין)הבה"ח משה יוסף בן טויבא יהודית (אייזין)
הבה"ח זאב בן הדסה (הלר)הבה"ח מאיר שלום בן שרה רבקה (הלפרין)
הבה"ח מנחם מנדל בן אילה פנינה (בלוי)הבה"ח עקיבא בן בינה (שטיינברג)
הבה"ח יצחק מרדכי בן רבקה (רוזנטל)הבה"ח שמעון בן לאה (גולדשטיין)
הבה"ח שלמה בן מחלה (בוקשפן)הבה"ח ישכר משה בן רחל (אמיתי)
הבה"ח משה יוסף בן חיה רחל (לוי)הבה"ח אברהם חיים בן אידל מרים (אייזנשטיין)
הילד יוסף בן ליבא (טרבילו)הבה"ח אליעזר מנחם מנדל בן גולדה פריידא (אייזין)
הבה"ח ישראל בן שרה (פילטשיק)הבה"ח אפרים בן ציון בן ברכה (מילר)
החתן יוחנן בן גיטל (פרלמן)הבה"ח יהודה יצחק בן נחמה רבקה (וואלפיש)
הבה"ח שמואל צבי בן בריינא פרומא (שפיאצקי)הבה"ח יוסף בן גיטל (מרק)
הר"ר ישעיהו בן חיה פראדל (פוטש) הבה"ח יצחק בן מלכה (שור)
הבה"ח יוסף דוד בן רבקההבה"ח פנחס בן חנה איטה (ברנדויין)
הר"ר נחמיה בן פייגא (שטיינברג)הבה"ח חיים שלמה בן אסתר הנדל (שטיינברג)
הבה"ח מרדכי בן מרים פעריל (עקשטיין)הבה"ח ישראל בן הנייה רבקה (גור אריה)
הבה"ח יהודה ליב בן בינה רות (גלויברמן)
 
ה' נתן ת'ניסיון
הוא גם יתן את הכוחות
וגם כשזה נראה שלא
יש בך עוד עוצמות שמפכות
כי רק אם תגיע לתהומות
תדלה ממנו אוצרות
וכאשר תעלה למעלה אל האור
תקח אתך את התובנות
תלטש , תטפח
ותראה שיש לך ביד יהלום
ותדע כי רק מה שעברת
הביא אותך עד הלום
האנשים הגדולים
הם אותם אלו שצמחו מאותם רגעי יאוש , משבר
כי את כל החיים אפשר להפסיד – אם הרגע הזה מתפספס
ולפעמים מה שה' דורש ממנו
זה לשכב מולו חסר אונים , חסר כוחות
ולדעת שזה גדול עלי
למסור לידיו חזרה את המושכות
ולדעת שהוא יעשה את זה הכי טוב שאפשר .

איפה נכנס אלוקים ? בכל מקום שנותנים לו להכנס

ולפעמים מה שנדרש ממנו זה להרפות , להרפות
להרפות מהמחשבות , מהדאגות ולמסור לידיו חזרה
את המפתחות של הדלתות שלא נפתחות ....

כי חיים על קידוש ה' זה גם כשזה קשה
וראשי תיבות קשה זה
קידוש שם ה''
וכן קומות שיגביהו הרבה
ה' נתן לנו כוחות כי הוא יודע שאנחנו יכולים
ואולי מה שנדרש ממנו לפעמים זה פשוט להרים את העיניים ולדבר
עם אבא שכ"כ מחכה
אבא , שמת אותי בדור כזה , מבולבל , תוהה
איני יודע מה התפקיד שלי כרגע
איני יודע מה לעשות עם זה
אבל אני מאמין בך באמונה שלימה ויודע
שכל יום שאתה מחזיר לי את הנשמה
ואני אומר בחמלה , רבה אמונתך -
ז"א שאתה מאמין בכוחות שלי
להתמודד הלאה עם כל הניסיונות שבעולם
אתה מכיר את הנפש שלי ויודע כמה אני יכול לספוג
אין שום ניסיון שגדול עלי
אם אני יודע שזה מאבא אוהב
א"א להשתגע - אם יודעים לאיפה לנתב את הכאב
אנחנו לא גיבורים . אנחנו רק מנסים וגם הרבה נכשלים
אבל קמים .כי שבע יפול צדיק וקם
ואנחנו יודעים שהחיים רצופים ניסיונות ותמיהות
אבל לנו יש אמונה שהיא מחזיקה אותנו
וכשמבקשים עזרה - כי זו הכתובת היחידה
ויודעים שלנו אין רשות להתיאש !
אנחנו לא בעלים על היאוש

ומהמקום הזה המשלים , המאמין , המרפה ...
יש תקומה , יש תקוה , יש אמונה
מבטיח לנו ה' – אני מחצתי ואני ארפא

ולואי ונזכה !
 
תודה למי ששלח את שמות המשפחה - זה מעודכן להיום או שיש כאלו שב"ד השתחררו?
 
בדקות אלו ביקשו להתפלל על אליהו בן מרים - מצבו קשה
תזכו למצוות
אם מישהו יודע לעשות קישור לתהילים..
 
נערך לאחרונה ב:

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.
פרק קכב:
א) שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית ד' נֵלֵךְ: ב) עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם: ג) יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו: ד) שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם ד': ה) כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד: ו) שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ: ז) יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ: ח) לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ: ט) לְמַעַן בֵּית ד' אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
• • • • • •
לתשומת לבכם, אשכול זה נועד לבקשות תפילה בלבד. פטפטת ודיונים עלולים לגרום לנעילת האשכול או חסימת המשתמש. בברכת רפואה שלימה!

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה