בקשת תפילה האסון בקרלין - אשכול תפילה

מצב
הנושא נעול.
גם השבת אנחנו אוספים אלף שיר השירים ואלף הפרשות חלה
לרפואתו של יעקב בן גיטל
הוא עדיין זקוק לרחמי שמים מרובים!

בבקשה תעזרו לנו להגיע לאלף, ותעבירו את ההודעה הזאת הלאה-
מי שאומר\ת שיר השירים או עושה הפרשת חלה ויכול\ה לכוון לרפואת יעקב בן גיטל, נשמח מאוד אם תשלח לנו מייל לכתובת

havatchinam123אין לכתוב כתובת מייל
תודה ענקית ענקית!!!
 
סתם לידיעה בי"ח מרכזי כשל כישלון מוחלט!
עשרות נפגעים שנבדקו בביה"ח גילו בהם שוב אחרי ימים ואפילו שבוע עשרות שברים חדשים וחזרו לבי"ח.
כמו כן שיחררו מטופלים שתוך יום יומים חזרו מיד לאשפוז בשל הסתבכויות!
ועוד!!!
כואב הלב!!!
 
תוכלו לשנות בקישור לתהילים את השם שלו כפי שאמרו עכשיו להתפלל? (בן מאריא)
שיניתי

רבותי מדובר בפצוע הכי קשה שאין לו קרובים שיתפללו עליו, כל עם ישראל קרוביו.
אנא קרעו שערי שמים!!!
 
חסר שם את "דוד צבי בן ליבא" והוא עדיין במצב קשה
 
רפואה שלימה!
 
1622495893589.png
 
הציבור נקרא לקרוע שערי שמים

יש הדרדרות במצבו של האברך יעקב בן גיטל
נא הרבו בתפילות.


כל אחד בביתו לארגן את כל המשפחה ולומר ביחד כמה מזמורי תהילים.

לרפואתו בתוך שאר חולי ישראל
ב"ה האברך יעקב בן גיטל כבר בלי הנשמה
אתמול שמעתי הקלטה שלו מדבר ומודה למתפללים עליו
חסדי ה'
ממשיכים להתפלל
 
ב"ה האברך יעקב בן גיטל כבר בלי הנשמה
אתמול שמעתי הקלטה שלו מדבר ומודה למתפללים עליו
חסדי ה'
ממשיכים להתפלל
זה נכון, אבל זקוק לתפילות! שיחזור לתפקד בכל איבריו.
שיראה וילך כאחד האדם.
תתפללו חזק!!!!!!!
 
יחד עם כל אחינו בני ישראל
שפינו לב זמן ואנרגיות
והשקיעו בתפילות בלי להכיר בכלל מקרוב
שמחתי והתעודדתי מאד לשמוע שהוא התעורר,

יש ב"ה ניסים גדולים,
הצוות והרופאים עומדים פעורי פה.
יעקב בן גיטל (כבר לא היה לו דופק...)
התעורר והוא מדבר!

הוא השתחרר ועבר לשיקום.

נכון וודאי שצריך עוד תפילות,
אבל הבשורות הטובות האלו הן אלו שמזריקות כח
להמשיך בתפילות וגם בכלל

האמת שחיפשתי מהבוקר כאן באשכול את הבשורה הטובה
(שמעתי ממקור אחר ולא רציתי להודיע בלי להכיר מקרוב)
בינתיים כנראה בני המשפחה לא הגיעו לזה
אז שמחה להיות זו שמבשרת דברים טובים :)
 
הוא השתחרר ועבר לשיקום.
המידע לא מדוייק.
הוא עדיין מאושפז אמנם לא בטיפול נמרץ אלא במחלקה כירורגית.
לפי ההערכת הרופאים בימים הקרובים יוחלט להעבירו לשיקום.
המשיכו להתפלל לרפואתו "יעקב בן גיטל"
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.
פרק קכד:
א) שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי ד' שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל: ב) לוּלֵי ד'שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם: ג) אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ: ד) אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ: ה) אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים: ו) בָּרוּךְ ד' שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם: ז) נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ: ח) עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם ד' עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
• • • • • •
לתשומת לבכם, אשכול זה נועד לבקשות תפילה בלבד. פטפטת ודיונים עלולים לגרום לנעילת האשכול או חסימת המשתמש. בברכת רפואה שלימה!

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה