כללי הבאה לדפוס כדבעי

  • הוסף לסימניות
  • #1
איך/ איפה אפשר ללמוד הבאה לדפוס כמו שצריך? יש לי את הספר "דפוס על בטוח" אבל אני מעדיפה משהו live.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
זאת שאלה לפורום הפקות דפוס?
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
כאן את יכולה לקבל קצת מושגים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
תודה רבה!! יפה שריכזתם ככה הכל, זה מאד עוזר.
(דרך אגב, "איך לסגור pdf" חסום באתרוג משום מה...אשמח אם יהיה פתוח כי עניין אותי לקרוא...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
הוראות סגירה לדפוס (PDF)

נכתב ע"י דאבל אימפקט;1090391:
(דרך אגב, "איך לסגור pdf" חסום באתרוג משום מה...אשמח אם יהיה פתוח כי עניין אותי לקרוא...)

מביאה את זה גם כאן:
הוראות לסגירת קבצים מאילוסטריטור באופן שיהיה מצוין לדפוס וכמובן בעל משקל קל:

על מנת שהקובץ עליו אתם עובדים ישאר באותו פורמט עבודה, סיגרו ע"י האופציה save a copy מתפריט file.

צפה בקובץ המצורף 172136

בחרו בסוג הקובץ PDF ובחלון ה-PDF שיפתח בחרו באופציה:press quality שחררו את הסימון מהריבוע באפשרות הראשונה כפי שמצוין בדוגמא להלן:
צפה בקובץ המצורף 172137
אל תסגרו את החלון! עיברו בתפריט השמאלי ל:Marks and bleeds ושם ציינו את ההגדרות לפי הדוגמא להלן:
צפה בקובץ המצורף 172138
לאחר שסומנו כל ההגדרות הרלוונטיות שימרו אותם ולא תצטרכו לסמן אותם כל פעם מחדש, אלא לבחור מיידית ב-preset את האפשרות שיצרתם,
בצד שמאל למטה, בחרו ב-save preset תנו לאפשרות שם המשקף את ההגדרות, ולאחר מכן ok, ו- save PDF.
צפה בקובץ המצורף 172139
יש לכם קובץ ראוי להדפסה ובמשקל סביר.

אם ברצונכם לסגור מאינדזיין דווקא להלן הוראות סגירה:

בתפריט file בחרו באפשרות export .

צפה בקובץ המצורף 172140

בחרו בשורה העליונה במסך ה-PDF שנפתח את ה-preset כפי שכבר הכנו באילוסטריטור ושמרו.
אם טרם הכנתם preset עברו בתפריט השמאלי ל- Marks and bleeds שם ציינו את ההגדרות כפי שפורט לעיל, וכן שמרו את ההגדרות דרך ה-save preset ע"מ שיהיה לכם לפעם הבאה.
צפה בקובץ המצורף 172141
בהצלחה.
 

קבצים מצורפים

  • הוראות סגירה לPDF-01.jpg
    KB 172.5 · צפיות: 21
  • הוראות סגירה לPDF-02.jpg
    KB 170 · צפיות: 25
  • הוראות סגירה לPDF-03.jpg
    KB 165.2 · צפיות: 22
  • הוראות סגירה לPDF-04.jpg
    KB 164.8 · צפיות: 19
  • מאינדזיין-01.jpg
    KB 100.5 · צפיות: 20
  • מאינדזיין-02-01.jpg
    KB 151.9 · צפיות: 17
  • הוסף לסימניות
  • #6
תודה רבה!!
אגב, כשהדפסתי מאילוס' ולא נגעתי ביכולות העריכה קיבלתי קובץ שמי שירצה אח"כ לערוך אותו יעבוד קשה...
ובשיטה שלך אם יפתחו את הפידיאף באילוס' יקבלו את הקובץ כמעט כמו פתוח.
אז איך נכון לסגור כשנותנים ללקוח?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
רק להאיר שבליד 3 מ"מ זה די והותר,
אם לדפוס יש סטיה כל כך גדולה בחיתוך עדיף למצוא מקום אחר.....
ובהתאמה - לקבוע את ה-OFFSET של סימני החיתוך ל-0.3 ס"מ (באותו מסך של הבליד)
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
נכתב ע"י דאבל אימפקט;1090426:
תודה רבה!!
אגב, כשהדפסתי מאילוס' ולא נגעתי ביכולות העריכה קיבלתי קובץ שמי שירצה אח"כ לערוך אותו יעבוד קשה...
ובשיטה שלך אם יפתחו את הפידיאף באילוס' יקבלו את הקובץ כמעט כמו פתוח.
אז איך נכון לסגור כשנותנים ללקוח?


אם את רוצה שלא יוכלו לעשות עם הקובץ כמעט כלום - זה דרך פקודת PRINT ודיסטילר
הוא "הורג" את הקובץ, משטח שקיפויות, מקנוורט פונטים ועוד
הקובץ יוצא מאוד מאוד קל!
הבעיה שבדפוס דיגיטלי לא תמיד הם יודעים לאכול קבצים כאלה, ראיתי פאשלות בשקיפויות בדיגיטלי
אם את מדפיסה באופסט זה אמור לצאת מצויין - כל עוד ההגדרות נכונות
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י ariels;1090430:
רק להאיר שבליד 3 מ"מ זה די והותר,
אם לדפוס יש סטיה כל כך גדולה בחיתוך עדיף למצוא מקום אחר.....
ובהתאמה - לקבוע את ה-OFFSET של סימני החיתוך ל-0.3 ס"מ (באותו מסך של הבליד)
אותי לימדו אוטומטית להגדיר 5 מ"מ לשניהם ומיכל בריטמן כתבה 3-5. יכול להיות שזה משתנה לפי מה שיש בשוליים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אמנם לא קשור במישרין לאשכול-
לגבי הדפסת אייריס- מה העלות שלה? והאם בהדפסה גדולה הדפוס מבצע אותה כחלק מהשירות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נכתב ע"י דאבל אימפקט;1090426:
תודה רבה!!
אגב, כשהדפסתי מאילוס' ולא נגעתי ביכולות העריכה קיבלתי קובץ שמי שירצה אח"כ לערוך אותו יעבוד קשה...
ובשיטה שלך אם יפתחו את הפידיאף באילוס' יקבלו את הקובץ כמעט כמו פתוח.
אז איך נכון לסגור כשנותנים ללקוח?

את יכולה לבחור בסגירה את האופציה:
X-1a:2001

אז יהיה לך קובץ שחוט בהחלט,
אבל כשאני שולחת לדפוס אני לא בדיוק חוששת מזה... עוד לא פגשתי דפוס שפתח קבצים של לקוחות בשביל "לקחת" מהם אלמנטים וכו'...

ברוב לקוחותי גם יש לי אמון כך שמלבד פעמים בודדות לא יצא לי לרצות לשחוט קבצים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
פרינט ודיסטילר הכוונה להדפיס לפוסטסקריפט ושם להמיר לפידיאף?
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
נכתב ע"י mig;1090439:
את יכולה לבחור בסגירה את האופציה:
X-1a:2001

אז יהיה לך קובץ שחוט בהחלט,
אבל כשאני שולחת לדפוס אני לא בדיוק חוששת מזה... עוד לא פגשתי דפוס שפתח קבצים של לקוחות בשביל "לקחת" מהם אלמנטים וכו'...

ברוב לקוחותי גם יש לי אמון כך שמלבד פעמים בודדות לא יצא לי לרצות לשחוט קבצים.
אז זהו, שזו השאלה, מה זה "קובץ סגור" באילוס'. כי פתוח בחחחיייים לא ניתן;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
נכתב ע"י ariels;1090430:
רק להאיר שבליד 3 מ"מ זה די והותר,
אם לדפוס יש סטיה כל כך גדולה בחיתוך עדיף למצוא מקום אחר.....
ובהתאמה - לקבוע את ה-OFFSET של סימני החיתוך ל-0.3 ס"מ (באותו מסך של הבליד)

3 זה די והותר ומספיק גם 2.5
ו-5 לא מזיק...

היתה לי עבודה פעם שביקשו דווקא 5 (שקית נייר גדולה מאד)
ומאז זה הסטנדרט שלי זה לא מפריע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נכתב ע"י דאבל אימפקט;1090440:
פרינט ודיסטילר הכוונה להדפיס לפוסטסקריפט ושם להמיר לפידיאף?

נכון.

ומיג -

אכן, יש עבודות שנדרש 5 מ"מ ואפילו ס"מ שלם
אבל בכל העבודות הסטנדרטיות 3 מ"מ זה מקסימום
(סתם נייר נזרק לפח, אולי זה לא כזה הרבה, אבל בכל זאת... ויש גם בתי דפוס שזה ממש מפריע להם אם הבליד גדול מדי)
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
נכתב ע"י דאבל אימפקט;1090440:
פרינט ודיסטילר הכוונה להדפיס לפוסטסקריפט ושם להמיר לפידיאף?

מישהו יכול להעלות צילום מסך או הסבר מפורט איך עושים את זה???
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה