כללי הבוס לא מוכן להתקין מזגן

  • הוסף לסימניות
  • #21
נכתב ע"י דאלארס;1022937:
את זה נראה כאילו מישהו כתב.....

ואת זה מישהו אחר כתב....זה הבדל של 180 מעלות....לא סלציוס...;)

לא הבנתי!
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
נכתב ע"י קוביה;1022948:

הסבר:
שקראתי את זה:
"ביום שישי ניסינו לדבר ולהגיד שזה לא אפשרי לעבוד בכזה חום. ואז קיבלנו בחזרה צעקות שמי שלא מתאים לה לעבוד בלי מזגן שתלך הביתה.... התבלבנו לרגע וחשבנו שאנו נמצאות באיראן...."
חשבתי וואלה... בוס סדיסט (למה את חושבת שבאירן אין מזגנים??)
כשקראתי את זה:
"הוא טוען שבגלל שאין לו טופס 4 (זה מבנה חדש) אין לו אפשרות לשים מזגן, ואז אמרנו לו שאפשר לשים מזגן חלון או מזגן נייד. הוא הבטיח לבדוק עברו בינתיים שבועיים ולא זז כלום....
כרגע הוא אומר שעד סוף שבוע (היום?) זה יסודר. נחכה ליום ראשון ..."
אמרתי לעצמי סדיסט הוא לא! יש לו סיבה יתכן ומוצדקת יתכן ולא.
ולהמתין עד יום ראשון, זה לא כ"כ הרבה זמן..
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
נכתב ע"י קוביה;1022927:
חשבנו על זה, אני מבחינתי בטוחה שברגע שנגיד לו שאנחנו עוזבות בגלל שאנו לא מסוגלות לעבוד בלי מזגן זה יזיז אצלו משהו.
בינתיים עוד לא עשינו את זה
הוא טוען שבגלל שאין לו טופס 4 (זה מבנה חדש) אין לו אפשרות לשים מזגן, ואז אמרנו לו שאפשר לשים מזגן חלון או מזגן נייד. הוא הבטיח לבדוק עברו בינתיים שבועיים ולא זז כלום....
כרגע הוא אומר שעד סוף שבוע (היום?) זה יסודר. נחכה ליום ראשון ...

יש קצת צדק בדבריו...
כעת רואים שכולם צודקים:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
רעיון!
לתת לבוס דוגמא של עבודה [גרועה] שעשינו במשרד. ועוד דוגמא של עבודה [יפיפיה] שעשינו בבית.
רק תראה מה מזגן יכול לעשות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
לדאלארס ולשלמה-
זה לא בדיוק כך, אולי תגיד שיש לו סיבה אבל יש לזה גם פתרונות ולשבת בלי מזגן בקיץ הישראלי זה לא אפשרות (באשקלון)
וזה שהוא אמר שזה יטופל עד סוף שבוע שמענו רק אחרי שנדנדנו המון פעמים וקיבלנו צעקות וכו'.
הוא גם לא אמר ברור שהוא הזמין מזגן, אלא משהו מעורפל כמו: הענין יסודר עד סוף שבוע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
היום כולם יודעים שמזגן זה לא מותרות...
איך שאני מבין את הסיפור, זה שהבעל הבית יעשה מתישהו מזגן.
רק שכעת, כשאין לו טופס 4, הוא פוחד לעשות מזגן.
הוא לא רואה הצדקה, להשקיע כסף בדבר זמני, כמו מזגן חלון/נייד, שהוא לא ייתן את אותה עוצמת תפוקה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
נכתב ע"י גרף הול;1022972:
רעיון!
לתת לבוס דוגמא של עבודה [גרועה] שעשינו במשרד. ועוד דוגמא של עבודה [יפיפיה] שעשינו בבית.
רק תראה מה מזגן יכול לעשות...
אם הוא היה מבין בגרפיקה זה יכל להיות רעיון טוב...
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
נכתב ע"י קוביה;1022976:
לדאלארס ולשלמה-
זה לא בדיוק כך, אולי תגיד שיש לו סיבה אבל יש לזה גם פתרונות ולשבת בלי מזגן בקיץ הישראלי זה לא אפשרות (באשקלון)
וזה שהוא אמר שזה יטופל עד סוף שבוע שמענו רק אחרי שנדנדנו המון פעמים וקיבלנו צעקות וכו'.
הוא גם לא אמר ברור שהוא הזמין מזגן, אלא משהו מעורפל כמו: הענין יסודר עד סוף שבוע.

את צודקת.
הוא גם צודק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
נו, אולי למישהו פה יש פתרון, איך להוריד את הבוסים מעוצמת השליטה האבסולוטית שלהם, מהיחס המחפיר לעובדים המסורים, מהזלזול בערך העובד, ועוד... (בעיקר בציבור החרדי)
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
נכתב ע"י pessi&chani;1022992:
נו, אולי למישהו פה יש פתרון, איך להוריד את הבוסים מעוצמת השליטה האבסולוטית שלהם, מהיחס המחפיר לעובדים המסורים, מהזלזול בערך העובד, ועוד... (בעיקר בציבור החרדי)

אני מוחה... יש גם בוסים מקסימים, באמת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
נכתב ע"י chavi9;1022998:
אני מוחה... יש גם בוסים מקסימים, באמת.

אני בטוחה.
שה' יעזור לי להגיע לכזה מקום...
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
אם הבוס קורא את הדיון הזה.... פיטורין מידיים....
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
נכתב ע"י קוביה;1023048:
אני בטוחה.
שה' יעזור לי להגיע לכזה מקום...
מאחלת לך.
זה בלתי נסבל עד נורא ואיום לעבוד תחת בוס מהסוג ה....
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
לצערך המעביד בהחלט לא מחויב על פי החוק להתקין מזגן. מדובר אם לא היה מזגן בעת תחילת עבודתך. אם היה מזגן והתקלקל יש פה איזשהו פתח להרעת תנאים, אבל אי אפשר ממש לבנות על זה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
אצלי הבעיה היא הפוכה -
המזגן מכוון עלי ואני ק-ו-פ-א-ת מקור!!!
כשזה מכוון לצד השני מישהי אחרת קופאת, והיא לא מוכנה...
אז הפתרון הוא לכבות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
נכתב ע"י esw;1023145:
אצלי הבעיה היא הפוכה -
המזגן מכוון עלי ואני ק-ו-פ-א-ת מקור!!!
כשזה מכוון לצד השני מישהי אחרת קופאת, והיא לא מוכנה...
אז הפתרון הוא לכבות...

למה לכבות? יש טרמוסטט.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
אני לא מבין, אין מזגן לא עובדים. מה קרה למה לסבול
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
אין מזגן? קחו מים קרים, שבו מול מאוורר, ממש אלסקה!
סתם...

האמת, שמאד מוזר לי היחסים בין העובד לבוס, מלכתחילה לא הייתי עובד במקום שאני לא יכול לתקשר עם הבוס...

באופן ספציפי, הייתי מנסה להידבר עמו על מזגן, במקרה שלא הייתי מצליח הייתי עוזב. איכסה.
אפשר לזהות "טביעות אצבעות" של חוסר רצון מצד הבוס.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה