הבו עיצה!!! הרטבת לילה ילדה בת 11

  • הוסף לסימניות
  • #22
אני מוסיפה
מבחינה טכנית יש גם במידה של ילדה בת 11
רק אני חושבת שעם ילדה בכזה גיל אפשר להתיעץ מה היא מעדיפה
(לדעתי טיטול יגרום לה להשפלה )
ניתן לטפל אצל אייזנבך בית שמש- 0533191312. אוסטופתית אלופה.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #24
אנא עיצתכם בבקשה
ילדה בת 11 שעדין מרטיבה בלילות
ניסינו המון !! טיפול רגשי ,מגוון סוגי זמזמים . הומאופטיה.....וכו....
ללא שינוי
אודה מאוד אם למישהו יש ניסיון ויוכל לעזור בענין
תודה
לא להתייחס בכלל.
יעבור לבד.
מניסיון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
  • הוסף לסימניות
  • #27
בדקתם שאין דלקת? או בעיה בשרירים?
הרבה פעמים בגלל דלקות חוזרות יש רפיון בשרירים וזה גורם להרטבות בלילה...
שווה לבדוק זאת
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
אצלנו עזר המינרין,
אבל שאלה למען ה'
במקום שהילד יקום רטוב, ויצטרך להחליף הכל, למה לא לקנות לו טיטולים, שיהיו מוחבאים במקום מוסכם, והוא יטפל בעצמו.
למה צריך לסבול גם את הריח, והרטיבות ?

אמרה לי את זה שכנה שהילדים שלה ישנו עמוק, וכשזה קרה אצל הבת שלי זה מה שעשיתי.
גם כשניסיתי לה פעמון, היה לה תחתון אליו היה מחובר הפעמון, ועליו טיטול כדי שלא הכל ירטב ויסריח
למה לא טיטול? כי הילדה לא מוכנה בשום פנים ואופן....
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
ניסיתם 3 המיימדים?
בעיית הרטבה זה אחד ההצלחות של השיטה הזו!
(כלומר להרטבה זה מאד מאד עוזר, ובעיות אחרות הטיפול הזה עוזר באחוזים נמוכים יותר)
איך אמרה לי חברה? בעקרון לא הייתי הולכת לשיטה כזו (לא מכירה , לא מתחברת)
אבל כשאין פתרון אחר- בטח שאנסה...
[אני לא מטפלת. למדתי את זה פעם]
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
בדקתם שאין דלקת? או בעיה בשרירים?
הרבה פעמים בגלל דלקות חוזרות יש רפיון בשרירים וזה גורם להרטבות בלילה...
שווה לבדוק זאת
בדקנו. אין שום בעיה
הענין הוא שהילדה ישנה מאודדד עמוק
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
אני מוסיפה
מבחינה טכנית יש גם במידה של ילדה בת 11
רק אני חושבת שעם ילדה בכזה גיל אפשר להתיעץ מה היא מעדיפה
(לדעתי טיטול יגרום לה להשפלה )
ניתן לטפל אצל אייזנבך בית שמש- 0533191312. אוסטופתית אלופה.
השם ישמור- לא רק השפלה... טראומה לכל החיים!!!
וחוסר אמון.
אופציה כזו- זה כמו כדור אקמול לשעתיים וחסך את הבלאגן, לא טיפל בדבר עצמו... זה יושב על משהו שיש לתת עליו את הדעת!!
הלב שלי איתה...
מאמינה שבקרוב זה יחלוף בעז"ה
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
למה לא טיטול? כי הילדה לא מוכנה בשום פנים ואופן....
אבל אני חייבת לשאול משהו...
סליחה שאני ככה...
למה הצעתם לה דבר כזה בכלל?
מה יועיל בזה- זה שהיא תקום יבשה? אבל מה עם הנפש...?
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
בדקנו. אין שום בעיה
הענין הוא שהילדה ישנה מאודדד עמוק
מינרין נועד בדיוק לזה.
אין בעיה בשינה העמוקה. כאשר הכל עובד תקין, לא אמורים להתעורר לשירותים,
אלא השלפוחית אמורה ללמוד להחזיק את הנוזלים עד הבוקר.
בשביל זה הקב"ה ברא לנו הורמון מסויים ש'יודע' שעכשיו ישנים והשלפוחית לא מתרוקנת. יש ילדים שאצלם התפתחות ההורמון הזה מתעכבת קצת, ולכן נותנים להם אותו בצורה חיצונית - מינרין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
אבל אני חייבת לשאול משהו...
סליחה שאני ככה...
למה הצעתם לה דבר כזה בכלל?
מה יועיל בזה- זה שהיא תקום יבשה? אבל מה עם הנפש...?
לא מצליחה להבין למה את חושבת שלקום רטובה זה יותר בריא לנפש.
טיטול נמצא מתחת לבגדים, ההרטבה היא על הבגדים והמצעים החיצוניים.
בתור מרטיבה לשעבר אני יכולה להגיד לך שהרבה יותר משפיל לקום רטובה מאשר להתגנב לפח טיטולים ולהתפטר מהעדות המבישה
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
אני עם ילדה בת 6
מה שהכי יעיל זה להעיר כל לילה בשעה קבועה עם שעון מעורר
חשוב שזה יעשה לא יותר מ3 שעות אחרי תחילת השינה
ילדים מרטיבים בדרך כלל בתחילת הלילה
זה לא פתרון,אבל הילדה התרגלה שאנחנו לוקחים אותה לשירותים לפעמים היא אפילו לא זוכרת
ומתלהבת שקמה יבשה
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
רק מינירין עוזר,
חבל על האנרגיה שכל כך מנסים להשקיע, זה פותר את הבעיה מצוין
ובעז"ה יעבור עם הגיל.
לא מקפידה על שום כלל, נותנת לבן שלי סמוך לשינה כדור 1 למציצה וזהו
כמובן שאנחנו גם במעכב של אורולוג
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה