- הוסף לסימניות
- #1
שלום לכל המוכשרות כאן בפורום!
רציתי לבקש את עזרתכן, אני צריכה רעיונות לעבודות יצירה שמתאימות לבנים בגילאי 6-9.
העבודה היא בקבוצה של מעל עשרה ילדים, וזה נתון חשוב מאוד, כי למרות שיש המון רעיונות לעבודות יצירה ברשת, והתמונות נראות יפיפיות, למעשה קשה להגיע לתוצאה יפה כשהקבוצה גדולה ואין אפשרות לעבוד עם הילדים אחד על אחד...
אני מעדיפה עבודות פשוטות שנוכל לסיים בשיעור אחד (שלושת רבעי שעה), או בשני שיעורים.
כל רעיון יתקבל בברכה!
תזכו למצוות
רציתי לבקש את עזרתכן, אני צריכה רעיונות לעבודות יצירה שמתאימות לבנים בגילאי 6-9.
העבודה היא בקבוצה של מעל עשרה ילדים, וזה נתון חשוב מאוד, כי למרות שיש המון רעיונות לעבודות יצירה ברשת, והתמונות נראות יפיפיות, למעשה קשה להגיע לתוצאה יפה כשהקבוצה גדולה ואין אפשרות לעבוד עם הילדים אחד על אחד...
אני מעדיפה עבודות פשוטות שנוכל לסיים בשיעור אחד (שלושת רבעי שעה), או בשני שיעורים.
כל רעיון יתקבל בברכה!
תזכו למצוות
הנושאים החמים