הגדלת חיבור חשמל בדירה לפני הרחבה או אחרי??

  • הוסף לסימניות
  • #1
שלום לכולם!
אנחנו נמצאים לפני הרחבה רצינו להתייעץ האם יותר נכון לבצע כעת או אחרי ההרחבה הגדלת כוח חשמל לתלת פאזי ?

מה הרווחים בלעשות כבר עכשיו כי לכאורה יותר קל להעביר בית לטסט עכשיו מאשר אחרי הרחבה שאז נצטרך ביקורת יותר גדולה על כל החשמל החדש .
או שבמילא צריך בשביל לסגור תיק בעירייה אישור מחברת חשמל ?

הבו לנו עיצה מניסיונכם ...

תודה רבה!!!​
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
רק לפני!
אחרי הם דורשים אישורים מסובכים, ולראות שהכל לפי ההיתר ולא כדאי סתם לסבך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
ראשית תודה.

מה זה דורש מאיתנו לעשות עכשיו ?

אם תוכלו לפרט מאוד יעזור לנו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
השאלה מה מצב החשמל עכשיו
כי צריך להתאים את החשמל בבית לביקורת ...
אז אם הכל במצב תקין ומעולה אפשר לעבור עכשיו את הביקורת
אבל אם צריך תיקוני חשמל וכו' אז עדיף לעשות אותם עם השיפוץ
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
ואיך אני יודעת ?
לא מבינים בזה כל כך.
ובפרט שמה שלי נראה טוב לא בטוח שלהם יראה טוב...
ולא מדברת על תקנים:unsure: :unsure: :unsure:
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
הכי טוב לפני, גם אם יהיו קצת תיקונים זה שווה את החשמלאי, אחרי הרבה יותר קשה יש להם המון דרישות ואם עושים שינויים של דוד שמש וכו' אז הם לפעמים דורשים חדש או תקרה ומשגעים את השכל,
הכי טוב לפני!
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
ואיך אני יודעת ?
לא מבינים בזה כל כך.
ובפרט שמה שלי נראה טוב לא בטוח שלהם יראה טוב...
ולא מדברת על תקנים:unsure: :unsure: :unsure:
אתם לא אמורים להבין בזה, יש חשמלאים מוסמכים שזה תפקידם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
תודה לכלל המשיבים ..

כבוד לפורום ובעיקר לשותפים בו !!!!

יש המלצה על מישהו שיעשה את זה הכי טוב פשוט מהר קל וזול ...

מה גם שהם נותנים אפשרות של מילוי פרטים של יועץ חשמל בעת מילוי הטופס הם מציינים שזה עדיף מבחינת ההזמנה. .
יש שם של יועץ חשמל מומלץ בירושלים שיעבור לפני הביקור שלהם?
כמובן לא מישהו שישגע אותנו אלא קליל יותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
החשמלאי שתזמינו, הוא היועץ שמזמין אותם.
ועדיף לכם שהוא ישגע אתכם ולא חברת החשמל עצמה, שתיקח אגרה על כל ביקור בנכס.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
ואיזה חשמלאי להזמין?

לא יודעת מי לקחת שיהיה ישר איתי.
בנוסף תמיד מומלץ לקחת מישהו שממליצים עליו כך שאשמח אם ההחברים כאן יתנו שמות .

תודה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
ואיזה חשמלאי להזמין?

לא יודעת מי לקחת שיהיה ישר איתי.
בנוסף תמיד מומלץ לקחת מישהו שממליצים עליו כך שאשמח אם ההחברים כאן יתנו שמות .
תשאלו חברים ושכנים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
בדיוק היום עברנו טסט...
לפני-יכול לחסוך כאב ראש מיותר אבל רק אם הבית במצב תקני
אחרי-מרוויחים שהבית עבר ביקורת בטיחות ללא הנחות... ובחשמל זה דבר חשוב
אבל זה בתנאי שיעשו לכם עבודת חשמל ללא קיצורי דרך
תכלס הכי טוב לברר על חשמלאי טוב והוא כבר ימליץ מה הכי כדאי

חשמלאי טוב ימצא את הבעיות קודם (ויחסוך בקורת חוזרת)
אצלי החשמלאי לקח אחריות שאם לא עוברים אז הבקורת הבאה על חשבונו
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #13
הם בודקים את כל החשמליים בבית לראות שהכל תקין כאב ראש לא קטן בכלל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
בדיוק היום עברנו טסט...
לפני-יכול לחסוך כאב ראש מיותר אבל רק אם הבית במצב תקני
אחרי-מרוויחים שהבית עבר ביקורת בטיחות ללא הנחות... ובחשמל זה דבר חשוב
אבל זה בתנאי שיעשו לכם עבודת חשמל ללא קיצורי דרך
תכלס הכי טוב לברר על חשמלאי טוב והוא כבר ימליץ מה הכי כדאי

חשמלאי טוב ימצא את הבעיות קודם (ויחסוך בקורת חוזרת)
אצלי החשמלאי לקח אחריות שאם לא עוברים אז הבקורת הבאה על חשבונו
1. יש להם דילים בינהם ... אצלי בבית עבר ביקורת לאחר השיפוץ, ויש חיפופים... הם יודעים מה אפשר להחליק..
2. הסיכום על האחריות חשוב מאד
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
מומלץ לפני
עולה כמה אלפים התיקונים ועבודת ההכנה
אבל עדיף מאשר שיעכבו אתכם אחרי העבודה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
רק לפני!
אחרי הם דורשים אישורים מסובכים, ולראות שהכל לפי ההיתר ולא כדאי סתם לסבך.
זה כבר ממש לא כך, באם מצהרים שלא הייתה בניה לא מבקשים היתר ולא אישור אכלוס רק בבניין חדש לחלוטין, זה כבר לא מעניין אותם.
באם מדובר על שיפוץ יסודי אז רק אחרי זה נותן שקט נפשי ואחריות שהכל בוצע לפי התקן גם באם זה דורש קצת מאמץ הבטיחות שווה את זה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
קופץ על האשכול לפני בנייה רצינית בס"ד והרחבה , כהיום מתי עדיף לבקש את ההגדלה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
קופץ על האשכול לפני בנייה רצינית בס"ד והרחבה , כהיום מתי עדיף לבקש את ההגדלה?
תמיד עדיף לפני. למה לכם שהביקורת שלהם תבדוק גם את הבניה העתידה?

למרות שלכאורה הדרישה לקבלת היתר בניה בטלה לאחרונה בגלל חוק חדש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
תמיד עדיף לפני. למה לכם שהביקורת שלהם תבדוק גם את הבניה העתידה?

למרות שלכאורה הדרישה לקבלת היתר בניה בטלה לאחרונה בגלל חוק חדש.
אני ממליץ ללקוחות שלי הפוך בדיוק,

אם אין דרישה להיתר ואשור אכלוס [שיפוץ וכו'] תמיד עדיף אחרי.
גם חוסך עלות הכנת הדירה, גם מוודא שהבית בטיחותי לחלוטין ובדיקה על עבודת הקבלן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
גם חוסך עלות הכנת הדירה, גם מוודא שהבית בטיחותי לחלוטין ובדיקה על עבודת הקבלן.
איך זה חוסך עלות הכנת הדירה בהרחבה רגילה (לא בשיפוץ מלא של כל הבית שאז אני אכן מבין)

ואם זה קבלן רגיל ייתכן והבדיקה לא תצא תקינה, ולא סביר שהוא ישלם את עלות התיקון + בדיקה חוזרת.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה