דרוש מידע הגיוני להמתין חצי שנה לבדיקת שמיעה סטנדרטית לילד??

  • הוסף לסימניות
  • #1
הילד עוד כמה חודשים בן 3 ולא מדבר כמעט מילה.

הרופא משפחה אומר שאף קלינאית תקשורת לא תתחיל איתו לפני בדיקת שמיעה
במכבי התור הראשון הפנוי באיזור ירושלים, הוא באוגוסט.
התקשרתי למכוני שמיעה רבים גם שעובדים עם הקופה וגם פרטיים וגם לא בקרבת ירושלים, כל התורים נורא רחוקים, הכי קרוב בסוף יוני.
הגיוני שילד כמעט לא מדבר ואני צריכה בזמן קריטי להמתין חצי שנה עד שיהיה מעל גיל 3?

מישהו יכול לומר לי מניסיון מה ניתן לעשות?

תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
כן זה בכל קופות החולים ככה..
הגיוני זה לא, אבל יש הרבה דברים חסרי הגיון..

ממליצה לך אפילו להתתרחק.. או לחפש מכון פרטי.

בהצלחה ! שולחת כוחות​
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
לא הגיוני בכלל, אבל כמו שכתבו המצב בתחום לא מזהיר.
כשהייתי צריכה בדיקת שמיעה דחופה לילד,
התקשרתי לכל מכוני השמיעה שעבדו בהסדר עם הקופ"ח
ואחרי שקבעתי את התור שהיה הכי קרוב (יחסית) -
התקשרתי לנדנד כל כמה ימים ולבדוק האם התפנה תור - מה שקורה תמיד.
ואם את נודניקית מספיק - תקבלי תור תוך פרק זמן סביר :)

(אגב, השגתי ככה רופא עיניים ילדים, שהמצב בתחום הזה קשה ממש - תוך ימים ספורים. כמובן בס"ד ענקית ממש).

בהצלחה ובשורות טובות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
לא יודע עם יעזור
אנחנו קבענו בחודש שעבר תור לבדיקת שמיעה בחיפה תוך פחות משבוע
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
עכשיו התקופה של ועדות ההשמה בעיריות. כל הילדים שצריכים לעבור ועדה לגן שפה/שעות שילוב/חינוך מיוחד - צריכים בדיקת שמיעה. ולכן העומס.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
ניסית דרך "שמע קולנו"?
הם עובדים עם מכבי, והבדיקות שלהם מקצועיות במיוחד, והם משלנו... כך שיש סיכוי שאם תסבירי את המצב יהיו יותר קשובים ונכונים לעזור.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אם את מתכננת קלינאית תקשורת דרך הקופה אז אני רק יכין אותך נפשית שזה הרבה יותר מחצי שנה..
עד שקיבלו אותי לאבחון לקח כמעט חצי שנה (ועדיין לא היה בדיקת שמיעה לילדה..) ואז אמרו לי שהם מחוייבים להתחיל טיפול עם קלינאית עד 8 חודשים מהאבחון.. בינתיים עברו 3 חודשים מהאבחון ואין לי עדיין תור לקלינאית..
אני תמיד מבקשת שישימו אותי בהמתנה אם מתבטל תור.. זה עבד לי פעם אחת שחיכיתי רק חודש וחצי! אבל לשאר הילדים חיכיתי חצי שנה +
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
הזמנים לבדיקות שמיעה באמת ארוכים.
אבל אם תסכימי להתגמש מקום וזמן תקבלי בזמן יותר סביר.
לגבי קלינאית תקשורת, מצרפת פה ציטוט מהאתר של כללית לגבי הזמנים של אבחון וטיפול
וכמובן חבל להמתין עם הגשת הבקשה לאבחון קלינאית רק לאחר הבדיקת שמיעה. תגישי עכשיו את הטפסים שלפחות ההמתנה תתחיל במקביל להמתנה לבדיקת שמיעה.
וכמו שציינו פה שמי שמנדנדת כל יומיים מקבלת תורים וטיפולים
בהצלחה רבה

1709057246466.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
תפילות + נדנודים ואולי גם צעקות..בכל זאת אנחנו בישראל פה מנסיון הכי עוזר
בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
אם את מסוגלת להיות גמישה בשעות ולהיות נכונה לבוא בהתראה קצרה, שווה לך להתקשר כל יום ולשאול אם היו ביטולים.
תוך שבוע קיבלתי תוק כך, במקום כמעט ארבעה חדשים הזמן הרשמי,
וזה היהי אחרי המלצה משכנה שעשתה כך וחיכתה עשרה ימים בלבד.
תשאלי רשמית את המזכירה מתי להתקשר לשמוע על ביטולים, ואל תהססי לנדנד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
במקביל להפעלת לחץ להקדמת התור, תלחצי על התפתחות הילד לקבל אותו לפחות לאבחון לפני בדיקת שמיעה. מהאבחון עד תחילת הטיפול גם עובר זמן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
תתקשרי כל יום
תמיד יש ביטולים
אני קיבלתי ככה פעמים לאותו יום ברמת גן
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
כאן יש תורים בטווח של עוד חודש:
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
כאן יש תורים בטווח של עוד חודש:
זה לא באמת
כשאת מנסה להזמין יש רק לינואר!! - עכשיו ניסיתי(אולי תלוי איפה) אפילו פרטי ב-300 ש"ח זה לעוד חצי שנה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
גלי קול ברמת גן
התק/שורת איתם רק דרך וואטסאפ
תורים לא רחוקים
0587644901




קלינאית תקשורת שעושה בדיקות שמיעה בבני ברק
ציפורה תורן
03-6749528
מקבלת באוזר אחיה בני ברק
לחברי קופח מכבי זה חינם (לא יודעת לשאר קופ"ח)
מעל גיל 5 בלבד!
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
זה לא באמת
כשאת מנסה להזמין יש רק לינואר!! - עכשיו ניסיתי(אולי תלוי איפה) אפילו פרטי ב-300 ש"ח זה לעוד חצי שנה.
אני ניסתי בביתר עילית וקיבלתי תור יום לפני פסח בביתר עילית לילד מתחת גיל 5 (היו עוד תורים)
מציעה לבדוק בכל אחד מהסניפים.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה