עזרה הגיעו מים עד נפש! רוצה לתבוע את כולם!

  • הוסף לסימניות
  • #41
ה. להסיר מהמאגר של ימות המשיח (פעם זה היה בטל' שלהם בשלוחה 612, לא יודעת מה היום)
ימות המשיח טוענים בכל תוקף שאין להם מאגר מספרים, ואין להם איך להסיר מספר מהמאגר שלהם (שכאמור לטענתם-אינו)
ניסיתי כמה פעמים לפנות אליהם בכל מיני צורות לגבי הנ"ל, הם עקשנים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
אפשר לנסות מה שכתבו כאן,
מה שעוזר לי פשוט החלטתי שכל פעם שהטלפון מצלצל אני לא רצה לענות אם זה בחדר אחר,
אלה מחכה לשמוע אם הצלצול ממשיך מעבר לשתי צלצולים בד"כ זה קו ואח"כ אני בודקת אם זה קו חשוב- משפחתי וכו'
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
לגבי קופה שמתקשרת כל יום!
עם סגולה מיוחדת ליום זה,
ברמה מטרידה נוראית,
ריצות לפלאפון ממספר כשר שלא חוזר על עצמו
בלי אפשרות להסרה,
פשוט הקשתי 3 למוקדנית,
ושם ביקשתי בנחרצות שיסירו אותי מהרשימה שלהם,
כי זה ממש מטריד,
ואתרום כשאני רוצה.
מיד הם אמרו שיסירו,
האם אכן?
ימים יגידו...
נו, "ימים הגידו"?
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
מה שעוזר לי פשוט החלטתי שכל פעם שהטלפון מצלצל אני לא רצה לענות אם זה בחדר אחר,
אלה מחכה לשמוע אם הצלצול ממשיך מעבר לשתי צלצולים בד"כ זה קו ואח"כ אני בודקת אם זה קו חשוב- משפחתי וכו'
הפתרון שאני מצאתי לבעיה הזו הוא פשוט אך דורש מעט עבודה:
הגדרתי קבוצות באנשי הקשר שלי לאנשי הקשר החשובים לי (משפחה, חברות וכו')
לכל קבוצה יש צלצול לכשעצמה ולפלאפון בכללי - לא אנשי קשר יש צלצול שונה לגמרי,
כך שכאשר (לדוגמא) מצלצל לי "עוד יותר טוב" אני יודעת שזה מישהו מהמשפחה או שמצלצל "מים רבים" אלו חברות.
ואם מצלצל לי "ימה" אני יודעת שזה מישהו לא מאנשי הקשר שלי ולא ממהרת לענות.
ברוב הפעמים כשאני חוזרת אחר כך לבדוק - זה באמת צינתוקים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
ימות המשיח טוענים בכל תוקף שאין להם מאגר מספרים, ואין להם איך להסיר מספר מהמאגר שלהם (שכאמור לטענתם-אינו)
ניסיתי כמה פעמים לפנות אליהם בכל מיני צורות לגבי הנ"ל, הם עקשנים.
בתור מנהל קו תוכן שנמצא בימות המשיח, ובתור מי שמכיר מקרוב את עולם קווי הנייעס,
ימות המשיח לא מספקים מספרי טלפון להוציא להם צינטוקים.
כל המספרים של הצינטוקים מגיעים מקווים אחרים, או במילים אחרות מסחר במספרים.
אגב, רק אמש קיבלתי בקשה לקבל כמה אלפי מספרים לקו מסויים [בתשלום] שרוצה להגדיל את מס' המאזינים והדקות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
  • הוסף לסימניות
  • #48
בתור מנהל קו תוכן שנמצא בימות המשיח, ובתור מי שמכיר מקרוב את עולם קווי הנייעס,
ימות המשיח לא מספקים מספרי טלפון להוציא להם צינטוקים.
כל המספרים של הצינטוקים מגיעים מקווים אחרים, או במילים אחרות מסחר במספרים.
אגב, רק אמש קיבלתי בקשה לקבל כמה אלפי מספרים לקו מסויים [בתשלום] שרוצה להגדיל את מס' המאזינים והדקות...
אולי לא מספקים..
אבל בהחלט נותנים לכל ילד זב חוטם
גישה לפלטפורמה שמציקה למאות אלפי יהודים
בלי שום בקרה מינמלית.....

 
  • הוסף לסימניות
  • #50
אולי לא מספקים..
אבל בהחלט נותנים לכל ילד זב חוטם
גישה לפלטפורמה שמציקה למאות אלפי יהודים
בלי שום בקרה מינמלית.....

אולי גם מציקים..
אבל בהחלט נותנים לכל מנהל מוסד וקהילה
גישה לפלטפורמה שמועילה למאות אלפי יהודים
עם על הכלים הנדרשים.....

ולפני שיסקלוני. אני ח"ו לא בעדם, רק מספר עובדה שיש שני צדדים למטבע. וכן, אני יודע שיש עוד כמה חברות שמנסות להתחרות בהם ו"אפשר להסתדר איתם".
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
אז זה פרסומת סופר שלילית
חברת טלמרקטינג בשם "קרן ששון" קיבלה עובד חדש. העובד החרוץ התקשר לאנשים וניסה לשכנע אותם לתרום. לאחר יום עבודה פיטרו אותו. "למה?" שאל את הבוס. ענה לו הבוס: "אמרת שאתה מדבר מטעם קרן ששון, ועכשיו שונאים אותנו. תלמד מחבריך: הם מתקשרים ואומרים שהם מדברים מטעם קרן זבולון (המתחרים), וככה אנשים שונאים אותם ולא תורמים להם, אלא לנו".
אולי זה הפרסומת שהוא התכוין? 😜
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
לאחרונה אני מקבלת עשרות!!! טלפונים ביום של קווי נייעס, התרמות עוד ועוד...
אבל לזה כבר התרגלנו,:(
החידוש לאחרונה זה שהם מתקשרים מטלפון כשר לגמרי , לא 077 ודומיו,
וללא צינטוקים !!!
מה שגורם לי פעם אחר פעם לרוץ לטלפון ולגלות שעוד איזה קו חדש הגיע לעולם:mad::mad:
די!!!!! פשוט נמאס!!!!
האם יש דרך לתבוע אותם? לנתק אותם לצמיתות?
אנא עזרתכם דחוףףףףף!
בלת"ק
לי - בכל פעם שהייתה נכנסת לי שיחה כזו
בלוח המקשים - 9
והופ...
בלי להתייאש....
היום לא מתקרים כלל וכלל!!!!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
ומה עם הטלפונים שאני מקבלת כל יום נגד החיסונים ואפילו אין שם אפשרות להסרה!!
חיכיתי לשמוע את כל התקליט
מה עושים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
באמת שכבר הרבה זמן אני תוהה לעצמי מי הם האנשים שתורמים מצלצול של קו מטריד
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
באמת שכבר הרבה זמן אני תוהה לעצמי מי הם האנשים שתורמים מצלצול של קו מטריד
אני חושב שזה עניין של מודעות
היון כולם יודעים שאם אתה רוצה לתרום כסף / מתנות לאביונים / כפרות / ישועות

זה לקופת..., ככה זה, זה חופר וחופר, אבל כשאתה מחפש קופת צדקה זה ישר קופץ לך

אני לא חושב שמישו תרם להם כשהם מצנתקים זה פשוט פרסומת כמעט בחינם
(גם פרסומת שאנחנו שונאים יכולה לעשות את העבודה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
זה כ"כ פשוט לחברות
הם עושים באקסל
05041....
05276/71 ...
05041........
וכו וכו
גוררים
והופ- יש להם עשרות אלפי מספרים כשרים ברגע.......
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
זה כ"כ פשוט לחברות
הם עושים באקסל
05041....
05276/71 ...
05041........
וכו וכו
גוררים
והופ- יש להם עשרות אלפי מספרים כשרים ברגע.......
רעיון טוב, תודה, אבל לא חושב שזה בא משם.
(מזתומרת "לא חושב"? יודע שלא. בטח לא ברוב המקרים)
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
בלת"ק
לי - בכל פעם שהייתה נכנסת לי שיחה כזו
בלוח המקשים - 9
והופ...
בלי להתייאש....
היום לא מתקרים כלל וכלל!!!!!!!
גם אצלי, עזר כמעט לחלוטין.
כיום ב"ה צינתוקים זה דבר די נדיר אצלי.
למעט קו אחד שממשיך לצנתק בעקשנות, ואין בו אפשרות להסרה כלל.
קו למלחמה בפגעי הטכנולוגיה, של סופר מפורסם (למרבה הפלא, הפרסום שלו הוא לא מצד הסופר, יותר מצד המלחמה 🤭).
הדב היחיד שהוא הצליח לשכנע אותי, שזה שיש לי פלאפון כשר מראה לו שאני פראייר שלא יתבע אותו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
אני כבר לא עונה למספרים לא מזוהים.
נמאס לי
זו בדיוק הבעיה!!

אם אני מקבלת לפחות 4 פעמים ביום צנתוק מ"קופה" (למה לא לומר קופת העיר??)
וזה בנוסף לפלאפון של בעלי ולטלפון הביתי
ואני באמת לא מצליחה להבין את התועלת שבצנתוקים
אם מיד כששומעים את הקול מנתקים????!!

(מזכיר ממש את מחסני חשמל. אין לי שום תאבון לקנות שם, בטח לא אחרי הפרסומת הלא מוזיקלית שלהם)

תוצאה:
לא עונה למספרים שאני לא מזהה! כי סטטיסטית זה יהיה קופת העיר. אין לי סבלנות להתעצבן!
תודה למי שהעלה את הדיון
כי באמת חשבתי לפנות אליהם להסיר אותי מהרשימה וולא ידעתי אם זה ילך.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #60
באמת שכבר הרבה זמן אני תוהה לעצמי מי הם האנשים שתורמים מצלצול של קו מטריד
תופתע. מדובר בסכומים גבוהים מאוד מאוד, וחוסכים המון כסף בצורת הפרסומת הזו.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה