כללי הגיע הזמן... ושוברים שתיקה!!!! ההסבר בפנים>>>

  • הוסף לסימניות
  • #21
בנתיב באתר חסום וחבל
יש מצב לבקש לפתוח לטובת כולם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
נכתב ע"י יאיר;888411:
בנתיב באתר חסום וחבל
יש מצב לבקש לפתוח לטובת כולם?

מעניין מאוד, כי כולם ספרו לי שזה נפתח להם אוטומטי מיד ששלחו בקשה, אולי תלוי באיזה מסלול אתה, אבל בהחלט אני ידבר איתם מחר.

תודה שאמרת לי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
נכתב ע"י הברקהבפרסום;888367:
אני מעתיק לך מה שכתבתי בפורום צילום:

...וכמו שכתבתי בפתיח אין היום אתר תמונות מקצועיות כמו שאטרסטוק למגזר החרדי והדתי, יש היום אתרים עם איסוף של המון תמונות יהודיות אבל ביתיות, תמונות של אנשים, תמונות שכל איש פרטי מעלה אותם לאתר מהמצלמה שלו שרכש ב500 ש"ח...

וכמו שכתבתי ישבתי עם חבר שיש לו משרד פרסום בארה"ב והוא עובד עם חברות גדולות ואין לו הרבה זמן מיותר, ושוחחנו על הבעיה הזאת שאין שאטרסטוק מקצועי לחרדים, בפרט לנתיבים ולאתרוגים שממש מתקשים בנושא... (שנינו הסכמנו שאנחנו העובדים בפרסום לא מצאנו תמונות באתרים החרדיים. תמיד, אבל תמיד בסוף היום קנינו בשאטרסטוק)

אמרנו אחד לשני: "גם לנו מגיע" לתועלת הגרפיקאים להקים אתר עם תמונות מקצועיות שכל תמונה עובר פיקוח ב3 דברים, שהם:

1. אך ורק תמונות מקצועיות . (השותף שלי מארה"ב במקרה גם צלם מקצועי ומאשר אך ורק תמונות מקצועיות, ויעידו אלו ששלחו לנו תמונות שמאות תמונות לא אשרנו מבחינת מקצועיות)

2. רק תמונות שהרוכש יוכל לפרסם אותם בכל דרך שירצה מבחינת חוקית.

3. כמובן אתר שיתאים לחרדים ולדתיים.

לכן לתועלת העולם הפרסום החרדי יצאנו עם האתר, ובע"ה כמה שיותר שהאתר יגדל זה יקל על הגרפיקאים שלנו.

כתבתי מהר ואני מקווה שהובנתי.

לצערי, לא קיבלתי תשובה לשאלה שלי...

40 ש"ח לתמונה = לדעתי יקר.

אבל כמובן, היוזמה מצוינת
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
נכתב ע"י moshiko00;887622:
יפה מאוד!
בהצלחה לכם ולנו.
האם אפשרי שמתי שלוחצים על תמונה, שהיא תיפתח בג'ווה סקריפט כמו פופאפ (משהו כמו PrettyPhoto) במקום דף חדש כדי לחסוך זמן ועצבים? או אפי' מתי שעוברים עם העכבר התמונה קופצת בגדול.

עשרות תגובות קבלתי עם אותו הערה.

ובכן אתמול טפלתי בזה ראשון, כנסו כעת ותראו את השנוייים.
http://yiddishstock.com/
.
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
אפשר להבין איך זה עובד-
יש שם כמה תמונות שאני מזהה מאתר חינמי אהוב עלי,
האם אתם הורדתם את התמונות? קניתם אותם?
אם אדם קונה מכם תמונה מסוימת- הוא יכול להשתמש בה
גם לעיצובים מסחריים?

תודה! ויישר כח- רעיון להיט!
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
נכתב ע"י במבה לולו;889050:
אפשר להבין איך זה עובד-
יש שם כמה תמונות שאני מזהה מאתר חינמי אהוב עלי,
האם אתם הורדתם את התמונות? קניתם אותם?
אם אדם קונה מכם תמונה מסוימת- הוא יכול להשתמש בה
גם לעיצובים מסחריים?

תודה! ויישר כח- רעיון להיט!

כל תמונה שאני שם באתר אני מקבל מהצלם שצילם אותו בעצמו. ולא חבר של הצלם או אח של הצלמת.

אם מצאת תמונה שנמצא אצלי באתר חינמי כנראה שהתמונה גנוב מהצלם ששלח אלי, וכדאי להודיע לי איפה ראית את התמונה שאני מוכר, בכדי להודיע לצלם שפשוט יכול לתבוע אותם.

תודה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
שימו לב: כל אלו שנמצאים במסלול אתרוג, וקבלתי ממכם מיילים שאתרוג לא פתח לכם, דברתי עם המנהל, וכעת זה פתוח גם לאתרוגים.

מנתיבים לא שמעתי על בעיה מאף אחד,
האם האתר באמת פתוח לכל הנתיבים?
אשמח לשמוע.

תודה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
נכתב ע"י הברקהבפרסום;889456:

מנתיבים לא שמעתי על בעיה מאף אחד,
האם האתר באמת פתוח לכל הנתיבים?
אשמח לשמוע.

תודה.
לא יודעת אם זה פתוח באופן מיידי.
אני ביקשתי ואישרו מיד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
נתיב-
מייד כשבקשתי, פתחו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
יישר כח על הרעיון!
ממליצה להוריד את המחיר מעט,
לפחות תעשו מחיר השקה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
נכתב ע"י דבורי צלמת;1102624:
האתר הזה קיים?למה אני לא מצליחה להגיע אליו?שינו לו את השם או הכתובת?

גם אני לא מצליחה..מגיע למקום אחר
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
לא. זה דף שמספר לך שהדומיין הזה פנוי למכירה. דהיינו, הוא כבר "שוחרר" על ידי בעליו הקודמים.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה