- הוסף לסימניות
- #1
הגשתי דוח שנתי פיזית וקיבלתי חותמת ״התקבל״ על ההעתק.
לאחר מספר ימים באתר עדיין מופיע ״שודר באינטרנט , טרם התקבל אישור הגשה״ זכור לי משנים קודמות שההגשה התעדכנה מיד ורק התקצור נמשך זמן רב.
השאלה האם זה תקין שלאחר מספר ימים עדיין לא מופיע אישור הגשה?
נ.ב. הגשתי בעמדת מש״מ בסניף אחר ולא בסניף שלי, האם ייתכן שהם שולחים את הדוח פיזית לסניף שלי ועד אז לא מתעדכן אישור הגשה?
לאחר מספר ימים באתר עדיין מופיע ״שודר באינטרנט , טרם התקבל אישור הגשה״ זכור לי משנים קודמות שההגשה התעדכנה מיד ורק התקצור נמשך זמן רב.
השאלה האם זה תקין שלאחר מספר ימים עדיין לא מופיע אישור הגשה?
נ.ב. הגשתי בעמדת מש״מ בסניף אחר ולא בסניף שלי, האם ייתכן שהם שולחים את הדוח פיזית לסניף שלי ועד אז לא מתעדכן אישור הגשה?
הנושאים החמים