הדרכה מצולמת- מיניס- גלידיות

  • הוסף לסימניות
  • #21
בקר,
עושה חשק לנסות,
רק שחשבתי אולי בשוקולד קפוצ'ינו?
(העלית איתו כבר מתכונים)
יצא יותר מענין ,מה דעתך????
וכמה שמן צריך לשים איתו,
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
נכתב ע"י חוה זילבר;1893472:
בקר,
עושה חשק לנסות,
רק שחשבתי אולי בשוקולד קפוצ'ינו?
(העלית איתו כבר מתכונים)
יצא יותר מענין ,מה דעתך????
וכמה שמן צריך לשים איתו,

יצא מעולה עם שוקולד קפוצ'ינו. אצלי פשוט לא כולם אוהבים אז אם זה מנה אחרונה [להבדיל מעוגה שצמיד יש אופציה נוספת...] אני משתמשת במה שכולם אוהבים. אבל זה יהיה מהמם. את יכולה להוסיף לגלידה קצת קפה נמס ואז תקבלי משהו מעודן במיוחד.
מבחינת שמן- השוקולד קפוצ'נו הוא כמו המריר, כלומר 1 כף שמן לכל 100 גרם שוקולד

וכמובן- תעדכני איך יצא!
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
נראה סטייליסטי ממש!
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
אולי בכלאופן רעיון איך לעשות את הגלדיה בלי ביצים??
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
נכתב ע"י miri;1893689:
אולי בכלאופן רעיון איך לעשות את הגלדיה בלי ביצים??

זה לא ממש גלידה. המרקם קצת שונה כי הביצים בכל אופן נותנות אוריריות. אבל זה תחליף נחמד. לא הייתי מגישה את זה ככדור "גלידה" אבל כמילוי למיניס האלו זה יהיה מעולה:

קופסא ריצ' קטן
3 כפות פודינג וניל
3 כפות אבקת נוגט [אפשר בלי]
4 כפות סוכר
2 כפות מים

מקציפים את הריצ' עם המים. אחרי שהריצ' מוקצף, מוסיפים לו את יתר החומרים.

ממלאים לפי ההוראות בתחילת האשכול.

מה שנשאר, לא הייתי מגישה ככדור, כאמור, אבל הנה רעיון לניצול השארית:

מרפדים תבנית אינגליש בניר אפיה באופן ששולי הניר יעלו מעל שפת התבנית. טובלים בסקוויטים מסוג משובח במעט יין ומניחים בתבנית. מורחים מחצית מגלידה מעל.

מכינים גנאש שוקולד:
ממיסים בסיר 200 גרם שוקולד מריר עם 1/2 כוס ריצ'. אחרי שמתקבל קרם חלק, מחכים שלא יהיה רותח ממש ויוצקים 1/2 כמות על הגלידה. מכסים בגלידה הנותרת. שוב טובלים ביסקויטים ביין ומניחים שכבה מעל הגלידה. מורחים את יתרת הגנאש.

מקפיאים. לפני ההגשה מחלצים את הגלידה מהתבנית בעזרת ניר האפיה ופורסים לפרוסות. אפשר להגיש עם מעט סירופ מייפל על הצלחת. ואם לא השתמשת בנוגט אז עם רוטב דובדבנים/אוכמניות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
רק 20 דקות הקפאה מספיקות לפני שמחלצים מהתבנית?
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
נכתב ע"י wald;1893777:
רק 20 דקות הקפאה מספיקות לפני שמחלצים מהתבנית?

כן בגלל שהקפאנו גם את הגלידה אחרי המילוי לפני שכיסינו ביתרת השוקולד כך שלמעשה העסק כולו קפוא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
היום ניסיתי להכין את הגלידוניות מה הסיבה שכשאני שופכת את השוקולד מהשקעים אחרי שחיכיתי שיתקשה אז או שמידי התקשה ולא נשפך או שנשפך גם חלק מהדפנות
עוד משהו אני עושה בדרך כלל את הגלידה שלך אותו מתכון רק מקציפה את הריץ ויוצא מעולה הפעם עשיתי כמו שאמרת בלי הקצפה ויצא מסה דלילה מאד
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
נכתב ע"י רותי12;1897351:
היום ניסיתי להכין את הגלידוניות מה הסיבה שכשאני שופכת את השוקולד מהשקעים אחרי שחיכיתי שיתקשה אז או שמידי התקשה ולא נשפך או שנשפך גם חלק מהדפנות
עוד משהו אני עושה בדרך כלל את הגלידה שלך אותו מתכון רק מקציפה את הריץ ויוצא מעולה הפעם עשיתי כמו שאמרת בלי הקצפה ויצא מסה דלילה מאד

לא חיכית מספיק זמן לפני ריקון השוקולד.
אפשר להעביר את התבנית למקפיא לדקה או שתיים לפני הריקון.

לגבי הגלידה- לא יודעת למה יצא לך דליל.
ראית בתמונה שהעליתי את המרקם?
הקצף של הביצים והסוכר צריך להיות קשה לפני שמוסיפים את הריצ' והביצים. אחרי מוסיפים הקצפה עוד כמה דקות [לא מדי הרבה] המסה נהיית קצת פחות קשה אבל רחוקה מלהיות דלילה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
נכתב ע"י hbecker;1897688:
לא חיכית מספיק זמן לפני ריקון השוקולד.
אפשר להעביר את התבנית למקפיא לדקה או שתיים לפני הריקון.

לגבי הגלידה- לא יודעת למה יצא לך דליל.
ראית בתמונה שהעליתי את המרקם?
הקצף של הביצים והסוכר צריך להיות קשה לפני שמוסיפים את הריצ' והביצים. אחרי מוסיפים הקצפה עוד כמה דקות [לא מדי הרבה] המסה נהיית קצת פחות קשה אבל רחוקה מלהיות דלילה.

כשחיכיתי יותר זמן אז המילוי גם התקשה
ובקשר לגלידה אולי לא מסספיק הקצפתי קודם
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
בקר יקירה..
כזו תבנית תתאים לי למתכון המיניס הגלידיות?
 

קבצים מצורפים

  • Untitled-1.jpg
    KB 225.6 · צפיות: 28
  • הוסף לסימניות
  • #33
נכתב ע"י michal23;1924918:
בקר יקירה..
כזו תבנית תתאים לי למתכון המיניס הגלידיות?

קצת קשה לראות מה הגודל של השקעים.
מה גודל התבנית בסה"כ. כלומר האם זו תבנית קטנה כמו שתבניות הקטנות של הסיליקון או תבנית גדולה. אם זה קטנה- אז נראה לי קטן. אם זה תבנית גדולה אז יהיה מעולה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
נכתב ע"י hbecker;1924923:
קצת קשה לראות מה הגודל של השקעים.
מה גודל התבנית בסה"כ. כלומר האם זו תבנית קטנה כמו שתבניות הקטנות של הסיליקון או תבנית גדולה. אם זה קטנה- אז נראה לי קטן. אם זה תבנית גדולה אז יהיה מעולה.

אני יודעת לכן אני שואלת.. זה מאלי אקספרס
זה המידות הרשומות 22 * 10.5 ס"מ
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
נכתב ע"י michal23;1924930:
אני יודעת לכן אני שואלת.. זה מאלי אקספרס
זה המידות הרשומות 22 * 10.5 ס"מ

אה, זה הקטנה....טוב לפרלינים.
לגלידות צריך את הגדול
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
אני רוצה להרכיב מנה יחד עם הגלידיות האלה,

מה אני יכולה להוסיף שיתאים לזה?

או משהו שיתן קצת צבע?
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
בקר יקרה,
אני רוצה לעשות את המתכון של המיניס בשכבות - שליש שוקולד, שליש גלידת וניל ושליש גלידת שוקו בשקעים יותר גדולים.
נראה לך שאני יצליח לחלץ אותם מהשקעים על אף שהם לא מצופים לגמרי בשוקולד?
תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
היי כל הכבוד לך !!
מצדיעה לך על הזמן הסבלנות גם להכין לצלם לכתוב להעלות ............

משו קטן ,הגלידה ,זה עם ביצים לא מבושלות
זה לא מסוכן?
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
נכתב ע"י hbecker;1893411:
תסלחו לי שאני מקפיצה ב-24 שעות ראשונות, נכון?..

את עושה לי חלישות הדעת עם כל ההקפצות שלך :)
איך יש לך זמן??:confused::confused::confused:
ספרי לי אולי ,כמה ילדים יש לך?:rolleyes:
מתי את עושה את כל זה אני ממש מסוקרנת ;)
אולי אם תסבירי לי גם אני אצליח:mad:
אה,אולי את עושה את זה יחד עם הילדים??:eek:
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
בדיוק ביתי עשתה לחגים ויש לי פה תמונה
בקר תודה נראה מגרה!!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה