הדרכה מצולמת - פטיפור פסק זמן

  • הוסף לסימניות
  • #42
רוצות לפתוח אשכול נפרד שהנושא שלו להכין פטיפורים בבית- משתלם או לא? בכיף. זה מעניין.

אבל- את האשכול הזה בבקשה תשאירו "הדרכתי" נטו...
אני עלולה לאבד חשק להעלות הדרכות בגלל התגובות האלו....:eek:
ברצינות. כי בסה"כ לוקח לי זמן לצלם כל שלב. להעלות למחשב, לכתוב וכו'. ואין לי..אין לי כל כך הרבה זמן פנוי בימים אלו...כך שאני מוצאת את עצמי לא אחת מתלבטת אם להמשיך או לא....חבל לי לקבל תמריצים להפסיק...
צודקת, זה לא המקום הנכון לכתוב כאלו הודעות, סורי, ממש לא זו היתה כוונתי...
מוכנה למחוק את ההודעות שלי, אם זה מפריע לך
כתבתי בפרוש שאני מאד נהנית מכל הפוסטים שלך והם מדהימים!!! ההודעה היתה לגבי הממתק הספציפי הזה שיש אותו בדיוק מוכן..כך שזה ממש לא אמור לתת תמריץ להפסיק, אלא להפך...אבל לא אתחיל שוב :p
בהערכה רבה!

עריכה:
אז עכשיו לתובנה החדשה שלי...
במחשבה שניה, הגעתי למסקנה שאכן , גם אם זה אותו ממתק (רק שהביתי יותר טעים) וגם אם עלותו בהכנה עצמית יותר יקרה, עדיין זה שווה, ויותר מכך.
בתור אמנית, יוצא לי הרבה פעמים ליצור דברים שניתן לקנות מוצר דומה מוכן בעלות נמוכה מזה שבהכנה עצמית. אין על הסיפוק, הכיף וחדוות היצירה! גם אם זה עולה יותר!
אז פשוט כמו שיש נשים שאוהבות אמנות בחומרים כאלו ואחרים, יש כנראה עוד יותר כאלו שנהנות מחדוות יצירה במטבח
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #43
צודקת, זה לא המקום הנכון לכתוב כאלו הודעות, סורי, ממש לא זו היתה כוונתי...
מוכנה למחוק את ההודעות שלי, אם זה מפריע לך
כתבתי בפרוש שאני מאד נהנית מכל הפוסטים שלך והם מדהימים!!! ההודעה היתה לגבי הממתק הספציפי הזה שיש אותו בדיוק מוכן..כך שזה ממש לא אמור לתת תמריץ להפסיק, אלא להפך...אבל לא אתחיל שוב :p
בהערכה רבה!
אין צורך להתנצל.
רק להבין.

וזה בכל מקרה לא בדיוק כמו הממתק המוכן. זה קצת שונה. אצליח למשל אוהבים את המוכן יותר מהקנוי.
המיני פסק זמן הקנוי הוא עם וופל בפנים, לא גליליות. הגליליות משבחות אותו
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
בקר, התנצלותי.
שאלת תם הפכה לדיון פורה...
ביקשתי שיסירו את ההודעות שלי מהאשכול הזה.

תמשיכי להעלות דברים יפים ומושקעים!
אני עוקבת אחרי כל האשכולות שלך ונהנית מאוד גם בלי להכין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
הקשיבי נא בקר יקרה ואהובה למשהו שיתן לך קצת כח להמשיך ולהדריך אותנו-תלמידותייך הנאמנות

נתתי לאשה אלמנה מגוון הדרכות שלך +כל אוסף התבניות שלי
היא מכינה בהתרגשות לבר המצווה של בנה בכורה
היא מאושרת מרוגשת ומרגישה שהפרלינים 'עושים' לה את הארוע
ולא, היא לא רצתה שאכין לה רצתה להכין לבד וכ''כ נהנתה מההדרכות הקלות והברורות

אז קדימה ביתר שאת ויתר עוז והרבה בריאות
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
יש פה תגובות ממש לא יפות
אישה טורחת ועובדת מעלה לנו הדרכות מפורטות של דברים מדהימים והכל בחינם והתגובות- ? ? ? ? ? ?
הני- אולי תוציאי ספר. נראה לי שתצטרכי כמה כרכים עביםםםםם.
אני בטוח קונה לא משנה כמה יעלה
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
נראה מדהים!
חיפשתי אתמול את הממרח בברכל ולא היה :(
אפשר כמו שכתבו פה להחליף בשוקולד עם נוגט?
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
@hbecker,
מוצלח מאד מאד!
מחכים למתכון של טעמי -
במיוחד שלו לא יהיו מתנגדים חסכנייים - כי אין להשיג אותו בהכשר העדה החרדית יותר.
;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
רק עכשיו אני מגלה את ההדרכה.
תגידי, איך הממתק חום מבחוץ, אם בהדרכה כתבת להשתמש בשוקולד לבן?
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
אני קצת מופתעת מהתגובות כאן לגבי המידה שבה ישתלם או לא ישתלם, להכין את המתכון.
יש כאן אשה יקרה שמתאמצת מאד בשביל כולן כאן, לצלם, להעלות, לשתף ולענות לכ-ל השאלות- ומה שיש להגיד זה 'מה הקטע להכין את זה? יוצא יקר' ?! אני בכלל לא נכנסת לגוף הטענה, אם היא נכונה או לא וכו'. אני פשוט לא מבינה למה לא שומרים מחשבות כאלה לעצמנו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
מקבלת עלי בל"נ מהיום והלאה לחשוב את כל מחשבותי לעצמי.
סליחה. סליחה. סליחה. סולחות לי?
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #54
נראה מדהים!
חיפשתי אתמול את הממרח בברכל ולא היה :(
אפשר כמו שכתבו פה להחליף בשוקולד עם נוגט?
אפשר. זה דומה.
@hbecker,
מוצלח מאד מאד!
מחכים למתכון של טעמי -
במיוחד שלו לא יהיו מתנגדים חסכנייים - כי אין להשיג אותו בהכשר העדה החרדית יותר.
;)
יש טעמי עד"ח.....

רק עכשיו אני מגלה את ההדרכה.
תגידי, איך הממתק חום מבחוץ, אם בהדרכה כתבת להשתמש בשוקולד לבן?
איפה ראית שוקולד לבן???
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
תודה רבה ,
נראה מעולה!!
כמה חבילות שוקולד צריך בשביל תבנית אינגלישקייק אחת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
אפשר. זה דומה.

יש טעמי עד"ח.....

??
כבר אין.
בעיתון המודיע של סוכות - פורסמה הודעה מטעם "מגדים",
הודעה משמחת לציבור - ש"עד חצות", "טעמי", ויתכן שחטיף שוקולד נוסף - יהיו מעתה ואילך בכשרות O.U. או וסטהיים - לא זוכרת.
אם יש בחנויות - הם ישנים...
בכל מקרה, אין כמו המתכונים שלך העני,
והדגש של הכשרות היה רק למען הקריצה.
ממתינה בקוצר רוח לעוד מתכונים טובים, טעימים, ולא מסובכים.
שכייף להכין, כייף לאכול, וכייף להביא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
כבר אין.
בעיתון המודיע של סוכות - פורסמה הודעה מטעם "מגדים",
הודעה משמחת לציבור - ש"עד חצות", "טעמי", ויתכן שחטיף שוקולד נוסף - יהיו מעתה ואילך בכשרות O.U. או וסטהיים - לא זוכרת.
אם יש בחנויות - הם ישנים...
בכל מקרה, אין כמו המתכונים שלך העני,
והדגש של הכשרות היה רק למען הקריצה.
ממתינה בקוצר רוח לעוד מתכונים טובים, טעימים, ולא מסובכים.
שכייף להכין, כייף לאכול, וכייף להביא.
צודקת. זכור לי משהו.
נראה לי עברו לוועסטהיים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
חפשו בחנויות של הגנזכים
ורוצו לקנות טעמי מלפני חצי שנה
הוא יהיה יבש
ואז תתחננו שהני תביא לכן משהו...
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
חפשו בחנויות של הגנזכים
ורוצו לקנות טעמי מלפני חצי שנה
הוא יהיה יבש
ואז תתחננו שהני תביא לכן משהו...

מוכנות להתחנן גם בלי לרוץ בחנויות... ;)

@hbecker
תודה רבה על ההדרכות המקסימות,
בדגש על החומרים הזמינים וקלות ההכנה
תבורכי!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה