דרוש מידע הדרן- וויז עם מצלמה יש מה לעשות?

  • הוסף לסימניות
  • #1
קנינו מזמן מכשיר וייז כעת לצורך מסוים (רפואי) אנחנו צריכים מצלמה זמינה,
פנינו להדרן בבקשה שבנוסף לוייז המצלמה תהיה גם פתוחה (דבר שהם יכולים לעשות בלחיצת כפתור)
אמרו לנו שאם אנחנו רוצים אין בעיה- צריך לקנות מכשיר חדש!!!
יש מה לעשות חוץ מלהכנע לחוצפה הזאת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
לא שאני חסיד גדול מהדרן
אבל לא רואה מה החופצה, לא קניתם מסלול שכולל בתוכו מצלמה אז לא קניתם, מה לעשות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
קנינו מזמן מכשיר וייז כעת לצורך מסוים (רפואי) אנחנו צריכים מצלמה זמינה,
פנינו להדרן בבקשה שבנוסף לוייז המצלמה תהיה גם פתוחה (דבר שהם יכולים לעשות בלחיצת כפתור)
אמרו לנו שאם אנחנו רוצים אין בעיה- צריך לקנות מכשיר חדש!!!
יש מה לעשות חוץ מלהכנע לחוצפה הזאת?
למרבה הצער נראה שלא...
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
יש מה לעשות חוץ מלהכנע לחוצפה הזאת?
יש להם חוצפות הרבה הרבה יותר גדולות, שלא תדעו.
אני יכול לכתוב חבורה שלמה משטיקים שהם עושים לי כדי להרוויח עוד כמה שקלים מידי תקופה

אבל איך אמר לי פעם איש לא חכם?
"כדי להיות דתי צריך לשלם כסף, כדי להיות חרדי צריך להיות פרייר"
עכ"ל
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #7
לא שאני חסיד גדול מהדרן
אבל לא רואה מה החופצה, לא קניתם מסלול שכולל בתוכו מצלמה אז לא קניתם, מה לעשות...

די חוצפה שא"א לשנות מסלול.
החוצפה היא שזה חתונה קטולית,
המכשיר שלהם ולא הסינון, והם תופסים מסגרת אשראי ל3 שנים
והבעיה שאף אחד לא טרח להסביר לי שקניתי את המכשיר מה זה כולל
לא אכפת לי להפסיד את הכסף של ה3 שנים אבל מה אפשר לעשות ניתן להוריד את הסינון?
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
החוצפה היא שזה חתונה קטולית,
המכשיר שלהם ולא הסינון, והם תופסים מסגרת אשראי ל3 שנים
והבעיה שאף אחד לא טרח להסביר לי שקניתי את המכשיר מה זה כולל
לא אכפת לי להפסיד את הכסף של ה3 שנים אבל מה אפשר לעשות ניתן להוריד את הסינון?
נסו להביא למישהו שיפרוץ, אולי סוג דידי פון בבני ברק.
לא יודע כמה עולה פריצה, אבל תבדקו אולי שווה לכם לקנות מכשיר של עסקן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
כמה בערך עולה פריצה? וכמה עולה חסימה אח"כ שוב של הכל חוץ מהמצלמה
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
בעיקרון זה דבר חדש שהם פותחים מצלמה במכשירי וייז
פעם זה לא היה
מאמין שאם תנסו לדבר שם עם גורם אנושי תצליחו לקבל הסבר.

אני נעזרתי פעם בוואצפ כשפניתי למנכל דב מילר.
הוא בן אדם אנושי מאד.

חושב שמגיע להדרן הערכה גדולה על המסירות וההשקעה בחסימה טובה ומצוינת למכשירי אנדרואיד.
מציע להם לייעל את מערכת פניות הציבור והתשלום שיהיה יותר קשוב ..ואולי גם מעט יחצ בנוסף.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
בעיקרון זה דבר חדש שהם פותחים מצלמה במכשירי וייז
פעם זה לא היה
מאמין שאם תנסו לדבר שם עם גורם אנושי תצליחו לקבל הסבר.

אני נעזרתי פעם בוואצפ כשפניתי למנכל דב מילר.
הוא בן אדם אנושי מאד.

חושב שמגיע להדרן הערכה גדולה על המסירות וההשקעה בחסימה טובה ומצוינת למכשירי אנדרואיד.
מציע להם לייעל את מערכת פניות הציבור והתשלום שיהיה יותר קשוב ..ואולי גם מעט יחצ בנוסף.
שניסינו לדבר איתם היום היה עדיף לדבר לקיר:confused:
יש לכם טלפון של מישהו נורמלי שאפשר לדבר איתו?
הנציגה אמרה לנו שאולי ננסה לכתוב פניה ואולי ועדה של רבנים תעבור על זה ואולי תאשר
באמת מאוד מרגש.... (ואמרה שהסיכוים שיאשרו שואפים לאפס)
נשמע לי הזוי לשלם כמה מאות שקלים על כזה דבר
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
שניסינו לדבר איתם היום היה עדיף לדבר לקיר:confused:
יש לכם טלפון של מישהו נורמלי שאפשר לדבר איתו?
הנציגה אמרה לנו שאולי ננסה לכתוב פניה ואולי ועדה של רבנים תעבור על זה ואולי תאשר
באמת מאוד מרגש.... (ואמרה שהסיכוים שיאשרו שואפים לאפס)
נשמע לי הזוי לשלם כמה מאות שקלים על כזה דבר
לא הבנתי
הם לא מאשרים מצלמה בוויז ?
אם מאשרים , מדוע צריך לערב רבנים?
@יהודה וולף
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
לא הבנתי
הם לא מאשרים מצלמה בוויז ?
אם מאשרים , מדוע צריך לערב רבנים?
@יהודה וולף
כמה שידוע לי הדרישה היא של ועדת הרבנים שאי אפשר לעבור ממסלול וייז בלבד למסלול אחר, שלא יהא פתח לאנשים דבר ראשון יקנו וייז ואחכ יוסיפו עוד דברים ויעברו מסלולים וייז בלבד זה רק וייז, מי שרוצה תוספת שיסתכל על זה כמו שקונה עכשיו מחדש מכשיר ויעשה שיקול אם מתאים לו. כיוון שזה לא הלכה מן התורה מי שיש לו צורך חריג יקבל אישור מועדת הרבנים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
כמה שידוע לי הדרישה היא של ועדת הרבנים שאי אפשר לעבור ממסלול וייז בלבד למסלול אחר, שלא יהא פתח לאנשים דבר ראשון יקנו וייז ואחכ יוסיפו עוד דברים ויעברו מסלולים וייז בלבד זה רק וייז, מי שרוצה תוספת שיסתכל על זה כמו שקונה עכשיו מחדש מכשיר ויעשה שיקול אם מתאים לו. כיוון שזה לא הלכה מן התורה מי שיש לו צורך חריג יקבל אישור מועדת הרבנים.
כמדומני שכיום פותחים בוייז את המצלמה כבר במסלול וויז
וממילא חוזרת השאלה
אם הרבנים מרשים מצלמה בוויז
מדוע צריך לטרטר את הלקוח הוותיק?
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
מתנצל רק כעת ראיתי שחיפשו אותי..

המצלמה מאז ומעולם סגורה במכשירי וייז
וגם לקוח חדש שרוכש היום המצלמה סגורה לו.
הסיבה לכך היא הוראת ועדת הרבנים במטרה שהמכשיר לא יהא בכיס ושימושי אלא מכשיר לרכב.
כדי לפתוח את זה יש להעביר פניה לפיקוח של הכשרות והם נמנעים מלעשות את זה ב99,9 מהמקרים.
ואם הם מאשרים אז זה לא עולה אפילו כסף.
@נעמה CPA אשמח לעזור באישי. (לפחות לנסות)
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
מתנצל רק כעת ראיתי שחיפשו אותי..

המצלמה מאז ומעולם סגורה במכשירי וייז
וגם לקוח חדש שרוכש היום המצלמה סגורה לו.
הסיבה לכך היא הוראת ועדת הרבנים במטרה שהמכשיר לא יהא בכיס ושימושי אלא מכשיר לרכב.
כדי לפתוח את זה יש להעביר פניה לפיקוח של הכשרות והם נמנעים מלעשות את זה ב99,9 מהמקרים.
ואם הם מאשרים אז זה לא עולה אפילו כסף.
@נעמה CPA אשמח לעזור באישי. (לפחות לנסות)
אשמח אם תוכל בבקשה ליצור איתי קשר באישי
(מדובר בסיבה דחופה שלא רוצה לפרט כאן)
תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
שלחתי הודעה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה