ההטבה של סלקום 1+3 ב"קפה קפה"

  • הוסף לסימניות
  • #1
מישהו הספיק לנצל את ההטבה? כי עכשיו זה מה שמופיע באתר שלהם:
צפה בקובץ המצורף 97573


זה פשוט חוצפה!! הם פירסמו שהמבצע הוא עד ה-23/7. ואנחנו היום רק ב-18/7..!!
 

קבצים מצורפים

  • ללא שם.jpg
    KB 117 · צפיות: 20
  • הוסף לסימניות
  • #2
"או עד גמר המלאי"...
אגב, חבל שהם לא עושים מבצעים קצת יותר ברמה של הלקוחות שלהם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
לא רשום שם באתיות קטנות משהו
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
מה זאת אומרת? אני פניתי למרכז סלקום הקרוב וביקשתי את ההטבה. (היות ואין לי smsלקבל את זה בנייד)
והמנהל הביא לי את התלוש הזה שמתחלק ל-4 וזהו. כעת אני לא יכולה לנצל את זה???
תיכננו לצאת היום!

סתם אגב- מה יותר מהודר ה"מהדרין" שלהם או בית יוסף?
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
מתי קיבלת את השובר? אין לי מושג מה קורה שם. אני הייתי מנסה בכל מקרה (מקסימום משלמת רגיל..) אני אשלח את בעלי בכל מקרה לסלקום, נראה מה יגידו לו..
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י נעמי ברקאי;606221:
מה זאת אומרת? אני פניתי למרכז סלקום הקרוב וביקשתי את ההטבה. (היות ואין לי smsלקבל את זה בנייד)
והמנהל הביא לי את התלוש הזה שמתחלק ל-4 וזהו. כעת אני לא יכולה לנצל את זה???
תיכננו לצאת היום!

סתם אגב- מה יותר מהודר ה"מהדרין" שלהם או בית יוסף?

אתמול הייתי בשרות לקחות שלהם והם אמרו שנגמר להם כל הכרטיסים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
באיזה עיר? (ואם זה לא מנייד כשר וזה דרך SMS אז יגידו שנגמרו הSMSים?)
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
בבני ברק. לא יודע זה מה שהיה שם אנשים התחילו לצעוק עליהם שהם סתם מרמים אנשים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י sarit_f;606224:
מתי קיבלת את השובר? אין לי מושג מה קורה שם. אני הייתי מנסה בכל מקרה (מקסימום משלמת רגיל..) אני אשלח את בעלי בכל מקרה לסלקום, נראה מה יגידו לו..
קיבלתי בשבוע שעבר נראה לי יום חמישי
שווה לו ללכת לשם. מקסימום.
אני קיבלתי בבני ברק בסניף הרב קוק ר' עקיבא צריך להביא ת. זהות
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אנחנו בבית שמש, אולי כאן עוד נשארו שוברים.. :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
תנסו אני יודע שבבני ברק אנשים קיללו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
הייתי אתמול בערב בקפה קפה בנמל ת"א בלי קשר למבצע של סלקום (לשמחתי עזבתי את סלקום, ולא צריכה את הטובות שלהם...), כל אורח שהגיע למסעדה נשאל אם הגיע בגלל מבצע סלקום. הם היקצו כמה שולחנות צפופים בצד ללקוחות סלקום, והיה תפריט מוגבל (והמנות היו נראות קטנות יותר מהרגיל), ככל שנהיה מאוחר יותר, התארך שם התור של האנשים שמחכים למקום, כל אחד שהגיע נרשם אצל המלצרית כי התחילו מריבות וויכוחים מי הגיע קודם... זה היה נראה כמו מקבצי נדבות שמחכים לאוכל חינם... המלצרים זירזו את אלו שישבו בשולחנות של סלקום לאכול מהר כי יש עוד תור ארוך... בקיצור זה היה נראה זוועה... ואמרתי שגם אם הייתי לקוחה של סלקום לא הייתי מבזה את עצמי לעמוד בתור הזה.
המסקנה שאני הייתי אומרת לסלקום - תנו שירות ללקוחות שלכם ואל תעשו מבצעים מטופשים שמבזים אתכם ואת הלקוחות שלכם (ע"ע משו קטן וטוב לשבת שחילקו חלות יבשות ופרחים נבולים... אז עוד הייתי לקוחה שלהם...)
ואם אתם עושים מבצעים, תתאימו אותם לכמות הלקוחות. לא חכמה רק להשוויץ שאתם המשפחה הגדולה ביותר!
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
נכתב ע"י Nיכל;606274:
הייתי אתמול בערב בקפה קפה בנמל ת"א בלי קשר למבצע של סלקום (לשמחתי עזבתי את סלקום, ולא צריכה את הטובות שלהם...), כל אורח שהגיע למסעדה נשאל אם הגיע בגלל מבצע סלקום. הם היקצו כמה שולחנות צפופים בצד ללקוחות סלקום, והיה תפריט מוגבל (והמנות היו נראות קטנות יותר מהרגיל), ככל שנהיה מאוחר יותר, התארך שם התור של האנשים שמחכים למקום, כל אחד שהגיע נרשם אצל המלצרית כי התחילו מריבות וויכוחים מי הגיע קודם... זה היה נראה כמו מקבצי נדבות שמחכים לאוכל חינם... המלצרים זירזו את אלו שישבו בשולחנות של סלקום לאכול מהר כי יש עוד תור ארוך... בקיצור זה היה נראה זוועה... ואמרתי שגם אם הייתי לקוחה של סלקום לא הייתי מבזה את עצמי לעמוד בתור הזה.
המסקנה שאני הייתי אומרת לסלקום - תנו שירות ללקוחות שלכם ואל תעשו מבצעים מטופשים שמבזים אתכם ואת הלקוחות שלכם (ע"ע משו קטן וטוב לשבת שחילקו חלות יבשות ופרחים נבולים... אז עוד הייתי לקוחה שלהם...)
ואם אתם עושים מבצעים, תתאימו אותם לכמות הלקוחות. לא חכמה רק להשוויץ שאתם המשפחה הגדולה ביותר!

נשמע זוועה, טוב לשמוע. אם ככה עדיף באמת לשלם מלא ולהנות כמו שצריך (אני הולכת בשביל שיזרזו אותי לאכול ולקום.. ממש נשמע נורא)
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
סליחה על ההתערבות
הייתי בהטבה הראשונה שלהם- סרט לנשים
אמנם היה עמוס למדי, אבל יחסית סביר.
ובשביל להנות מסרט טוב במחיר של 10 ש"ח- זה היה שווה.
אז לא הכל כ"כ גרוע...
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
הייתי הבוקר בקפה קפה במרינה בהרצליה.
השתמשתי בהטבה של סלקום והיה נחמד מאד!!!!!!!!!!!
אכן זה לתפריט מוגבל! הם הקטינו וצמצמו חלק מהמנות.....
אבל בגדול זה שווה!!!
מהשוברים שמקבלים מסלקום הם לוקחים רק את הריבוע שכתוב עליו את המס' שלוש ומבקשים את מס' הסלקום!
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
נכתב ע"י סטודנטית;606376:
הייתי הבוקר בקפה קפה במרינה בהרצליה.
השתמשתי בהטבה של סלקום והיה נחמד מאד!!!!!!!!!!!
אכן זה לתפריט מוגבל! הם הקטינו וצמצמו חלק מהמנות.....
אבל בגדול זה שווה!!!
מהשוברים שמקבלים מסלקום הם לוקחים רק את הריבוע שכתוב עליו את המס' שלוש ומבקשים את מס' הסלקום!

כנראה זה תלוי בשעות, במיקום ובעומס..
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י sarit_f;606383:
כנראה זה תלוי בשעות, במיקום ובעומס..

נכון,
מה שכן שמעתי שהם ממש לציפו להענות ועומס כזה....(מה הם חשבו לעצמם :D).
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
שרית-קפה קפה בבית שמש הכי טוב
ניסיתי בירושלים בכל הסניפים
לכן אני אומרת בטוח נגמרו להם השוברים
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
עד מתי ניתן לממש את השוברים? יצא לי החשק כבר... אולי עוד שבוע אנשים ירגעו?? או שעדיף בשעות הבוקר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
נכתב ע"י נעמי ברקאי;606415:
עד מתי ניתן לממש את השוברים? יצא לי החשק כבר... אולי עוד שבוע אנשים ירגעו?? או שעדיף בשעות הבוקר?

כתוב שהשוברים הם עד 23.7 (שבת)
נראה לי שבבוקר יותר רגוע, אחרי הכל לא כולם מורים מורות ויש להם חופש.......;)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

מחנכת?! עצרי רגע!
מכירה כבר את
אתר תלם??

יש לך סיכוי לזכות במנוי חינם לאתר תלם - אתר המערכים הגדול - בשווי 1308 ש"ח!!

מה צריך לעשות?

פשוט! עני כאן באשכול על השאלה:
איזה נושא הכי מדבר אלייך מבין נושאי המערכים באתר? (לחצי על הקישור כדי לראות את הנושאים)
ואת בהגרלה!


שיתפת? נכנסת להגרלה
שתיערך ביום חמישי, כ"ח תמוז 24/07/25
על מנוי חינם לאתר תלם


ו...קיבלת בחינם בונוס מיוחד -
מערך 'חדר פתיחה' לתכנית היכרות עם הכיתה

(הזיני כאן פרטים לקבלת הבונוס 'חדר פתיחה')

(שימי לב!! רכשת מנוי בתקופת ההטבה? זכית בהגרלה? קבלי את כספך בחזרה!!)

רוצה לקבל את המערך שהכי דיבר אלייך בחינם?
שלחי מייל ל10 מחנכות בכיתות ו' ומעלה עם הצעה להצטרף לאתגר, בתוספת קישור לאתר תלם telemstudy.co.il
לחצי כאן ועדכני אותי ששלחת ל10 מורות, כדי שאשלח לך את המערך שבחרת בחינם!!


קדימה, תפתיעי אותנו – איזה נושא הכי דיבר אלייך מבין נושאי המערכים באתר?
✨


ורגע... הספקת להכיר את תלם?
תלם הוא לא עוד מאגר אקראי! הוא אוצר בלום של מערכי שיעור איכותיים ונדירים בנושאים הכי בוערים וחשובים!

עם תלם תוכלי להגיע ללב של התלמידות שלך, לפתוח איתן נושאים ערכיים ולראות מול עינייך את השינוי.

עם תלם תוכלי לנהל שיעור פרודוקטיבי, מרתק, ולהיות המורה הזו שכולן מחכות לשיעורים שלה

עם תלם תוכלי ללכת לישון רגועה, ולהפסיק לרדוף אחרי הזמן ולהכין מערכים בשעות הקטנות של הלילה

כן! זה אפשרי!

ועכשיו - הטבה מיוחדת לתקופת החופש הגדול בלבד -
83 שח לחודש בלבד, במקום 109 ש"ח

:giggle:

רוצה להתרשם ממערך לדוגמא? הכנסי באתר ל'מערך לדוגמא'



אהבתי, אני רוצה להזמין! לא רוצה לפספס את ההטבה של החופש!

מורה, אל תחכי לעוד שנה שגרתית ושוחקת!
הצטרפי עוד היום למאות מורות שנהנות מהמנוי
ותני לעצמך מתנה מלאת ערך!
זו לא רק מתנה – זו הזדמנות אמיתית לתת לעצמך שנה צמיחה ומימוש אמיתי בתפקידך כמחנכת!

מלאי ענק של מערכי שיעור בנושאים: יהדות, חינוך וחברה, מעגל השנה, הבית היהודי, בת-מצווה, חגים
+
סרטוני טריוויה על פרשיות השבוע
+
מאגר ענק של פעילויות מגירה וסיפורים
+
ימי כיף ומסיבות חגים מהממות
והכל ב-
83 ש"ח לחודש במקום 109 ש"ח. ההטבה לחודשי החופש בלבד!
הכנסי כעת לאתר
וממשי את ההטבה :)
שימי לב! תוקף ההנחה מוגבל!!

אל תפספסי!
מנוחת הדעת שלך וההצלחה שלך עם הכיתה, שווה את זה!!


✨לחצי כאן למימוש ההטבה✨

יש לך שאלות? תמיד ניתן לפנות!

ניתן ליצור קשר בטלפון 0556778368
או בכתובת המייל:

<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>


רוצה לראות מה מורות מספרות על תלם
קבלי טעימה מתוך מאות מורות שפרגנו לעצמן, השקיעו בחינוך
ובחרו בתלם כדי להחזיר לעצמן את האהבה למקצוע:

1752163078995.png
1752163097703.png
1752163114599.png
1752163138667.png
1752163153105.png

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה