תן לי להתקדם, אני הולך כבר חצי שעה ווטף זיעה, אתה ברכב ממוזג, אז יקח לך עוד חצי שנייה, מה קרה?
הרי טרמפ בכל מקרה לא תעצור לי לא בזה ולא בבא, שהרי חרדים לא עוצרים טרמפים, כידוע...
זו זכותך לא לעצור, אבל גם זו זכותי להקדים אותך, אז אנחנו בתיקו...
נ.ב. כמובן ,לא אישי נגד ההודעה/בעל ההודעה, אלא הבאת הצד השני.
כל זה נכון כשהמדובר לא בהולכי רגל בבני ברק
בני ברק יש לה כללים משלה
ושם אנשים לא יורדים לכביש, אלא שוט הולכים על הכביש, מסתכלים על הנהג באדישות מרובה, ולא ממש מעניין אותם שהנהג עוצר ומחכה וממתין עד שיואיל בטובו לפנות את הכביש.
כן, זה ממש מרגיש דווקאי
וזה לא פעם ולא פעמיים שקרה לי
ודווקא בבני ברק.
אתה צודק, עשקו לבני ברקים את המדרכות
לא רק הרכבים החונים, וגם לא בעיקר
מי שלקח להם את המדרכות זה הבנינים, כלומר- התושבים בעצמם, שהרחיבו עוד ועוד עד שלא נשארה מדרכה.
אתה צודק, עשקו לבני ברקים את המדרכות
לא רק הרכבים החונים, וגם לא בעיקר
מי שלקח להם את המדרכות זה הבנינים, כלומר- התושבים בעצמם, שהרחיבו עוד ועוד עד שלא נשארה מדרכה.
רוצה ריסים מודגשים שנשארים במיטבם לאורך כל השבת והחג? מסקרת BOLD STAY LONG של קרליין מעניקה נפח עוצמתי בפורמולה עמידה במים, שלא נמרחת. היא בכשרות מהודרת לפסח, היפואלרגנית ומגנה על הריסים שלך. ובינינו, עם עמידות ומחיר משתלם כזה, זה פשוט שווה הרבה יותר! הקליקי כאן והתחדשי במסקרה המנצחת של קרליין!
רחוב הרב לוין בשיכון ה', הבניין גובל בכביש...
רואים על הכביש את הסימנים של המדרכה שנעקרה,
מעניין אותי האם זה חוקי? יש מה לפנות לרלב"ד?
הבניין הנ"ל סמוך לגינה, וכל יום עוברות שם אימהות וילדיהן כמו גם סתם עוברי אורח שמכוניות נושפות בעורפן.



Reactions: אבסולוט פרימה בלרינה, שוב שכחתי למה נכנסתי, דיונון ועוד 44 משתמשים47 //