עזרה הוציאו אותי לחופש בחודשים שנספרים לדמי לידה

  • הוסף לסימניות
  • #1
אני כיום נמצאת בשלש החודשים שקודם הלידה
והמעסיק מוציאו אותנו לחופש על חשבונינו מראש השנה ועד אחרי סוכות [3 שבועות]
הבעיה שלי שזה חודשים שנספרים לי לדמי לידה
מה אפשר לעשות מול הביטוח לאומי?
הם מפצים ומתחשבים בכך ?
והאם אני צריכה לבקש מהמעסיק איזה אישור ?
תודה רבה
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
אני כיום נמצאת בשלש החודשים שקודם הלידה
והמעסיק מוציאו אותנו לחופש על חשבונינו מראש השנה ועד אחרי סוכות [3 שבועות]
הבעיה שלי שזה חודשים שנספרים לי לדמי לידה
מה אפשר לעשות מול הביטוח לאומי?
הם מפצים ומתחשבים בכך ?
והאם אני צריכה לבקש מהמעסיק איזה אישור ?
תודה רבה
הם בודקים חודשים לפי הגבוה מבינהם
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
למה מוציאים לחופש על חשבונכם??
בעיקרון אני יודעת שחגים זה ע"ח מעסיק ערב חג + חול המועד על חשבון העובד בגדול.
אם יש לך ימי חופש בצבירה את זכאית לקבל ע"י הימי חופש שלך ואם לא אז לא.
אולי אם אין לך מספיק ימים תנסי לבקש שהמעסיק יכניס אותך למינוס בימי חופש ואח"כ תחזירי לו את זה בהמשך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
למה מוציאים לחופש על חשבונכם??
בעיקרון אני יודעת שחגים זה ע"ח מעסיק ערב חג + חול המועד על חשבון העובד בגדול.
אם יש לך ימי חופש בצבירה את זכאית לקבל ע"י הימי חופש שלך ואם לא אז לא.
אולי אם אין לך מספיק ימים תנסי לבקש שהמעסיק יכניס אותך למינוס בימי חופש ואח"כ תחזירי לו את זה בהמשך.
נגמרו לי הימי חופשה
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
א
הם בודקים חודשים לפי הגבוה מבינהם
אם יבדקו לפי שש חודשים ייצא לי ממוצע נמוך
השאלה היא מה קורה אם בשלש חודשים שטרם הלידה יש תלוש אחד נמוך עקב יציאה לחופש בגלל המעסיק?
איך הביטוח לאומי מסתכל על כך?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נגמרו לי הימי חופשה
בעיה.
אם המעסיק מסכים להכניס אותך למינוס ותחזירי לו את זה ע"י שיקזזו לך מהתלוש האחרון של החודש שתלדי שזה בכל מקרה לא הולך לחישוב, ואז אולי לא יהיה אכפת לו כי תחזירי לו לפני שתצאי בעצם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
בס"ד
בעיקרון, בעיה.
יתכן ויש אפשרות בשיח ישיר עם המעסיק,
הרבה פעמים יש שמסכימים לדבר נושאים כאלו פנים אל פנים,
גם תלוי מה איכות היחסים בין המעביד לעובד
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
א

אם יבדקו לפי שש חודשים ייצא לי ממוצע נמוך
השאלה היא מה קורה אם בשלש חודשים שטרם הלידה יש תלוש אחד נמוך עקב יציאה לחופש בגלל המעסיק?
איך הביטוח לאומי מסתכל על כך?
לא חושבת שיש מה לעשות, אבל אולי ניתן להגיש להם בקשה מיוחדת שיתחשבו..
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
איך זה מגיע ל3 שבועות זה רק ערבי חג וחול המועד?
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
1757591490652.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אני כיום נמצאת בשלש החודשים שקודם הלידה
והמעסיק מוציאו אותנו לחופש על חשבונינו מראש השנה ועד אחרי סוכות [3 שבועות]
הבעיה שלי שזה חודשים שנספרים לי לדמי לידה
מה אפשר לעשות מול הביטוח לאומי?
הם מפצים ומתחשבים בכך ?
והאם אני צריכה לבקש מהמעסיק איזה אישור ?
תודה רבה
אין דבר כזה!!!
מתוך כל זכות
לא ניתן להוציא לחופשה עובד שאין לו מספיק ימי חופש צבורים, ולזקוף את ימי החופשה על חשבון ימי החופשה העתידיים שלו, אם העובד אינו מעוניין בכך

  • במקרה שהמעסיק מעוניין כי עובד יצא לחופשה על-אף שאין לו מספיק ימי חופשה צבורים, המעסיק ישלם לעובד שכר עבור אותם ימים ולא ינכה אותם ממכסת ימי החופשה שהעובד יצבור בעתיד. למידע נוסף ראו חופשה שנתית לעובד שלא צבר מספיק ימי חופשה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
כמו שכבר כתבו - המעסיק חייב לתת משכורת מלאה. מותר לו לנצל חופש רק בכמות הימים שיש בצבירה אבל חייב לשלם את כל הימים.
בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
הביטוח לאומי לא יתחשב בזה,
מניסיון אישי, הצלחתי להגיע להסכמה עם המעסיק שאני אכנס למינוס שעות חופשה ואח"כ זה יתקזז במהלך החל"ד.
העיקר שהמשכורת לא תיפגע.
לצערי הם לא מכירים את כל החוקים שרשומים באתר כל זכות.. עושים מה שבא להם:(
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
זה לא יציאה לחל"ת
המעסיק מכריח לצאת לחופשה על חשבון ימי חופשה של העובד
ואם העובד מיצה את סך הימי חופשה השנתיים- אז יש מעסיקים שיבואו לקראת העובד
ויש כאלו עם ראש בקיר ולא מעניין אותם שזה יורד מהמשכורת...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה