הוראות למשחק angry birds (הציפורים רעבות)

  • הוסף לסימניות
  • #1
משהו מכיר ויכול לתת הסבר קצר?
הילדים שלי קבלו את המשחק וכל ההוראות באנגלית, נשמח לקבל הדרכה
תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
המשמעות היא ציפורים כועסות.
רעבות כותבים בH.
סורי, אין לי הוראות
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
לכל ציפור יש 'סגולה' אחרת
צריך לנסות ולהבין מה עובד בכל סוג של ציפור
המטרה היא להשליך את הציפורים ולמוטט את המבנים השונים בשביל להרוג את היצורים הירוקים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
אם תוכל לתת יותר הסבר למהלך המשחק אם תמצא זמן נודה לך מאד..
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
בכל שלב יש מס' ציפורים, לפעמים מאותו סוג ולפעמים מסוגים שונים.
כל ציפור עומדת על מקלע וצריך למשוך עם האצבע את המקלע לאחור ולזרוק אותה בזווית שתפגע במבנים ותמוטט אותם - עד שכל המבנה הרוס לחלוטין.
הרעיון הוא למצוא דרכים למוטט את המבנה במהירות לפני שיגמרו הציפורים של אותו שלב...
כפי שכתבו לעיל - ישנם ציפורים עם "סגולות" מיוחדות, למשל כאלה שמתפוצצות ברגע שנותנים לחיצה נוספת באמצע מעופן, יש כאלה שחוזרות כמו בומרנג ויכולות להרוס חלק נוסף של הבניים וכדו'.
כמו"כ יש במבנים עצמם פצצות כך שפגיעה של ציפור בפצצות תגרום לפיצוץ חלק המבנה הקרוב לפצצות...
זה על רגל אחת ממה שאני זוכרת...
עבר הממממוןןן זמן מאז שיחקתי בזה לאחרונה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אני מצטער על הבורות (יש לי רק תינוקת אחת ) - אבל :
האם ילדים חרדים נוהגים לשחק במשחקי במחשב ? או בכל קונסולה אחרת ?
זה כבר הפך לתופעה ?
(אני שואל באמת בצורה עניינית)
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
משחקים ולומדים את המשחק
לפני כל שלב כמדומני הוא מראה על כל ציפור חדשה מה היא מסוגלת לעשות
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
נכתב ע"י ורחוק;1505991:
אני מצטער על הבורות (יש לי רק תינוקת אחת ) - אבל :
האם ילדים חרדים נוהגים לשחק במשחקי במחשב ? או בכל קונסולה אחרת ?
זה כבר הפך לתופעה ?
(אני שואל באמת בצורה עניינית)

בהמשך לאשכול המשחקים הזה:
http://www.prog.co.il/showthread.php?t=195908
צריך לשאול האם זה ממשיך להיות תופעה... או לפחות חזר להיות תופעה.;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י ורחוק;1505991:
אני מצטער על הבורות (יש לי רק תינוקת אחת ) - אבל :
האם ילדים חרדים נוהגים לשחק במשחקי במחשב ? או בכל קונסולה אחרת ?
זה כבר הפך לתופעה ?
(אני שואל באמת בצורה עניינית)

מפליא אותי מהירות ההחלטה שלך לדון לכף חובה.. למה החלטת שזה משחק מחשב? זה משחק קופסא!
הילדים שלי לא מתקרבים לקצה עמדת המחשב, הם יודעים שזה לא בשבילם, החל מהקלדה וכלה בכל משחק או סרט.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נכתב ע"י start;1506080:
מפליא אותי מהירות ההחלטה שלך לדון לכף חובה.. למה החלטת שזה משחק מחשב? זה משחק קופסא!
הילדים שלי לא מתקרבים לקצה עמדת המחשב, הם יודעים שזה לא בשבילם, החל מהקלדה וכלה בכל משחק או סרט.

אני מבקש מחילה .
ודווקא זה מראה על החסרון שלי , שהרי "הפוסל- במומו פוסל" .....
פשוט , רוב העולם מכיר את זה כמשחק מחשב \ פלאפון וכו... וגם אני מכיר את זה בצורה הנ"ל .(ואני חושב שהכותבים מעליי , שכתבו הוראות - כתבו אותן למשחק הוירטואלי)

אשריכם ואשרי חלקכם .

ולעניינו - משחק קופסא אמור להגיע עם הוראות , מוזר....
של איזו חברה המשחק הנ"ל ?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הורים לילדים המקבלים קצבת ילד נכה, הילד חוגג 18 במזל טוב?
שימו לב! המעבר לקצבת מבוגר היא האתגר האמיתי בביטוח הלאומי! קבלו את המדריך המעשי איך לא לאבד את הקצבה.


שלום לכולם כאן עוה״ד שרונה תגר :)
בעקבות ההצלחה של מיזם "חודש הזכויות" בשיתוף מערכת פרוג – החלטנו החודש להכין לכם מדריך מעשי קצר העוסק במעבר מקצבת ילד נכה לקצבת מבוגר.

ממה צריך להיזהר?, אילו מסמכים צריך להכין? מתי כדאי לגשת לוועדה? ועוד ועוד.

כעו״ד המתמחה בתביעות ביטוח לאומי למעלה מעשרים שנה, אני לצערי מודעת לעובדה שמשפחות רבות מאבדות את הקצבה לה הם זכאים כאשר הילד מגיע לגיל 18 , מתוך חוסר מודעות לשוני בבחינת הנכות בין גיל הילדות לגיל הבגרות.

התוצאה היא שמשפחות רבות, שגם ככה קשה להן, מפסידות עזרה כלכלית קריטית שמגיעה להן על פי חוק! במקרים רבים ההפסד משמעותי משום שבקטגוריית המבוגרים מדובר בסכומים הרבה יותר גבוהים שיכולים להגיע לאלפי שקלים לחודש.

הורים רבים בטוחים שאם הילד קיבל קצבת ילד נכה לאורך השנים- המעבר לקצבת נכות כללית היא אוטומטית והאמת היא שזה לא ממש כך. בגיל 18 החוקים משתנים לא מסתכלים רק על האבחנה, אלא על היכולות של הילד שלכם לעבוד ולהשתכר.

הזהרו!! אל תגיעו לוועדה בידיים ריקות: ודאו שיש לכם מסמכים עדכניים שמאשררים אבחנה וטיפול תרופתי וכוללים התייחסות ספציפית להשפעה על התפקוד.

חשוב מאוד!!
הוועדה בודקת החל מגיל 18 את כושר ההשתכרות. יש להראות איך הנכות משפיעה על היכולת להחזיק עבודה, להבין סיטואציות חברתיות, לעמוד בזמנים, לקבל הוראות, לעבוד בצוות, וכו.


ידע שווה המון, במקרה הזה הוא שווה כסף. המון כסף.

המטרה שלי היא לעשות סדר ולתת מענה אמיתי ומקצועי.
אני מזמינה אתכם לשאול ולהתייעץ איתי כאן בשרשור על כל מקרה ולברר סוגיות בנושא המעבר מקצבת ילד נכה לקצבת מבוגר בביטוח הלאומי.
אני וצוות המשרד שלי נשתדל לענות בהקדם ובמקצועיות כדי לתת לכם את התשובות הכי מדויקות. כדי שלא תלכו את המסע הזה לבד.

מעדיפים לשאול ולהתייעץ בצורה ישירה ודיסקרטית?

שלחו לי הודעה פרטית ל
וואטסאפ , אפשר גם להתקשר לנייד: 058-7314000
ואפשר גם לשלוח: לשלוח: למייל

לשימושכם :
כדי שלא תפספסו חידושים בחוק ובתקנות שיכולים לזכות או להגדיל את הקצבה שלכם, אני ממליצה להירשם לרשימת העדכונים שלי. זה לוקח דקה ויכול להשתלם לכם מאוד בעתיד.
להרשמה: לחצו כאן

1770698368153.png

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה