- הוסף לסימניות
- #1
לתשומת ליבכם!!
עיריית בני ברק, מטעמי חיסכון, לא מעוניינת לפתוח גני עירייה לבנים בגילאי 2-3,
ולכן אינה מציינת את מיקום גני הבנים במכתב.
באגף החינוך בעירייה מציעים להורים השואלים, להירשם בגני חיידר או גנים פרטיים.
מבירור שערכנו,
הורים שמעוניינים לרשום את ילדיהם לגני עירייה,
כדאי שיבררו את המיקום באזורם, ירשמו את הילד,
וכך העירייה תהיה חייבת לפתוח את הגן. (כמובן אם יהיה מספיק רישום)
אתמול עבר התאריך לרישום,
אך ייתכן שעוד ניתן להעביר טפסי רישום דרך הגננות שבגן.
עיריית בני ברק, מטעמי חיסכון, לא מעוניינת לפתוח גני עירייה לבנים בגילאי 2-3,
ולכן אינה מציינת את מיקום גני הבנים במכתב.
באגף החינוך בעירייה מציעים להורים השואלים, להירשם בגני חיידר או גנים פרטיים.
מבירור שערכנו,
הורים שמעוניינים לרשום את ילדיהם לגני עירייה,
כדאי שיבררו את המיקום באזורם, ירשמו את הילד,
וכך העירייה תהיה חייבת לפתוח את הגן. (כמובן אם יהיה מספיק רישום)
אתמול עבר התאריך לרישום,
אך ייתכן שעוד ניתן להעביר טפסי רישום דרך הגננות שבגן.
הנושאים החמים