כללי הזדרזו - המבצע נגמר בסוף השבוע...

  • הוסף לסימניות
  • #1
זה קורה לכולנו,
עובדים חודשים ואף יותר על המחשב ללא שיד מקצועית עוברת ומסדרת אותו ,הוא - כבר לא כמו שקיבלנו אותו, המערכת איטית ויש "בלאגן" במחשב, תוכנות נופלות באופן תכוף, וירוסים וכל מיני מרעין בישין כאלו ואחרים משוטטים להם באין מפריע...
בקיצור המחשב לא עובד חלק... וכל אחד יודע על מה אני מדבר...

אז ככה - החלטתי עקב ריבוי פניות לנושא המדובר, לעשות רשימה, מי מעוניין בהגדרת המחשב והתכונות מחדש, בניקויו ובמיטובו, ככה שכל מי שמשתמש במחשב יידע בוודאות שהוא מנצל את המקסימום שאפשר!

המחיר הינו 350 ₪ לביקור ותיקון המחשב, אבל לאחר מכן אתם יודעים שהמחשב כרגע עובד במקסימום ביצועים, חלק לגמרי, ומנצל את עצמו עד הסוף ללא שהולך סתם כח נצרך של עיבוד וזיכרון...
מי שעשה את זה יודע בדיוק איך מרגיש ה"לפני" ו"אחרי".

המבצע כרגע הוא רק באיזור ירושלים.

למעוניינים הירשמו כאן באשכול או במייל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי> או התקשרו 0548416494

נ.ב. בסוף השבוע המחיר יחזור ל -500 שקלים - המחיר המקורי.



נ.ב. לכל מי שמביא חבר/ה, הנחה של 50 ₪.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
ביתר כלול?
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
בעיקרון זה לערים הגדולות, ירושלים ובני ברק, אלא אם מדובר מעל 2 וכדו'.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
במה זה כרוך, טכנית? כמה זמן המחשב 'תפוס' בשביל הפעולה הזאת? העבודה נעשית אצלי, במקום או שהמחשב נלקח ומוחזר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נכתב ע"י chavi9;1053741:
במה זה כרוך, טכנית? כמה זמן המחשב 'תפוס' בשביל הפעולה הזאת? העבודה נעשית אצלי, במקום או שהמחשב נלקח ומוחזר?
העבודה נעשית בבית הלקוח כשעה עבודה פלוס.
נכתב ע"י רמז;1053868:
מה עם מודיעין עילית?
כלול.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אשדוד קשורה לירושלים מאיזה כיוון ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
לא משנה באיזה איזור אתם, אני ממליץ.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אני מביתר ומעוניין בביקור. דחוף...
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
פופקו עשה לי עבודה מעולה במחשב! ממש כמחשב חדש - הכל רץ. לדעתי מומלץ.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י גולד;1054044:
אשדוד קשורה לירושלים מאיזה כיוון ?
נו, מה נשאר עם האשדודים ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
מחר בעז"ה אהיה באשדוד.
חשוב לי להגיד, נכון, יש מחשבים שנמצאים במצב קשה מסובך ומורכב, אך כל מחשב שעובר תחת ידי, הוא כאתגר עם חשיבות מאוד גדולה לפיצוח שלו.
ולשמוע אח"כ את הפידבק מהלקוח שהמחשב עובד, כמו שמעולם לא עבד..., שווה כל קושי.

אל תחכו שהמצב יסתבך...
להשתמע אצלכם...
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
מה עם בית שמש??
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
מחשב-פופקו

נכתב ע"י פופקו;1057095:
מחר בעז"ה אהיה באשדוד.
חשוב לי להגיד, נכון, יש מחשבים שנמצאים במצב קשה מסובך ומורכב, אך כל מחשב שעובר תחת ידי, הוא כאתגר עם חשיבות מאוד גדולה לפיצוח שלו.
ולשמוע אח"כ את הפידבק מהלקוח שהמחשב עובד, כמו שמעולם לא עבד..., שווה כל קושי.

אל תחכו שהמצב יסתבך...
להשתמע אצלכם...
מה שמענין מהכל, זה שנדמה לי- ושוב חוזר- נדמה לי שפופקו הוא זה שנעל אותי ל-24 שעות כניסה לאתר או משהוא כזה --- על פרסומת שעשיתי באותו נוסח שלו....
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נראה לך? בחיים לא אעשה דבר כזה, זה לא הוגן, ולא מכובד, דווקא תעשה קישור אפילו בתוך האשכול שלי , זה בסדר מצידי - אני רציני לגמרי.

ברוך הבא
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכתב ע"י f0527134596;1057424:
מה שמענין מהכל, זה שנדמה לי- ושוב חוזר- נדמה לי שפופקו הוא זה שנעל אותי ל-24 שעות כניסה לאתר או משהוא כזה --- על פרסומת שעשיתי באותו נוסח שלו....

אם רק נדמה לך ואתה לא בטוח היה אסור לך לפרסם זאת בפורום כי זה לשון הרע אמיתי, תכלס' פופקו עושה רק טוב למחשבים, מנסיון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
נכתב ע"י ip6;1057478:
אם רק נדמה לך ואתה לא בטוח היה אסור לך לפרסם זאת בפורום כי זה לשון הרע אמיתי, תכלס' פופקו עושה רק טוב למחשבים, מנסיון.

זה בסדר, הוא הרגיש שמתנהגים אליו לא פייר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
עם אתה מגיע אשדודה, תעדכן!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה