- הוסף לסימניות
- #1
מכונת כביסה בוש בת 3 חודשים החלה להוציא מים נקיים מתחת המכונה
הזמנו שירות,הגיעו אחרי שבוע!!!יש חור בדוד!
מישהו יכול להסביר?????
הטכנאי:זה נהיה מגוף זר. לא ידעתי אם לצחוק או לבכות...
החלפת דוד 900 שח
בלית ברירה שילמתי ועכשיו אני רוצה שיזכו אותי
מתכוונת ללכת עד הסוף-עד השקל האחרון ,
איך פונים לקו החם?
איך פונים לשירות של בוש לדבר עם מישהו מההנהלה?
או ישר לבית משפט לתביעות קטנות?
מישהו יודע??
הזמנו שירות,הגיעו אחרי שבוע!!!יש חור בדוד!
מישהו יכול להסביר?????
הטכנאי:זה נהיה מגוף זר. לא ידעתי אם לצחוק או לבכות...
החלפת דוד 900 שח
בלית ברירה שילמתי ועכשיו אני רוצה שיזכו אותי
מתכוונת ללכת עד הסוף-עד השקל האחרון ,
איך פונים לקו החם?
איך פונים לשירות של בוש לדבר עם מישהו מההנהלה?
או ישר לבית משפט לתביעות קטנות?
מישהו יודע??
הנושאים החמים