החזרת מקשים ה F לשימוש ללא לחיצה על fn

  • הוסף לסימניות
  • #1
שלום

לפני תקופה היה כאן אשכול איך לבטל את הצורך ללחוץ על מקש fn כדי להשתמש בפונקציות של מקשי ה F [לא מוצא את האשכול כדי לכתוב את זה שם]

ניסתי מה שכתוב שם לא עזר לי, מישהו כאן העלה שם אפשרות לשנות זאת באמצעות הביוס אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי איך אני מבטל את הצורך ללחוץ על מקש ה fn

יש לי מחשב לנובו,
לא הצלחתי להיכנס לביוס בשביל למצוא את ההגדרה אז אשמח גם אם יוכלו לומר לי איך נכנסים לביוס בלנובו

בתודה מראש
זה מאד יעזור לי
 
  • תודה
Reactions: ks
  • הוסף לסימניות
  • #2
thinkpad-edge-normal-function-keys-setting-in-bios.jpg
שלום

לפני תקופה היה כאן אשכול איך לבטל את הצורך ללחוץ על מקש fn כדי להשתמש בפונקציות של מקשי ה F [לא מוצא את האשכול כדי לכתוב את זה שם]

ניסתי מה שכתוב שם לא עזר לי, מישהו כאן העלה שם אפשרות לשנות זאת באמצעות הביוס אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי איך אני מבטל את הצורך ללחוץ על מקש ה fn

יש לי מחשב לנובו,
לא הצלחתי להיכנס לביוס בשביל למצוא את ההגדרה אז אשמח גם אם יוכלו לומר לי איך נכנסים לביוס בלנובו

בתודה מראש
זה מאד יעזור לי
לפמפם על F1 F2 (לחיצה פעם על זה פעם על זה) בהפעלה
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
יש לי את אותה בעיה ,עד שראיתי את השאלה הזו אפילו לא חשבתי שאפשר לבטל את זה...
זה ממש ממש מציק
למה אני לא מצליחה לבצע את זה:
צפה בקובץ המצורף 392677
לפמפם על F1 F2 (לחיצה פעם על זה פעם על זה) בהפעלה
גם לי יש לנובו, מערכת הפעלה (windows 7)ככל הנראה לא מקורית
אבל הוא ממשיך להפעלה הרגילה ולא עוצר בביוס להגדרות

תודה מראש
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
בווינדוס 10 יש אפליקציה - Lenovo Vantage שמשם אפשר להגדיר את זה בלא צורך ליכנס לBIOS (יכול להיות שרק דגמי THINKPAD יש להם את זה).

כדי להגיע לBIOS תלוי בדגם, בחלק לוחצים ENTER, בחלק F1 או F2, ובחלק FN+F1 או FN+F2 ובחלק יש לחצן מיוחד לזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
בווינדוס 10 יש אפליקציה - Lenovo Vantage שמשם אפשר להגדיר את זה בלא צורך ליכנס לBIOS (יכול להיות שרק דגמי THINKPAD יש להם את זה).

כדי להגיע לBIOS תלוי בדגם, בחלק לוחצים ENTER, בחלק F1 או F2, ובחלק FN+F1 או FN+F2 ובחלק יש לחצן מיוחד לזה.
תודה, כמו שכתבתי יש לי ווינדוס 7
ננסה את כל האפשרויות לאט לאט...
כשיהיה לי סבלנות להפעיל מחדש כ"כ הרבה פעמים את המחשב...
אעדכן בלי נדר
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אם לא הולך להכנס לביוס בשאר הצורות

1. בדגמי ה IDEAPAD הביתיים יש בצד שמאל (בדכ) חור קטן בגודל של סיכה . לכבות את המחשב לגמרי ואז להדליק אותו עי הכנסת סיכת משרד וכדו לחור הנל , הוא ידלק ויתן תפריט , אחת האפשרויות היא SETUP שזה הב BIOS

2. בחלק מגמי ה THINKPAD החדשים , צריך לעשות כיבוי אגרסיבי עי לחיצה ארוכה על כפתור ההעלה כדי שאפשר יהיה להכנס לBIOS (עי ENTER בדכ)
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
2. בחלק מגמי ה THINKPAD החדשים , צריך לעשות כיבוי אגרסיבי עי לחיצה ארוכה על כפתור ההעלה כדי שאפשר יהיה להכנס לBIOS (עי ENTER בדכ)
????
זה לא מומלץ בד"כ. זה באג בביוס?
כדי לעקוף את הכיבוי ההיברידי של ווינדוס 10 יש דרכים אחרות
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
????
זה לא מומלץ בד"כ. זה באג בביוס?
כדי לעקוף את הכיבוי ההיברידי של ווינדוס 10 יש דרכים אחרות

ברור שיש עוד דרכים , אבל נסה להסביר אותם למשתמש הפשוט ,
גם ברור שלא הכוונה מתוך הווינדוס (על אף שבדכ אין בעיה עם זה , אם שמרו הכל קודם) , רק מיד כשעולה הסמל של לנובו לכבות בכוח , זה מכריח אותו לבטל את ה FAST BOOT
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
המחשב שלי כ"כ ישן שיש לו רק 2 ג'יגה זיכרון, כך שאין מצב לווינדוס 10...
ואני רואה דווקא בצד ימין את החור המדובר פה:
1. בדגמי ה IDEAPAD הביתיים יש בצד שמאל (בדכ) חור קטן בגודל של סיכה . לכבות את המחשב לגמרי ואז להדליק אותו עי הכנסת סיכת משרד וכדו לחור הנל , הוא ידלק ויתן תפריט , אחת האפשרויות היא SETUP שזה הב BIOS
אנסה זאת
תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
שלום, אני לא יודע/חושב שזה לא כ''כ קשור, ראיתי שבמחשבים אחרים אם לוחצים קונטרול f4 נסגר החלון שבו משתמשים וכו' וגם אפשר לסגור כך את המחשב וכל ישום, במחשב שעכשיו יש לי אי אפשר, ואני ממש לא יודע איך לגרום שזה יהיה. אשמח אם מישהו יוכל להסביר תודה מראש או א גיטע וואך.
 
  • תודה
Reactions: ST+
  • הוסף לסימניות
  • #11
שלום, אני לא יודע/חושב שזה לא כ''כ קשור, ראיתי שבמחשבים אחרים אם לוחצים קונטרול f4 נסגר החלון שבו משתמשים וכו' וגם אפשר לסגור כך את המחשב וכל ישום, במחשב שעכשיו יש לי אי אפשר, ואני ממש לא יודע איך לגרום שזה יהיה. אשמח אם מישהו יוכל להסביר תודה מראש או א גיטע וואך.
אולי התכוונת לalt+f4?
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
זה הנושא של האשכול פה... ברוב הניידים היום שינו מקשי ה..F שישמשו כקיצורי דרך לדברים שונים, וכדי לקבל את השימוש של ה..F צריך ללחוץ על fn.
איזה דגם מחשב יש לך? אמור להיות איפה שהו הגדרה לשנות את זה לפעמים רק דרך הביוס
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
בווינדוס 10 יש אפליקציה - Lenovo Vantage שמשם אפשר להגדיר את זה בלא צורך ליכנס לBIOS (יכול להיות שרק דגמי THINKPAD יש להם את זה)..

אפשר להתקין את זה על כל מחשב לנובו
נמצא בחנות באפליקציות
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

מדריך: כך תהפכו את המקלדת שלכם ל"חכמה" (קיצורי דרך למיילים, לוגו  וביטויים שכיחים)
מכירים את זה שאתם צריכים להקליד שוב ושוב את אותה כתובת מייל ארוכה,
או ביטויים כמו "בברכה מרובה" או "בעזרת ה'"?
במקום להקליד הכל מחדש, אפשר להגדיר "מילות קוד" קצרות שהמכשיר יהפוך אוטומטית לטקסט המלא.
(מניסיון אישי:
מומלץ לעשות כתובת מייל. למשל @@ לכתובת מייל שלכם ואז אוטומטית זה ישלים. או אפל וזה יעשה  את הלוגו שלהם (שלא קיים במקלדת)
אבל אפשר לעשות הכל כולל הכל… מניח שגם קישורים אבל אין לי מושג.
תבקשו בתגובות ואנסה בע״ה)


1. במכשירי אפל (iPhone / iPad)


הפיצ'ר נקרא "החלפת מלל":
• נכנסים להגדרות > כללי > מקלדת.
• בוחרים בהחלפת מלל (Text Replacement).
• לוחצים על ה-+ בצד כדי להוסיף קיצור חדש.
• ביטוי: כאן כותבים את הטקסט הארוך שאתם רוצים שיופיע (למשל: המייל שלכם, או להדביק את הלוגו ).
• קיצור: כאן כותבים את ה"קוד" שיפעיל אותו (למשל: @@ למייל, או אא ללוגו).
• איך זה עובד? פשוט מקלידים את הקיצור בכל אפליקציה ולוחצים על רווח. המכשיר יחליף את זה מיד.


2. במחשבי Mac


הקיצורים שתגדירו באייפון יסתנכרנו אוטומטית למחשב (דרך ה-iCloud):
• נכנסים לתפריט התפוח () > הגדרות מערכת > מקלדת.
• לוחצים על החלפת טקסט....
• בונוס למאק: לחיצה על Option + Shift + K תכתוב לכם את הלוגו  באופן מיידי בלי הגדרות.


3. במחשבי ווינדוס (Windows)


בווינדוס אין כלי מובנה זהה, אבל יש פתרון פשוט מאוד:
• היסטוריית הלוח: לוחצים על מקש Windows + האות V. זה פותח תפריט של כל מה שהעתקתם לאחרונה.
• אפשר ללחוץ על ה-נעץ (Pin) ליד כתובת המייל או המשפט שלכם, והוא יישאר שם לתמיד. בכל פעם שתלחצו Win+V, תוכלו לבחור אותו בלחיצה.


4. במכשירי אנדרואיד


• נכנסים להגדרות > שפות והזנה > מקלדת וירטואלית > Gboard.
• בוחרים במילון > מילון אישי > עברית.
• לוחצים על ה-+ ומגדירים את המילה המלאה ואת הקיצור שלה.
רעיונות ליישום:
• יעילות: להגדיר ש-בשלו יהפוך ל"בברכה מרובה, שלמה".
• כתיבה תורנית: להגדיר ש-בעזה יהפוך ל"בעזרת ה' יתברך" או חזל ל"חכמינו זכרונם לברכה".
• דיוק: להגדיר קיצור לכתובת המגורים או למספר הטלפון כדי למנוע טעויות הקלדה.
בהצלחה!

הערה מכותב השורות-
שימושי ברמה אחרת!
  • תודה
Reactions: קשבק1 //
1 תגובות

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה