החלפת שם!

  • הוסף לסימניות
  • #21
נכתב ע"י SUTER;1045213:
בס''ד
על זה לא חשבתי, מעניין... בעצם מה שרציתי לשאול אם יש כאן אנשים שמשתמשים ב2-שמות שונות לאותו בן אדם...:)

למה לא?
פותחים עוד כתובת דואר ואף אחד בעולם לא יודע שזה בן אדם אחד.
ובמקרה אני מכיר איזה מישהו שיש לו כאן 2 ניקים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
נכתב ע"י a26955;1045217:
למה לא?
פותחים עוד כתובת דואר ואף אחד בעולם לא יודע שזה בן אדם אחד.
ובמקרה אני מכיר איזה מישהו שיש לו כאן 2 ניקים.
סגולה בדוקה לפתח סכיזופרניה.
קחו את רוברט שומן- המלחין הנודע כדוגמה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
בס''ד
אבל טוב כדי לקבל בדיוק התגובה הרצויה, לא? :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
נכתב ע"י SUTER;1045460:
בס''ד
אבל טוב כדי לקבל בדיוק התגובה הרצויה, לא? :)
רק שלא יתפלא אם בסוף הוא ימצא את עצמו מדבר עם עצמו ,
ועצמו צוחק על עצמו שהוא מדבר אל עצמו ...
:rolleyes:;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
בס''ד
מעניין לעניין. הייתה כתבה בקטיפה שפספסתי על פסאודונימים של הכותבות החרדיות. למישהי יש אותה? סתם מעניין...
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
אני בכלל בעד להעיף את כל השמות האלו, לשמות האמתיים,:p
כשיש שם בדוי, הבן אדם לא מפחד מכלום,
כשהשם האמיתי שלך גלוי לעין כל- כל מילה חושבים פעמיים, לא??
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
נכתב ע"י PBיסטית;1045682:
אני בכלל בעד להעיף את כל השמות האלו, לשמות האמתיים,:p
כשיש שם בדוי, הבן אדם לא מפחד מכלום,
כשהשם האמיתי שלך גלוי לעין כל- כל מילה חושבים פעמיים, לא??

בבקשה-מה שמך???
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
בבקשה-מה שמך???
חיכיתי לזה...

הרבה חברים מהפורום יודעים את שמי..
בכל אופן, אני לא אהיה היחידה, אם יצטרפו אלי- אעשה זאת בשמחה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
נכתב ע"י PBיסטית;1045757:
חיכיתי לזה...

הרבה חברים מהפורום יודעים את שמי..
בכל אופן, אני לא אהיה היחידה, אם יצטרפו אלי- אעשה זאת בשמחה!!

חיכית, זה הגיע...:)
אני ג"כ רוצה לשנות לשמי האמיתי, בין כה וכה, מי שמכיר אותי יודע שזו אני...
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
נכתב ע"י PBיסטית;1045682:
אני בכלל בעד להעיף את כל השמות האלו, לשמות האמתיים,:p
כשיש שם בדוי, הבן אדם לא מפחד מכלום,
כשהשם האמיתי שלך גלוי לעין כל- כל מילה חושבים פעמיים, לא??

כמות ההודעות בפורום תרד ב - 90%
:D:D:D
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
נכתב ע"י דאלארס;1045770:
כמות ההודעות בפורום תרד ב - 90%
:D:D:D

תמיד לומדים בסוף...
אז זה לא משנה אם יודעים מי אתה או לא.
למדתי על בשרי, שגם מעצמי אני יכולה להתבייש.
נקודה למחשבה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
נכתב ע"י שושיה;1045796:
תמיד לומדים בסוף...
אז זה לא משנה אם יודעים מי אתה או לא.
למדתי על בשרי, שגם מעצמי אני יכולה להתבייש.
נקודה למחשבה.

לפעמים גם לי בא להתבייש מעצמי אבל כאשר אני נכנס לשרשור להיזכר במה שכתבתי מתברר ששלי נעלם....:cool::eek: גם בשרשור שלך....:p
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
נכתב ע"י דאלארס;1045770:
כמות ההודעות בפורום תרד ב - 90%
:D:D:D

נכתב ע"י דאלארס;1045808:
לפעמים גם לי בא להתבייש מעצמי אבל כאשר אני נכנס לשרשור להיזכר במה שכתבתי מתברר ששלי נעלם....:cool::eek: גם בשרשור שלך....:p

אה, באמת? לא עקבתי...
אבל זה היה ראוי...
בכ"א כולם טועים, גם אני טעיתי. בסוף למדתי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
נכתב ע"י שושיה;1045816:
אה, באמת? לא עקבתי...
אבל זה היה ראוי...
בכ"א כולם טועים, גם אני טעיתי. בסוף למדתי.

ההבדל בינינו שאת בפורום עם מנהל נחמד שקשוב לבקשות החברים....

אפרופו "אבל זה היה ראוי..." היום כאשר לא מוחקים לי אני ממש עצוב...כתבתי סתם דברים ללא טעם.
כשמוחקים אני מאושר...זהו!! כתבתי דברים של טעם...אולי כאן לא כולם מבינים אותי.
למעט מקרה הזוי אחד שבו מחקו את כל התגובות ונעלו, אותי השאירו בפנים ייייייייייייייש :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
נכתב ע"י שושיה;1045816:
בכ"א כולם טועים, גם אני טעיתי. בסוף למדתי.

אשריי!!! שיזמתי את החלפת השם, ו"בעיקבותי כולנו חוזרים בתשובה"! :) :) :)
פשוט לא סבלתי את השם שנתנו לי לימדי, וחששתי להזדהות, ואחרי מחשבה חשבתי לעצמי במילא כתוב את שמי על העבודות שלי, אז למה אני חוששת, וסך הכל הורסת לי את השם! ולכן החלפתי, לדיני שמי האמיתי!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
נכתב ע"י דיני 2013;1045833:
אשריי!!! שיזמתי את החלפת השם, ו"בעיקבותי כולנו חוזרים בתשובה"! :) :) :)
פשוט לא סבלתי את השם שנתנו לי לימדי, וחששתי להזדהות, ואחרי מחשבה חשבתי לעצמי במילא כתוב את שמי על העבודות שלי, אז למה אני חוששת, וסך הכל הורסת לי את השם! ולכן החלפתי, לדיני שמי האמיתי!!!

זה כמו לנהוג במכונית משנת 2008 ולהדביק מדבקה אני "2013" זה לא משדר אמינות בשוק המשומשות... בעוד חמישה חודשים תאלצי לשנות שוב חצי מהשם שלך..:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
נכתב ע"י דאלארס;1045838:
זה כמו לנהוג במכונית משנת 2008 ולהדביק מדבקה אני "2013" זה לא משדר אמינות בשוק המשומשות... בעוד חמישה חודשים תאלצי לשנות שוב חצי מהשם שלך..:)

בכיף!!! אין לי בעיה עם לשנות את השם כל שנה, ומקסימום אני לא ישנה מה הרע במספר 2013??? :confused:
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
אגב בעניני שמות,
שושיה - מעולם לא הצלחתי לפענח מה כתוב בלוגו שלך.
דאלראס - השם שלך משום מזכיר לי משהו מהארי פוטר..
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
:בלוגו של שוישיה לא כתוב את השם שלה כתוב: SMILE IN STYLE:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
על הדרך...יש סיבה שבעלי מקצוע אוהבים לוגו באנגלית?
מה, זה משדר יותר יוקרה? יותר רמה? אני פשוט תוהה על זה הרבה...
מה רע בעברית?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה