אלרגיה הטיפול היעיל לאלרגיית קרדית אבק

  • הוסף לסימניות
  • #2
שמעתי שיש מתן חיסונים לתקופה של כחצי שנה
יש מרפאה פרטית שעושה בשערי העיר
וגם דרך קופת החולים אפשר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
מישהו יודע אם החיסונים שנותנים היום טובים יותר מאלו של לפני עשרים שנה, או שזה אותו מוצר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
תודה, לא ידעתי שיש אופציה של חיסון
הרופא הנחה אותי לשמור על חדר שינה סטירילי מאבק, ניקיון יום יומי של כל השטח, להוריד וילונות, שטיחים, חפצים
זה חתיכת עבודה, מישהו התנסה עם זה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
איך מסננים מיוחדים במזגן, מישהו ניסה?
שואלת גם לגבי מטהר אוויר שהומלץ פה בעבר, עוזר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
עדיף חלון כמובן, אלא אם כן יש אלרגיות גם לפריחה ואז נתקעת לפעמים :p
עם הזמן תלמדו כל כמה זמן צריך לנקות כדי שיהיה שליטה על המצב. שימי לב שטאטוא מעיף את האבק לתוך שטח החדר, אז לעשות את זה כשהאלרגי לא נמצא.
כדאי לכבס מצעים על תוכנית אלרגיה- ואם אין לך, אז תוכנית 90 מעלות. לפחות פעם בשבוע. אם תצליחי לכבס כך את הבגדים- עדיף.
שטיחים ודאי להעיף מיידית, וילונות אפשר לכבס כנל.

חיסון זה אם ממש לא מסתדרים, לא משתמשים בזה בתור אופציה ראשונה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
תודה על התגובה
עדיף חלון כמובן, אלא אם כן יש אלרגיות גם לפריחה ואז נתקעת לפעמים :p
עם הזמן תלמדו כל כמה זמן צריך לנקות כדי שיהיה שליטה על המצב. שימי לב שטאטוא מעיף את האבק לתוך שטח החדר, אז לעשות את זה כשהאלרגי לא נמצא.
כדאי לכבס מצעים על תוכנית אלרגיה- ואם אין לך, אז תוכנית 90 מעלות. לפחות פעם בשבוע. אם תצליחי לכבס כך את הבגדים- עדיף.
שטיחים ודאי להעיף מיידית, וילונות אפשר לכבס כנל.

חיסון זה אם ממש לא מסתדרים, לא משתמשים בזה בתור אופציה ראשונה.
כן, יש אלרגיה גם לפריחה, של כל העונות
לפי רמה קשה עד קל (אבק הכי קשה)
דשא
אלטרנריה
תיקנים
כלב
זית
ברוש
אקליפטוס
האלרגי זה אני :cool:
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
שווה לך פשוט לעשות ניסויים, ולראות מה מפריע לך יותר- מזגן/חלון/מאוורר.
שימי לב ששמש עוזר למגר אותם, ותקראי קצת על קרדית, טמפרטורות, ומידת לחות כדי לדעת איך לדאוג שלא יהיה להם בית נעים.
מזגן וחלון חובה לנקות קבוע כמובן.
אם הבעיה זה את, שווה לך, עם כל המחיר והכבוד, לקנות שואב אבק עם מסנן HEPA במקום לטאטא ולאבק. או שיש לך אנשים נחמדים בבית שיכולים לנקות לך כשאת לא נמצאת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
תודה על התגובה

כן, יש אלרגיה גם לפריחה, של כל העונות
לפי רמה קשה עד קל (אבק הכי קשה)
דשא
אלטרנריה
תיקנים
כלב
זית
ברוש
אקליפטוס
האלרגי זה אני :cool:
אז בהחלט הכי מומלץ חלון סגור ומכשיר מטהר אוויר (מטהר מחלקיקים, לא מפיץ ריח חלילה).
לפתוח לאוורור בשעות השמש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
תודה, לא ידעתי שיש אופציה של חיסון
הרופא הנחה אותי לשמור על חדר שינה סטירילי מאבק, ניקיון יום יומי של כל השטח, להוריד וילונות, שטיחים, חפצים
זה חתיכת עבודה, מישהו התנסה עם זה?
כן, זה חתיכת עבודה o_O
מצליחים חלקית אז גם ההשפעה חלקית. אבל כמה שמצליחים זה רווח נקי תרתי משמע.

יש לחברת פריד מגיני סדין וכרית עם בד מיוחד נגד קרדית האבק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכנסתי לכתוב ששכחתי להגיד שמגן מזרון וכרית זה חובה. מוכרים כל מיני מיוחדים אבל מה שחשוב שזה יהיה ניילון, לפחות בחלק העליון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
נכנסתי לכתוב ששכחתי להגיד שמגן מזרון וכרית זה חובה. מוכרים כל מיני מיוחדים אבל מה שחשוב שזה יהיה ניילון, לפחות בחלק העליון.
עדיף לא נילון.
יש מגנים ייעודיים נגד קרדית האבק כאמור לעיל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
עדיף לא נילון.
יש מגנים ייעודיים נגד קרדית האבק כאמור לעיל.
יכול להיות, אני לא מכירה אותם.
זה מה שעזר אצלנו אישית, כמובן זה אנקדוטי.
ובמיוחד אם היא מחפשת אלטרנטיבה יותר זולה, עכשיו כשהסתכלתי וראיתי את המחיר פתאום שמחתי נורא שאצלנו מספיק ניילון רגיל :LOL:
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
יכול להיות, אני לא מכירה אותם.
זה מה שעזר אצלנו אישית, כמובן זה אנקדוטי.
ובמיוחד אם היא מחפשת אלטרנטיבה יותר זולה, עכשיו כשהסתכלתי וראיתי את המחיר פתאום שמחתי נורא שאצלנו מספיק ניילון רגיל :LOL:
זהו, שאני מכירה את השילוב של אלרגיה לאבק ואטופיק, ושם ניילון זה נו-נו-נו :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
הרופא שלי אמר לי לאחרונה שיש דבר חדש במקום החיסונים כדורים למציצה תחת הלשון
אבל הקופות לא רוצות לשחרר כ"כ מהר אז לקנות אריוס במשך 3-4 חודשים
ואז לחזור שוב והוא יכניס שלא עזר
ויבקש שיאשרו לי
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
הרופא שלי אמר לי לאחרונה שיש דבר חדש במקום החיסונים כדורים למציצה תחת הלשון
אבל הקופות לא רוצות לשחרר כ"כ מהר אז לקנות אריוס במשך 3-4 חודשים
ואז לחזור שוב והוא יכניס שלא עזר
ויבקש שיאשרו לי
סינגולר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
השנה רופא נתן לי תרופה בשם בליקסטון זה עוזר יחסית ממש יפה
צריך לקחת כמה ימים ברצף בשביל להרגיש את ההשפעה ורק בלילה כי זה גם אחלה כדור שינה :sleep:
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה