הטרדות טלפוניות בפלאפונים כשרים

  • פותח הנושא GRN
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #21
ומה דעתכם לפתוח קו המאבק נגד מנהלי קווי הנייעס?
נשלח לכם צינטוק אם מספר חדש רק פעם אחת ביום..;):). באם המספר יחסם ע"י ועדת הרבנים :)

מלחמת הנייעס • מרכזיית ראש הממשלה קרסה מפניות מחאה
מקור: קול חי
מנהלי קווי המידע והתוכן לציבור החרדי יוצאים למאבק בראש הממשלה ושר התקשורת בנימין נתניהו.

היום פתחו כמה ממנהלי הקווים קו מאבק במספר 058-6334000 בו נקראו המאזינים להתקשר למשרד ראש הממשלה על מנת למחות על הכוונה לסגור את הקווים.

יוזכר, כי בשל תקנה חדשה של משרד התקשורת לא ניתן יהיה להפעיל קווי מידע במספרים רגילים אלא רק במספרים נייחים או לחילופין באמצעות מספרי פרימיום שהשיחה אליהם כרוכה בתשלום נוסף.

החלטה זו של משרד התקשורת מהווה מכת מחץ לאלפי קווי מידע של שיעורי תורה, חסידויות וקווי מידע נוספים לציבור, אשר ייאלצו להסגר.

על פי ההערכות פנו במהלך היום עשרות רבות של אנשים למרכזיית משרד ראש הממשלה בבקשה להבין למה התקבלה ההחלטה שמהווה פגיעה חמורה ברבים מבני המגזר החרדי שנוהג להאזין ולקבל את מידע רב באמצעות קווים טלפונים.

במשרד ראש הממשלה כנראה לא הצליחו לעמוד בעומס הפניות, ועל כן בשעות האחרונות קרסה המרכזיה ובמרכזיה הרשמית של משרד ראש הממשלה אין מענה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
נכתב ע"י צילומנציה;1505370:
ואני רק שאלה,
אנשים שזה הורס להם את הלילות ובעקבות כך גם את הימים- למה לא יסגרו את הטלפון בלילה, או לכל הפחות יעבירו לרטט?
בלי להצדיק כמובן את התופעה..... אבל אפשר להתרגל להתנתק ממנו קצת כשזה מפריע, אפילו באמצע היום. כאילו מה יקרה אם חלילה יחפשוני ולא אהיה זמינה?
יש אנשים שלא רגועים בלי להיות זמינים להורים שלהם למשל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
נכתב ע"י למען דעת;1505498:
יש אנשים שלא רגועים בלי להיות זמינים להורים שלהם למשל.

אני לאמ חושבת שזה הנושא, אם להיות זמינים או לא. הרעיון הוא ההשתלטות על חיינו, ואם אני נאלצת לכבות את הנייד שלי בגללם, הרי שהם הצליחו יופי במשימתם..
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
קיבלתי הודעה הזויה בה מבקשים ממני לפנות למשרד ראש המששלה נתניהו שביטל את כל קוויי הניעעס
שיחזור בו מהחלטתו-
0586334000
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
נכתב ע"י חמדה;1505562:
אני לאמ חושבת שזה הנושא, אם להיות זמינים או לא. הרעיון הוא ההשתלטות על חיינו, ואם אני נאלצת לכבות את הנייד שלי בגללם, הרי שהם הצליחו יופי במשימתם..

תמיד אדם אמור לנהל את עצמו ולא להיגרר אחרי הסביבה, לא רק אחרי החינוך של קווי הנייעס.
אין שום סיבה כשאדם הולך לישון שישאיר את הטלפון בעמדת הפרעה למעט מיקרים חריגים ביותר, כנ"ל הרמת טלפונים באמצע השכבת ילדים ושאר זמנים שאין פניות לטלפון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
נכתב ע"י mig;1507237:
תמיד אדם אמור לנהל את עצמו ולא להיגרר אחרי הסביבה, לא רק אחרי החינוך של קווי הנייעס.
אין שום סיבה כשאדם הולך לישון שישאיר את הטלפון בעמדת הפרעה למעט מיקרים חריגים ביותר, כנ"ל הרמת טלפונים באמצע השכבת ילדים ושאר זמנים שאין פניות לטלפון.

אין שום סיבה? באמת?
זה לא חריג ביותררררר לרצות להשאר זמינים בלילה, מכל מיני סיבות, משמחות ולא...
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
נכתב ע"י שירי12;1507241:
אין שום סיבה? באמת?
זה לא חריג ביותררררר לרצות להשאר זמינים בלילה, מכל מיני סיבות, משמחות ולא...

קראת סלקטיבי,
כתבתי בעברית פשוטה
למעט מיקרים חריגים
רוב האנשים ישנים ברוב הלילות ולא מחכים לבשורה טובה או חלילה להיפך, כמובן שיש סיבות נוספות שגורמות להישאר זמינים.
אבל אצל רוב בנא האדם כשישנים - ישנים, ואין סיבה להניח את הטלפון בעמדת הפרעה.

ושוב,
למעט מקרים חריגים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
להשתיק ודי!!!

זהו ממש גזל זמן וביטול תורה כל הצינטוקים שלהם!!!
מי שיכול לכבות אותם לצמיתות יבורך משמים!!!
זה ביטול תורה כפשוטו!!!

אברך כולל באמצע הסיידר או הלימוד מקבל שיחה, עונה, וזה מבטל את לימודו!!!
הם רוצים לגזול את הזמן שלנו בשביל שנשמע מוזיקה, חדשות, דרך הטלפון שהוא דבר אישי ופרטי ומאוד תמציתי ולא להפוך אותו למשהו כללי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
סורי, זו שאלה הלכתית שלא כאן המקום לדון בה. ואף אני בין המוטרדים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
נכתב ע"י כשרונית;1507766:
אברך כולל באמצע הסיידר או הלימוד מקבל שיחה, עונה, וזה מבטל את לימודו!!!
הם רוצים לגזול את הזמן שלנו בשביל שנשמע מוזיקה, חדשות, דרך הטלפון שהוא דבר אישי ופרטי ומאוד תמציתי ולא להפוך אותו למשהו כללי...

באמצע הסדר? באמצע הלימוד? הפלאפונים מנותקים!

לכל הטלפונים גם מהאישה ;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
נכתב ע"י mig;1507237:
תמיד אדם אמור לנהל את עצמו ולא להיגרר אחרי הסביבה, לא רק אחרי החינוך של קווי הנייעס.
אין שום סיבה כשאדם הולך לישון שישאיר את הטלפון בעמדת הפרעה למעט מיקרים חריגים ביותר, כנ"ל הרמת טלפונים באמצע השכבת ילדים ושאר זמנים שאין פניות לטלפון.

אז מותר לבן אדם לנהל את עצמו בעצמו בגילו המתקדם,
ולהחליט שהוא רוצה שהפלאפון שלו דווקא יישאר פתוח. כשהוא ישן.
ככה, כי בא לו.
זכותו לדרוש שלא יפלשו לו לחיים בניגוד לרצונו,
כמו שזכותו להשאיר את הפלאפון פתוח בכל עת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
האם הם צודקים בטענתם שייאסרו כל קווי המידע?
אני חושבת שצריך להבדיל בין קו מידע שאדם מתקשר אליו מרצונו החופשי, וכמוהו יש רבים וטובים, בלי לפרט, לבין קו מידע שמנדנד לך השכם והערב שתתקשר אליו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
ואיך הם יבדילו?
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
לא בגלל ההטרדות סוגרים את הקווים,
אלא בגלל שחברות התקשורת התלוננו שהם צריכים לשלם המון לכל החברות, בעוד שהם מספקים ללקוחות חבילות דקות זולות.
אם ישאירו את הקווים, חברות התקשורת ידרשו תשלום לפי דקות שיחה, ואנחנו נפסיד בגדול...
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
נכתב ע"י מקופלת;1507976:
לא בגלל ההטרדות סוגרים את הקווים,
אלא בגלל שחברות התקשורת התלוננו שהם צריכים לשלם המון לכל החברות, בעוד שהם מספקים ללקוחות חבילות דקות זולות.
אם ישאירו את הקווים, חברות התקשורת ידרשו תשלום לפי דקות שיחה, ואנחנו נפסיד בגדול...

הפתרון הוא שיפתחו קווים שיהיו חסומים לחברות אחרות, ופתוחים רק ללקוחות אותה חברה של הקו.
למשל:
לקול הלשון יהיה מספר סלקום, שאליו יוכלו להתקשר רק לקוחות סלקום, ולקוחות שאר החברות לא. ויהיה להם גם מספר פלאפון שאליו יוכלו להתקשר רק לקוחות פלאפון, וכן הלאה.

הבעיה העיקרית עם המצב הנוכחי היא דמי הקישוריות, שהחברות צריכות לשלם לפי דקה מאחת לשניה, יותר מאשר הן מרוויחות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
נכתב ע"י אברהם;1508435:
לקול הלשון יהיה...
קול הלשון לא יפגע כי הוא בין כה במספר נייח.


נכתב ע"י מקופלת;1507976:
אם ישאירו את הקווים, חברות התקשורת ידרשו תשלום לפי דקות שיחה, ואנחנו נפסיד בגדול...
רק זה לא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
נכתב ע"י שלום100;1508509:
קול הלשון לא יפגע כי הוא בין כה במספר נייח.

זו היתה סתם דוגמה
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
אני הקטן חושב שהבעי' העיקרי היה שהחברות הצריכו לשלם לבעלי הקווים לכל דקה שמישהו היה על הקו (אני מכיר מקרוב בעל קו (קו לא גדול) והוא עושה כל חודש לפחות 3,000 ש"ח!)
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
אבל שישאירו בבקשה את המספר של "אוטובוסים לפי תחנה"
לציבור החרדי זו הדרך היחידה להתעדכן "און ליין" בזמני הגעת אוטובוסים בהיעדר סמארטפונים למיניהם...
איך אפשר לטפל בענין הזה?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה