תח"צ הידעתם?? קו 402 כל הלילה!! (בין הזמנים)

  • הוסף לסימניות
  • #1
אז קדימה
מוזמנים לחזור באוטובוס האחרון...

ה_402_כל_הלילה.jpg
שימו לב שמספר הקו הוא לא 402
אלא קו אחר שהוא חלופה ל402
מה המספר??
עוד לא פורסם...
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #2
בתפילה שינהגו רק נהגים ערניים ומרוכזים ולא אחרי משמרת ארוכה!!!

ושיגיעו כולם למחוז חפצם לחיים ולשמחה ולשלום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
ושיהיה לנו אפשרות איך להגיע הביתה מהשכונה שבה זרקו אותנו בירושלים...
יש דבר אחד שאגד או כל חברה אחרת שוכחים. בני ברק זה לא ירושלים. בבני ברק אפשר ללכת לכל מקום ברגל, ירושלים ממש לא!
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
מי זרק אתכם? נשמע מעניין...
האוטובוס :sneaky:
יש תחנות סופיות או בדרך בכל מיני מקומות שלא תמיד בשעות מאוחרות יש אוטובוס נוסף להגיע לשכונה שגרים בה.
גילה, בית וגן, רמת שלמה, רמות, נוה יעקב ועוד
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
האוטובוס :sneaky:
יש תחנות סופיות או בדרך בכל מיני מקומות שלא תמיד בשעות מאוחרות יש אוטובוס נוסף להגיע לשכונה שגרים בה.
גילה, בית וגן, רמת שלמה, רמות, נוה יעקב ועוד
יש בירושלים קווי לילה
לחלק מהשכונות זה מהווה המשך הפיתרון
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
רק שימו לב
קווי הלילה האלו, מיועדים במטרתם הראשונות להחזיר את מבלי המועדונים השתויים לביתם, שלא ינהגו אחרי שתיה...
כך שלא מומלץ לתת לנערות / נערים /ילדים לנסוע בקווים אלו ללא ליווי הורים
הרבה פעמים הסיטואציה בהם לא מידי סימפטית...
(כשהתשמשנו לתוך שכונה חרדית, לא זכור לי משהו קיצוני, אבל ברור שבאזור מועדונים כדוג' תלפיות, המצב יהיה רע)
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
מישהוא יודע האם יש כל הלילה אוטובוסים לירושלים בחול המועד
 
נערך לאחרונה ב:

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

פיצוי לנוסעים ברב-קו במהלך מבצע "עם כלביא"​

פיצוי לנוסעים שהיה ברשותם חוזה חופשי חודשי, שנתי או סמסטריאלי במהלך המבצע​

בעקבות צמצום השירות בתחבורה הציבורית במהלך מבצע "עם כלביא", החליט משרד התחבורה לפצות נוסעים להם היה חוזה תקופתי בתוקף.

פיצוי לנוסעים​

נוסעים שטענו חופשי חודשי, חופשי סמסטריאלי או חופשי שנתי שהיה בתוקף בין התאריכים 14 ביוני ועד ה 24 ליוני זכאים לפיצוי. את הפיצוי ניתן לדרוש באחת מהדרכים הבאות:

  1. חופשי תקופתי למספר ימים (ללא תוספת תשלום) - מספר הימים נע בין יום אחד ל- 11 ימים, ונקבע לפי מועד טעינת החוזה בגינו ניתן הפיצוי (אפשרי רק אם החוזה בגינו ניתן הפיצוי הוא חופשי חודשי).
  2. טעינת ערך צבור (ללא תוספת תשלום) - גובה ההחזר בערך צבור נקבע לפי מועד טעינת החוזה בגינו ניתן הפיצוי.
  3. חופשי חודשי בהנחה - גובה ההנחה נקבע לפי מועד טעינת החוזה בגינו ניתן הפיצוי. אם תבחרו לממש את הפיצוי לטעינת חופשי חודשי שמחירו נמוך יותר מגובה הפיצוי, היתרה תישמר לכם למימוש נוסף.
  4. חופשי שנתי או סמסטריאלי לסטודנטים בהנחה - גובה ההנחה נקבע לפי מועד טעינת החוזה בגינו ניתן הפיצוי. שימו לב: מכירת החוזים לסטודנטים תחל בחודש ספטמבר (אפשרי רק אם החוזה בגינו ניתן הפיצוי הוא חופשי שנתי או סמסטריאלי).
שימו לב: טעינת הפיצויים עד ליום 31.12.2025 בלבד

איך מממשים את הפיצוי?​

לטעינת הפיצוי לרב-קו סרקו את כרטיס הרב-קו באתר רב-קו אונליין או
אפליקציית רב-קו אונליין. במידה ואתם זכאים לפיצוי תופיע הודעה מתאימה - עקבו אחר ההוראות לבחירת אופן הפיצוי והשלמת הטעינה.

את הפיצוי ניתן לדרוש גם בכל אחת מעמדות הטעינה של רב-קו אונליין בקיוסקים, רשתות שיווק ופארם בכל רחבי הארץ.

בפיצוי עבור חופשי חודשי ניתן לבחור את אופן הפיצוי באתר האינטרנט באמצעות מספר הרב-קו בלבד, ולהשלים את הטעינה בכל אחת מעמדות הטעינה של רב-קו אונליין או בעמדות כספונט בכל רחבי הארץ.

אם אתם סבורים שאתם זכאים לפיצוי אך לא הופיע הודעה מתאימה באפליקציה או באתר, או אם החלפתם כרטיס רב-קו, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לסייע.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה