היום בחיפה>>>>>

  • הוסף לסימניות
  • #1
ההצגה החיה הגדולה בבימוי ב. שכטר - מגיעה היום לחיפה>>>
את חייבת את זה לעצמך ...
ערב שייתן לך כוחות להתמודדות היומיומית של החיים , ולאירועים הגדולים של החיים.
ערב של בכי וצחוק, של עומק ואיכות, חובה לראות ולחוות .
(פורסם באישור ההנהלה)
 

קבצים מצורפים

  • חיפה.png
    KB 922.6 · צפיות: 32
  • הוסף לסימניות
  • #2
מה זה אומר מבוסס על קשרים פרומים?
זה אותו רעיון?
כי קשרים פרומים כבר מוכררררררררררר
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
הבנתי שתהיה הופעה נוספת בירושלים---
זה נכון?
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
יש הופעה בצפון - חיפה
והופעה במרכז - ירושלים 24.2
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
זה ההופעה שהיתה בעזר מציון?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
ואווו!
איזה פרסומת מדהימה!!
מדהים מדהים! מושך לא נורמלי!
אהבתי את הצבעים, הטיפוגרפיה, בקיצור מטורף!
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
משהיא הייתה וראתה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
ראיתי בעזר מציון. אבל לנו לא אמרו מראש שזה מבוסס על קשרים פרומים וזה היה מאכזב למדי.
מי שראה קשרים פרומים- לדעתי, חבל על הכסף. זה אותו סיפור עם אותם שמות אפילו והוציאו ממנו את ההקרנות (החלקים הכי מסמרים כמו ההחלפה בתינוקיה והאישפוז וכו') והוסיפו מעט חלקים, משעממים קצת, לטעמי.
אבל מי שלא ראה קודם- מאד מאד נהנה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
גם אותן שחקניות??
מה יש במקום ההקרנות? מציגים את הכל על הבמה? (גם את ההחלפת תינוקות?)
כמה זמן ההופעה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
חייבת להגיב על העיצוב
רמת על
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
נכתב ע"י סוכריה;1528415:
גם אותן שחקניות??
מה יש במקום ההקרנות? מציגים את הכל על הבמה? (גם את ההחלפת תינוקות?)
כמה זמן ההופעה?
אותן שחקניות פלוס מינוס
רובן בתפקידים אחרים חוץ מהתפקיד הראשי (אותה הגברת בלי שינוי "אדרת"- היא באמת פגז)
את ההקרנות הוציאו ולא הכניסו כלום במקומן. הסיפור מעט השתנה. (לא הרגו את הילדה אלו היא נשארה חיה תודות לתרומת מח עצם.
הוסיפו קטע ארוך ומעט כבד שלא מתאים, לדעתי, לנערות (בהקרנה לבנות הן פטפטו לאורך כל המערכה הזו- היו לי נציגות ב-2 הופעות שונות) לנשים מתאים יותר- יש הרבה מסר ותובנות אבל ציפיתי להצגה ולא לסדנא או הרצאה מחכימים ומיוחדים ככל שיהיו.
הבימוי והתפאורה מדהימים, והוסיפו שחקן קטן ומתוק שגנב את כל ההצגה
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
נמשים, בדיוק ראיתי את הפרסומת וממש התלהבתי! מאד מאד יפה! מושך ומקצועי!
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
בעזר מציון בהופעה של הבנות באמת השמיטו חלק ממה שהיה בהופעה של הנשים כי זה לא ממש התאים לגיל.... (הייתי בשתי ההופעות...)
אבל בסה"כ היה ממש ממש יפה!!!!!!!!!
שחקניות אלופות, תפאורה מושלמת....

לדעתי חסר קצת שירים וריקודים.....
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
חייבים לראות כדי להבין

המחזה כתוב ברמה גבוהה מאוד ומתאים לנשים אינטליגנטיות ולא לילדות (כפי שהיה בעזר מציון). השחקניות מפגינות תצוגת משחק נפלאה, התפאורה נהדרת והשירים, אוי השירים, מקהלה מצמררת.
בקיצור, נהדר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
הייתי אתמול בהופעה.
נהניתי מאד מאד!!!
סתם כי מזמן לא הייתי בהופעה חיה...
נראה לי שנשים מאד נהנו. בנות פחות.
כמעט לא היו בחורות- למה הרבה מאד מהן- הן נאמנות עזר מציון והם ראו את זה. ושמעתי שהם הורידו את המצב רוח לחברות שלהן לבוא- הם לא מאד נהנו.

אני באופן אישי, נהניתי.
ובאמת הילד החמוד הזה, זה היה רגעים מיוחדים בהצגה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
הייתי אתמול בחיפה .
היה מדהים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
מומלץ בחום . ... משהוא אדיר באמת !!!! שלא רואים כל יום .
היה ערב מלא תוכן ועניין .. מרתק במיוחד בצורה מקצועית שלא קיימת עוד בציבור שלנו .
חברות שלי רוצות ללכת .... מישהיא יודעת מתי יש בירושלים ???????
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
לדעתי היה מדהים!!!
מאד נהננתי
אולי מי שמגיעה במטרה לשמוע סיפור שמעולם לא שמעה מתאכזבת...
השינויים שנעשו בעלילה - מבורכים לטעמי ומשדרגים אותה מאד
שחקניות אלופות
תפאורה יפהפיה
היה ממש יפה
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
מי שחושב שבגלל שמדובר באותו סיפור בסיסי, ההצגה זהה אינו אלא טועה

ההבדלים גדולים מאוד דווקא בשביל מי שמכיר את קשרים פרומים.
זה בדיוק כמו אדם זר שרואה שני ילדים לאותה משפחה וטוען שהם ממש זהים. אבל ההורים צוחקים, כי ילד אחד דומה לאם והשני לאב...
מה שרציתי לומר הוא, שככל שמכירים טוב יותר, מבינים עד כמה ההצגה שונה.
הבנות שראו את ההצגה בעזר מציון פשוט היו קהל גרוע. הן לא בוגרות מספיק ולא חכמות מספיק כדי לחזות ביצירה הזאת. זה פשוט היה חוסר התאמה בסיסי.
בשבוע הבא ב-24.2, יום שלישי יש הצגה בירושלים.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה