דרוש מידע הלבנת שיניים אצל רופא

  • הוסף לסימניות
  • #2
מה זאת אומרת מסוכן...
רופא ש אמר לי מורידים שיכבה מהשיניים ..
ואז זה פשוט מחליש אותם..
לא מניסיון!
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אני אומרת מידיעה - הלבנה פוגעת בשיניים.
כאשר עושים הלבנה, שמים חומר שמחורר את הציפוי הטבעי של השן (אמייל), כדי שחומר ההלבנה יתפס ע"י החורים האלה.
התייעצות עם כל רופא שיניים / שיננית לא משוחדים, תגלה לכם את האמת.
בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אני אומרת מידיעה - הלבנה פוגעת בשיניים.
כאשר עושים הלבנה, שמים חומר שמחורר את הציפוי הטבעי של השן (אמייל), כדי שחומר ההלבנה יתפס ע"י החורים האלה.
התייעצות עם כל רופא שיניים / שיננית לא משוחדים, תגלה לכם את האמת.
בהצלחה
נשארים עם שיניים צהובות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
ומה עם מדבקות?
זה אותו רעיון.
כשמוציאים את המדבקות, הן יוצרות נקבוביות בשיניים.
שוב, אותה מטרה.
הפתרון - להקפיד כל החיים על צחצוח שיניים נכון, ללכת פעם בשנה לפחות לשינן/ית ולבקש מידע איך לצחצח שיניים, (תתפלאו כמה היא תחדש לכם,) אל תסמכו על הלבנה.
תלמדו גם את הילדים שלכם. אם הם יתרגלו מגיל כזה לצחצח פעמיים ביום, בצורה נכונה - השיניים שלהם תשארנה נקיות.
אם חשוב לכם מראה חיצוני יותר מבריאות השן (גם לתווך הרחוק) - אז אולי כן כדאי לכם לעשות הלבנה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
זה אותו רעיון.
כשמוציאים את המדבקות, הן יוצרות נקבוביות בשיניים.
שוב, אותה מטרה.
הפתרון - להקפיד כל החיים על צחצוח שיניים נכון, ללכת פעם בשנה לפחות לשינן/ית ולבקש מידע איך לצחצח שיניים, (תתפלאו כמה היא תחדש לכם,) אל תסמכו על הלבנה.
תלמדו גם את הילדים שלכם. אם הם יתרגלו מגיל כזה לצחצח פעמיים ביום, בצורה נכונה - השיניים שלהם תשארנה נקיות.
אם חשוב לכם מראה חיצוני יותר מבריאות השן (גם לתווך הרחוק) - אז אולי כן כדאי לכם לעשות הלבנה.
כל מילה!
אנשים פשוט לא מצחצחים ורוצים הלבנה!
פשוט תצחצחו כמו שצריך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
היי היום הייתי אצל רופא שיניים ושאלתי לגבי הלבנה...
והוא ענה שהלבנה זה חומצה וזה מוריד שיכבה של המייל שמגנה על השן....
ובהחלט מזיק לשן ...ואז הוא הוסיף שפעם אחת זה לא נורא אבל לא מומלץ יותר מזה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
אגב, צחצוח שומר על בריאות השן, ומונע מעט הצהבה,
אבל,
צחצוח לא מונע אבנית ( בניגוד למה שמכרו לנו שנים, היום יודעים שהצחצוח לא ימנע אבנית כי זה הפרשה מהרוק כל הזמן),
והאבנית גם כן תורמת למראה שן לא לבנה, ורק שיננית מורידה אבנית (או שימוש בכלי של שיננית באופן עצמאי-ניתן לרכוש)
והרבה פעמים יש לשיניים צבע טבעי צהבהב, וזה לא ירד בשום צחצוח.

אתם מדברים על ציפוי חרסינה? הוא זה שמחורר את השן? או טיפול אחר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
זה אותו רעיון.
כשמוציאים את המדבקות, הן יוצרות נקבוביות בשיניים.
שוב, אותה מטרה.
הפתרון - להקפיד כל החיים על צחצוח שיניים נכון, ללכת פעם בשנה לפחות לשינן/ית ולבקש מידע איך לצחצח שיניים, (תתפלאו כמה היא תחדש לכם,) אל תסמכו על הלבנה.
תלמדו גם את הילדים שלכם. אם הם יתרגלו מגיל כזה לצחצח פעמיים ביום, בצורה נכונה - השיניים שלהם תשארנה נקיות.
אם חשוב לכם מראה חיצוני יותר מבריאות השן (גם לתווך הרחוק) - אז אולי כן כדאי לכם לעשות הלבנה.
לא נכון
הצהבת שיניים נגרמת מהאוכל במשך השנים _(קפה, תה, קולה, שוקולד וכו')
צחצוח שיניים עוזר לשמור על הגיינה כמובן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
זה גם דבר גנטי...
וזה בכלל לא קשור רק לצחצוח.
מכירה מקרוב משפחה שכולם צחצחנים גדולים- אבל עם הזמן השיניים שלהם מצהיבות לגמרי..
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
צחצוח לא מונע אבנית ( בניגוד למה שמכרו לנו שנים, היום יודעים שהצחצוח לא ימנע אבנית כי זה הפרשה מהרוק כל הזמן),

כאחת שעובדת במרפאת שיניים, אני אומרת לך מידיעה ברורה-
אבנית נוצרת ממפגש של רוק ושאריות אוכל!!!

לך תשווה כמות אבנית בפה של מטופל שמצחצח כמו שצריך למטופל שלא מצחצח כמו שצריך, או לא מצחצח בכלל
אין בכלל השוואה!!!! הכמות אצל מי שמצחצח תקין ולפני הכללים היא מזערית!!!!!!!


(לאחוזים מועטים של אנשים יש סוג רוק שמייצר הרבה אבנית במפגש עם אוכל)
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:
  • הוסף לסימניות
  • #17
את טועה ובגדול,
הרופאים אומרים אחרת, בניגוד למה שחשבו פעם,
מי שמייצר אבנית - מייצר אבנית גם בלי אוכל. נקודה. ואייני מעוניין להמשיך בויכוח על זה,
כי כך הרופאים אומרים ולא אני. (וגם בגלל שלא בא לי לראות שוב תגובה בסגנון מבייש כמו ''מה אתה אומר''... זה פשוט לא מכובד ולא מכבד)
יתכן בהחלט שאם יש שילוב של אוכל בין השיניים זה מחמיר, אבל גם בנאדם שצם כל החיים- אם הרוק שלו מייצר אבנית, תהיה לו אבנית והיא לא תרד בצחצוח.
וחוצמזה, והכי חשוב, גם אם נניח שזה קשור רק לאוכל, הרי לא ניתן לצחצח שיניים אחרי כל דבר שמכניסים לפה, זה פשוט לא מציאותי, הרי לנו בסופו של דבר אותה התוצאה- אבנית לא תימנע על ידי הצחצוח השיגרתי אלא רק למי שמחזיק מברשת ומשחת שיניים בכיס ומצחצח אחרי כל דבר שאכל , כולל בשבתות וחגים....
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
היי היום הייתי אצל רופא שיניים ושאלתי לגבי הלבנה...
והוא ענה שהלבנה זה חומצה וזה מוריד שיכבה של המייל שמגנה על השן....
ובהחלט מזיק לשן ...ואז הוא הוסיף שפעם אחת זה לא נורא אבל לא מומלץ יותר מזה!
פעם אחת לא מספיק לכל החיים?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה