- הוסף לסימניות
- #1
עוד שלושה ימים יש לי יומולדת
של חמש שנים בפרוג.
זה ציון דרך משמעותי, בואו.
לא לזלזל.
מי שרוצה לשלוח לי מתנה אישית או זר פרחים -
בכיף, בכיף.
אני ממש בעד.
תכלס,
למה אני מבלבלת לכם בשכל ביום סגרירי שכזה?
כי רציתי לשאול אתכם:
מישהו כאן?
מישהו קורא אותי?
הלו?? מישהו בבית????
יש פה איזה קול או עונה, שאני ככה צועקת פה במרחבים?
לא יודעת.
משו פה לא נשמע לי.
הקהילה הזאת שוקטת ושוממה כמו שדה הקברות של סבא רבה רבה של סבה רבה רבה שלי.
מה זה צריך להיות? מה זה השקט הזה?
יא אללה, נכנסתי וחטפתי אבק!
הודעה אחרונה ביום רביעי, אתם יודעים מתי היה כאן יום רביעי? אה? לפני איזה אלפיים הודעות היה יום רביעי!!!
חמש שנים אני בפרוג, נעזרתי מלאן בפג"מ,
אבל בשנים האחרונות אני לא מתעסקת בפרינט בכלל, אלא דיגיטל אונלי (הריעו לדיגיטל יאפ יאפ הריעו לדיגיטל),
ואני רוצה להחיות את קהילת הדיגיטל פה בחזרה.
אני רוצה קהילת דיגיטל שוקקת חיים,
שיהיה לנו כאן במה לאנשי דיגיטל,
שיהיה לנו מקום,
חממה,
בית,
פורום,
יאללה תקראו לזה איך שבא לכם העיקר הבנתם את הכוונה.
מישהו איתי?
יש כאן עוד אנשים שהיו רוצים קהילת דיגיטל ענפה??
בטח שיש. הנה הנה, אני שומעת את הקולות, הברקים באופק, טאדה טאדה.
ולכן אני יוצאת היום בקריאה נרגשת:
מי להשם אליי!!!
אנשי דיגיטל שנמצאים פה - הרימו את קולכם! כולכם! היום!
צעקו כאן בחרון: אני פה! אני כאן! אני לדיגיטל!
של חמש שנים בפרוג.
זה ציון דרך משמעותי, בואו.
לא לזלזל.
מי שרוצה לשלוח לי מתנה אישית או זר פרחים -
בכיף, בכיף.
אני ממש בעד.
תכלס,
למה אני מבלבלת לכם בשכל ביום סגרירי שכזה?
כי רציתי לשאול אתכם:
מישהו כאן?
מישהו קורא אותי?
הלו?? מישהו בבית????
יש פה איזה קול או עונה, שאני ככה צועקת פה במרחבים?
לא יודעת.
משו פה לא נשמע לי.
הקהילה הזאת שוקטת ושוממה כמו שדה הקברות של סבא רבה רבה של סבה רבה רבה שלי.
מה זה צריך להיות? מה זה השקט הזה?
יא אללה, נכנסתי וחטפתי אבק!
הודעה אחרונה ביום רביעי, אתם יודעים מתי היה כאן יום רביעי? אה? לפני איזה אלפיים הודעות היה יום רביעי!!!
חמש שנים אני בפרוג, נעזרתי מלאן בפג"מ,
אבל בשנים האחרונות אני לא מתעסקת בפרינט בכלל, אלא דיגיטל אונלי (הריעו לדיגיטל יאפ יאפ הריעו לדיגיטל),
ואני רוצה להחיות את קהילת הדיגיטל פה בחזרה.
אני רוצה קהילת דיגיטל שוקקת חיים,
שיהיה לנו כאן במה לאנשי דיגיטל,
שיהיה לנו מקום,
חממה,
בית,
פורום,
יאללה תקראו לזה איך שבא לכם העיקר הבנתם את הכוונה.
מישהו איתי?
יש כאן עוד אנשים שהיו רוצים קהילת דיגיטל ענפה??
בטח שיש. הנה הנה, אני שומעת את הקולות, הברקים באופק, טאדה טאדה.
ולכן אני יוצאת היום בקריאה נרגשת:
מי להשם אליי!!!
אנשי דיגיטל שנמצאים פה - הרימו את קולכם! כולכם! היום!
צעקו כאן בחרון: אני פה! אני כאן! אני לדיגיטל!
הנושאים החמים