הליקובקטר

  • הוסף לסימניות
  • #1
שלום לכולם!
אשמח מאוד לעזרה דחופה, יש למשהוא מושג איך ממגרים את חיידק ה"הליקובקטר"
בלי אנטיביוטיקה (לקחתי, לא עזר כלום!)?

תודה מראש לכולם!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
1 שווה לעשות חיפוש בפורום.
2 מוצר בשם "שבדנביטר" תוצרת שבדיה עדיין לא מיגר לחלוטין אבל הקל עלי מאד
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
תודה על התגובה
ומה כן מיגר לחלוטין? או שאת חיה עם זה טוב...
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
ראיתי פה שרשור ארוך של אנשים שסובלים מזה
פתרון ממש לא מצאתי שם :(
אבקש מאוד אם משהוא התפטר מזה בדרך לא קונבנציונאלית (גם בבדיקת נשיפה התוצאות השתנו)
שיעשה טובה ויעדכן פה
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
לי עזר מאד! כדורי הליקורין (הומופאטי) של רינה פארם. כדורים קטנים למציצה מתחת הלשון. מרגיע מיד!!!
לגבי תוצאות בבדיקת נשיפה, לא עשיתי בדיקה חוזרת, אבל כשזה מגיע פעם בכמה שבועות (אצלי מופיע בדרך כלל לאחר אכילת מאכלים עם שמרים - בעיקר לחמניות ופיתות וגם משקאות מוגזים) זה עוזר מיד.
רפואה שלימה
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
סתם אגב, מעניין מאד - גילו קשר בין נשירת שיער להליקובקטור. זה אולי מסביר למה בארצינו הקטנטונת יש אחוזים רבים של בעלי נשירה גבוהה - משום שישנם בארץ אחוזים ניכרים הלוקים בהליקובקטור, ההשערה משום שלא ידוע איך הנגיף עובר.
רפואה שלמה לכולם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אני שמעתי שמעבר למי עדן עזר מאד.
(כולל בישול!)
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
נכתב ע"י שוצי;974473:
שלום לכולם!
אשמח מאוד לעזרה דחופה, יש למשהוא מושג איך ממגרים את חיידק ה"הליקובקטר"
בלי אנטיביוטיקה (לקחתי, לא עזר כלום!)?

תודה מראש לכולם![/QUO

ברוכה הבאה למועדון!!
במשך שבוע אני קוראת מאמרים ועצות בנושא כדי להקל על ביתי בהתקפות כאבי הבטן כתוצאה מהליקובקטור, החלטתי ללכת לכיוון הטבעי לאחר שאנטיביוטיקה בסיבוב ראשון לא הצליחה, היום קיבלתי משלוח של 2תרופות טבעיות שהתאים לה רפלקסולוג מומחה, אם יצליח אעדכן אתכם!
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
תודה מראש לכולם![/QUO
היום קיבלתי משלוח של 2תרופות טבעיות שהתאים לה רפלקסולוג מומחה, אם יצליח אעדכן אתכם![/QUOTE]

הצליח?
אשמח לשמוע על עוד פתרונות חוץ מאנטיביוטיקה!
תודה רבה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
שמעתי שמשקה אלוורה של פוראור עוזר
בלי אחריות, לא מנסיון שלי
צריך לשתות בערך חצי כוס על הבוקר משך שנה
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נכתב ע"י shuli43;1310719:
שמעתי שמשקה אלוורה של פוראור עוזר
בלי אחריות, לא מנסיון שלי
צריך לשתות בערך חצי כוס על הבוקר משך שנה


עוזר לתופעות או למגר את החיידק?
אני מעוניינת בעיקר למגר אותו!
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אחרי שסבלתי קשות מהליקובקטר לקחתי אנטיביוטיקה 10 כדורים ביום במשך עשרה ימים ועבר לגמרי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
לי היה פעם ולקחתי אנטיביוטיקה, ועבר,
ולפני 5 שנים (אחרי שנתיים) זה חזר שוב, ואז שוב לקחתי אנטיביוטיקה
וב"ה זה עבר לגמרי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אין לי מושג אם זה עוזר ספציפית לזה, אבל יש מכשיר תדרים של ריונקס שעזר לי במשהו שאנטיביוטיקה לא הזיזה. התוצאות היו נקיות בבדיקות מעבדה אחרי 4 פעמים "על המכשיר".
תחפשי אצל מרפאות אלטרנטיביות את זה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
יש איזו דיאטה
אני חושב שדוקטור פקטרוביץ' טיפל באמצעותה
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
ברפואה אלטרנטיבית ניתן לטפל ע"י הגב' פלמן בבני ברק 035707803
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
אני לא רופא ולא לוקח אחריות על מה שתעשו עם מה שאכתוב
אך יש קשר ברור בין לחץ נפשי לבין הליקו'
כדאי לשים לב ולחזק גם באופן נפשי.

בנוסף ראוי להמנע ממאכלים בעלי שמרים (בירה, לחם, עוגות).
מי שלוקח אנטיביוטיקה שיקח באופן סדיר ומלא לפי הוראות הרופא.
לאחר סיום השימוש באנטיביוטיקה ראוי מאוד לשקם את 'החידקים הטובים' על ידי אכילת אצידופלס או יוגורט עיזים או כדורי חידקים כנ"ל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
משקה אלוורה של "פוראור" ממגר בעז"ה את התופעה!!!!
רפואה שלימה
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
נכתב ע"י חניק;1311581:
משקה אלוורה של "פוראור" ממגר בעז"ה את התופעה!!!!
רפואה שלימה
יש משהו שזה לא פותר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
נכתב ע"י yudb;1310725:
עוזר לתופעות או למגר את החיידק?
אני מעוניינת בעיקר למגר אותו!

קראתי הרבה חומר על האלוורה לסוגיה וסגולותיה, לדעתי היא עשויה לפתור את הבעיה מהשורש.
אבל! לשתות לפחות חצי שנה כי היא פועלת לאט, ולהקפיד על תזונה סבירה, אין חוכמות .

אישית השתמשתי כשנה לבעיות במערכת העיכול ועזר לי מאד.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה