זה נכון, וזה בגלל הבקשות שלו...נכתב ע"י רחל חסיד;1034957:משהו כאן קצת נאבד בתוך כל הרקע והבלגן הזה, למרות שהוא כשלעצמו נחמד.
צריך לחפש את נושא המודעה ולהתאמץ לקרוא, העין בורחת אל האלמנטים הרבים שברקע.
נכתב ע"י רחל חסיד;1034970:גם הפרפרים, החתולים והציפור לצד השלט הם חלק מהעניין?
אולי להוריד את הבית החום, לפחות. לא יודעת, נסי לצמצם בפרטים עד כמה שהלקוח יסכים.
מה שברור, שהכותרת פארק השלג והקרח צריכים לגדול ע"ח משהו אחר כדי שיתפס מיד במה מדובר ולא נצטרך לחפש את הנושא.
כמעט כל וקטורי ממאגרים על שלג הוא כריסמסינכתב ע"י naamah;1035074:הסגנון מאוד כריסמסי.
(ואין שום קשר בין "עיצוב על רמה" לוקטורי/פיקסלי. אפשר לעצב ברמה גבוהה עם אלמנטים וקטורים וברמה נמוכה עם אלמנטים פיקסליים, ולהפך.)
מה זה מעצבים גדולים אצלך?נכתב ע"י ON וידיאו;1035171:בס"ד
מבחינת ההגדרה "רמה" -כוונתי מבחינת קהל היעד כפי שציינתי קודם ח"ו לא התכוונתי מבחינת רמת המודעה עבור ילדים זה סופר מעולה!!!!
אך באם רוצים לשדר יוקרה להורים כוון הוא אחר .אני ח"ו לא אמרתי שהמודעה לא טובה רק נתתי כוון חשיבה...(לגבי העניין של הוקטורי אינני לוקחת זאת על דעת עצמי -זה הנחיית מעצבים גדולים -אך כמובן יש את הכלל וכל מקרה לגופו)
בהצלחה וברכה
נכתב ע"י ON וידיאו;1035171:בס"ד
מבחינת ההגדרה "רמה" -כוונתי מבחינת קהל היעד כפי שציינתי קודם ח"ו לא התכוונתי מבחינת רמת המודעה עבור ילדים זה סופר מעולה!!!!
אך באם רוצים לשדר יוקרה להורים כוון הוא אחר .אני ח"ו לא אמרתי שהמודעה לא טובה רק נתתי כוון חשיבה...(לגבי העניין של הוקטורי אינני לוקחת זאת על דעת עצמי -זה הנחיית מעצבים גדולים -אך כמובן יש את הכלל וכל מקרה לגופו)
בהצלחה וברכה
זו חוברת פירסומיםנכתב ע"י orli_dimri;1035197:חמוד.
כמו שכבר נאמר הייתי מוותרת על האלמנטים הלא יהודיים
והאם לא חסר טל לברורים או משהו כזה?
כי בתור לקוחה פוטנציאלית יש לי כמה שאלות![]()
נכתב ע"י ariels;1035294:תכל'ס -
הייתי מכניסה איזו כותרת מושכת, במקום רק מידע אינפורמטיבי
להגדיל את המילים "פארק השלג והקרח"
(מצטרפת לקריאה להעיף את עצי האשוח והצלבים)
איפה יש צלבים בדיוק????
ד' ירחם עלי!!!
נכתב ע"י MIC.MIS;1035887:נכתב ע"י ariels;1035294:תכל'ס -
הייתי מכניסה איזו כותרת מושכת, במקום רק מידע אינפורמטיבי
להגדיל את המילים "פארק השלג והקרח"
(מצטרפת לקריאה להעיף את עצי האשוח והצלבים)
איפה יש צלבים בדיוק????
ד' ירחם עלי!!!
בתור ישראלית מצוייה את לא אמורה להיות מודעת לזה
אבל נוצרים מציירים כוכבים בצורת צלב, במיוחד בקשר עם החגא שלהם
כל חוצניק מצוי וגם מי שיצא לו להתגורר שם מרגיש סוג של אי נוחות כשהוא רואה את זה...
כשמורידים מרחבי הרשת חומר בנושא שלג כמעט בטוח שידחף לשם אלמנט נוצרי כלשהו.
גם הצבעים אדום-ירוק-לבן קשורים לחגא הזה, וגם העצים.
מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!
חלה שגיאה בשליחה. נסו שוב!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר להצטרף
אליהם ממש עכשיו:
תהילים פרק כה
אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
הנושאים החמים