כללי הלקוח לא התלהב, מה דעתכם?

  • הוסף לסימניות
  • #1
זו מודעה אחת מתוך חוברת לפעיליות קיץ...
תגובת הלקוח הייתה: מקווה שימשוך אנשים לבוא
מה דעתכם?
 

קבצים מצורפים

  • ידיעון ארועי קיץ חינוך חרדי.jpg
    KB 76.4 · צפיות: 22
  • הוסף לסימניות
  • #2
משהו כאן קצת נאבד בתוך כל הרקע והבלגן הזה, למרות שהוא כשלעצמו נחמד.
צריך לחפש את נושא המודעה ולהתאמץ לקרוא, העין בורחת אל האלמנטים הרבים שברקע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
נכתב ע"י רחל חסיד;1034957:
משהו כאן קצת נאבד בתוך כל הרקע והבלגן הזה, למרות שהוא כשלעצמו נחמד.
צריך לחפש את נושא המודעה ולהתאמץ לקרוא, העין בורחת אל האלמנטים הרבים שברקע.
זה נכון, וזה בגלל הבקשות שלו...
הוא לא לקוח פרטי שלי זה בית דפוס- לא מעניין אותו הוא רוצה שיראו בדיוק מה הוא מביא גם אם זה היה את כל הג'ונגל
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
גם הפרפרים, החתולים והציפור לצד השלט הם חלק מהעניין?
אולי להוריד את הבית החום, לפחות. לא יודעת, נסי לצמצם בפרטים עד כמה שהלקוח יסכים.
מה שברור, שהכותרת פארק השלג והקרח צריכים לגדול ע"ח משהו אחר כדי שיתפס מיד במה מדובר ולא נצטרך לחפש את הנושא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אולי הוא מחפש יותר אקשן, אז במקום התמונות הרגועות האלו אפשר לשים תמונה של ילדים משחקים (זורקים אחד על השני) בשלג או משהו כזה. עכשיו זה נראה שאפשר להגיע לשם עם עניבה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י רחל חסיד;1034970:
גם הפרפרים, החתולים והציפור לצד השלט הם חלק מהעניין?
אולי להוריד את הבית החום, לפחות. לא יודעת, נסי לצמצם בפרטים עד כמה שהלקוח יסכים.
מה שברור, שהכותרת פארק השלג והקרח צריכים לגדול ע"ח משהו אחר כדי שיתפס מיד במה מדובר ולא נצטרך לחפש את הנושא.

כן.
אולי להוריד את הבית החום ולהגדיל על חשבונו את האותיות ולתת להן איזה שהיא הדגשה טובה
ואולי בכלל לכתוב משהו בסגנון של חם בחוץ באו להתקרר כמובן שיותר יפה...
ואולי באמת ילדים או משהו כזה כי כרגע זה נראה הזמנה רגועה ומכובדת ומאוד מאופקת למוזאון חיות או משהו כזה.באמת רק ביקורת בונה ובהצלחה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
בס"ד
עיצוב מאוד יפה אך השאלה מהו קהל היעד ומה הצפיות,
באם רוצים לשדר יותר משהו "על רמה" מתאים להשתמש באלמנים תמונתיים ולא ויקטורי.
הפרסומת מן הסתם פונה להורים ורוצה למשוך לקוחות ולכן כדי לשנות את העיצוב כרצון הלקוח לכוון אחר(קל לדבר זה ממש מעצבן אחרי שכבר עושים...)אני מאמינה שאת העיצוב הזה תוכלי להשתמש בהזדמנות אחרת לצורך אחר.
בהצלחה וברכה
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
לעניות דעתי באופן כללי המודעה מצויינת
והיא פונה לילדים ובוודאי מאוד תמשוך אותם להגיע
דווקא בתוך החוברת היא יכולה מאוד לבלוט
אם אני הייתי הלקוח הייתי מרוצה
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
הסגנון מאוד כריסמסי.

(ואין שום קשר בין "עיצוב על רמה" לוקטורי/פיקסלי. אפשר לעצב ברמה גבוהה עם אלמנטים וקטורים וברמה נמוכה עם אלמנטים פיקסליים, ולהפך.)
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נכתב ע"י naamah;1035074:
הסגנון מאוד כריסמסי.

(ואין שום קשר בין "עיצוב על רמה" לוקטורי/פיקסלי. אפשר לעצב ברמה גבוהה עם אלמנטים וקטורים וברמה נמוכה עם אלמנטים פיקסליים, ולהפך.)
כמעט כל וקטורי ממאגרים על שלג הוא כריסמסי
כדאי להעיף פרטים מסוימים מסגירים ולהחליף מעט צבעים במקום האדום ירוק
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
בס"ד
מבחינת ההגדרה "רמה" -כוונתי מבחינת קהל היעד כפי שציינתי קודם ח"ו לא התכוונתי מבחינת רמת המודעה עבור ילדים זה סופר מעולה!!!!
אך באם רוצים לשדר יוקרה להורים כוון הוא אחר .אני ח"ו לא אמרתי שהמודעה לא טובה רק נתתי כוון חשיבה...(לגבי העניין של הוקטורי אינני לוקחת זאת על דעת עצמי -זה הנחיית מעצבים גדולים -אך כמובן יש את הכלל וכל מקרה לגופו)
בהצלחה וברכה
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י ON וידיאו;1035171:
בס"ד
מבחינת ההגדרה "רמה" -כוונתי מבחינת קהל היעד כפי שציינתי קודם ח"ו לא התכוונתי מבחינת רמת המודעה עבור ילדים זה סופר מעולה!!!!
אך באם רוצים לשדר יוקרה להורים כוון הוא אחר .אני ח"ו לא אמרתי שהמודעה לא טובה רק נתתי כוון חשיבה...(לגבי העניין של הוקטורי אינני לוקחת זאת על דעת עצמי -זה הנחיית מעצבים גדולים -אך כמובן יש את הכלל וכל מקרה לגופו)
בהצלחה וברכה
מה זה מעצבים גדולים אצלך?
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
העבודה יפה, אבל כפי שהעירו קודמים יש פה אלמנטים של חג נוצרי שכדאי להוריד. עצי האשוח בודאי כדאי להוריד, הכוכבים באפקט של צלב כדאי להוריד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
חמוד.
כמו שכבר נאמר הייתי מוותרת על האלמנטים הלא יהודיים
והאם לא חסר טל לברורים או משהו כזה?
כי בתור לקוחה פוטנציאלית יש לי כמה שאלות :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נכתב ע"י ON וידיאו;1035171:
בס"ד
מבחינת ההגדרה "רמה" -כוונתי מבחינת קהל היעד כפי שציינתי קודם ח"ו לא התכוונתי מבחינת רמת המודעה עבור ילדים זה סופר מעולה!!!!
אך באם רוצים לשדר יוקרה להורים כוון הוא אחר .אני ח"ו לא אמרתי שהמודעה לא טובה רק נתתי כוון חשיבה...(לגבי העניין של הוקטורי אינני לוקחת זאת על דעת עצמי -זה הנחיית מעצבים גדולים -אך כמובן יש את הכלל וכל מקרה לגופו)
בהצלחה וברכה

אין לי שמץ של מושג מי הם אותם "מעצבים גדולים" אבל זו פשוט טעות.
וקטור/פיקסל, זו טכניקה. טכניקה באשר היא, לא מכתיבה רמה ולא מכתיבה יוקרה.
[אגב, יוקרה זה ממש לא ערך שרלוונטי עבור כל מותג למבוגרים, ואין שום קשר הכרחי בין "רמה" ל"יוקרה"]
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
תכל'ס -
הייתי מכניסה איזו כותרת מושכת, במקום רק מידע אינפורמטיבי
להגדיל את המילים "פארק השלג והקרח"
(מצטרפת לקריאה להעיף את עצי האשוח והצלבים)
התמונה יכולה להיות יותר כיפית לדוגמה:
(לא להשתמש בזה, יש על זה זכויות יוצרים)
 

קבצים מצורפים

  • 111333.jpg
    KB 932.9 · צפיות: 14
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י orli_dimri;1035197:
חמוד.
כמו שכבר נאמר הייתי מוותרת על האלמנטים הלא יהודיים
והאם לא חסר טל לברורים או משהו כזה?
כי בתור לקוחה פוטנציאלית יש לי כמה שאלות :)
זו חוברת פירסומים
מספרי הטלפון יופיעו בתחילת החוברת ובסופה
תודה לכולם על הע/ארות:)
בנתיים הלקוח די התחרט וגם הבוס שלו אהב...:eek:
אני בכל אופן אעשה סקיצה נוספת נקיה יותר שכולל גם הע/ארות שלכם
ואשלח, נחיה ונראה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכתב ע"י ariels;1035294:
תכל'ס -
הייתי מכניסה איזו כותרת מושכת, במקום רק מידע אינפורמטיבי
להגדיל את המילים "פארק השלג והקרח"
(מצטרפת לקריאה להעיף את עצי האשוח והצלבים)

איפה יש צלבים בדיוק????
ד' ירחם עלי!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
אני ממש התרשמתי, מודעה יפה ומושכת
לא רואה שום בעיה במודעה,
המון הצלחות....!
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
נכתב ע"י MIC.MIS;1035887:
נכתב ע"י ariels;1035294:
תכל'ס -
הייתי מכניסה איזו כותרת מושכת, במקום רק מידע אינפורמטיבי
להגדיל את המילים "פארק השלג והקרח"
(מצטרפת לקריאה להעיף את עצי האשוח והצלבים)

איפה יש צלבים בדיוק????
ד' ירחם עלי!!!

בתור ישראלית מצוייה את לא אמורה להיות מודעת לזה
אבל נוצרים מציירים כוכבים בצורת צלב, במיוחד בקשר עם החגא שלהם
כל חוצניק מצוי וגם מי שיצא לו להתגורר שם מרגיש סוג של אי נוחות כשהוא רואה את זה...
כשמורידים מרחבי הרשת חומר בנושא שלג כמעט בטוח שידחף לשם אלמנט נוצרי כלשהו.
גם הצבעים אדום-ירוק-לבן קשורים לחגא הזה, וגם העצים.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה