כללי המבצע השנתי של פונטייפ לחברי פרוג בלבד

  • הוסף לסימניות
  • #1
אשמח לענות על כל שאלותיכם כאן באשכול (ולא בפרטי)

תמר - פונטייפ
 

קבצים מצורפים

  • MPO.jpg
    KB 307.5 · צפיות: 23
  • הוסף לסימניות
  • #2
מה זאת אומרת קרדיט? כמה שווה כל קרדיט?
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
קרדיט בשונה ממשקלים, מתייחס לנקודות זכות בהם ניתן לרכוש מכל מוצרינו.
פונט רגיל מומר בקרדיט בודד
פונט סמי טעמים מומר ב-18 קרדיטים
אלמנט A5 מומור בקרדיט בודד
אלמנט A4 מומר ב-2 קרדיטים
אלמנט A3 מומר ב-3 קרדיטים
אלמנט A2 מומר ב-4 קרדיטים
פונטורנמנט מומר ב-16 קרדיטים
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
וכמה זמן אפשר לבחור את האלמנטים והפונטים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
הערות שלי:
אולי כדאי אפשרות של חבילות יותר קטנות של קרדיטים.
תשלום מכוון כרדיט/פיפאל.
קבלת הפונטים/אלמנטים מיד לאחר הרכישה (גם אם באמצע הלילה) ללא צורך לשלוח אימייל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י moshiko00;1104476:
קבלת הפונטים/אלמנטים מיד לאחר הרכישה (גם אם באמצע הלילה) ללא צורך לשלוח אימייל.

מצטרף
קנינו חבילה גדולה ואנו נמצאים בחו"ל, כך שאני מבקש שיתאפשר לקבל גם באמצע היום...
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
המבצע עצמו בסדר אם כי לא מפיל.
אבל לפעמים גם כשהמבצע של החברה לא הכי משתלם, לפעמים זה פשוט משתלם לעבוד עם החברה.

אני רכשתי לפני שנתיים 80 משקלים ב-1290 (לא כולל מע"מ), רק מהמתנות השונות שקיבלתי מהם במשך הזמן, עלו בערכן מערך החבילה שרכשתי.

כל תקופה קצרה הם שולחים פונטים חדשים שיצאו לאור עם כל מיני הטבות כמו "מי שרוכש את המשפחה, מקבל משקל אחד הטבה" או "מי שרוכש את כל המשפחה, מקבל 5 במחיר 4" וכו'.
מידי פעם קיבלתי פונטים מתנה (שיפנוק ללקוחות) או שידרוג לפונטים שיש לי עם תמיכה בטעמים
אני לא יכולה לפרט את כל ה"שיפנוקים" של פונטייפ, כל פעם יש להם רעיון אחר איך לשפנק אותנו הלקוחות.

רק מההטבה שקיבלתי על הפונט נצח, (עידכון הפונט עם טעמי מקרא) קיבלתי פחות או יותר את הערך ששילמתי בשביל כל החבילה ולכן גם הפעם נראה לי שאצטרף.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
פונטורנמנט זה הפונטים המעטוןרים החדשים?

יש לי כמות נכבדה של כרדיטים וכשבקשתי להזמין על חבונם את הפונטורנמנט אמרו לי שזה נמכר בנפרד ולא כחלק מהכדריטים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י dmm770;1104531:
פונטורנמנט זה הפונטים המעטוןרים החדשים?

יש לי כמות נכבדה של כרדיטים וכשבקשתי להזמין על חבונם את הפונטורנמנט אמרו לי שזה נמכר בנפרד ולא כחלק מהכדריטים.
לי נשארו 22 קרדיטים, שאלתי היום ואמרו לי שניתן להוריד פונטורנמט במחיר של 1/ 16.

אגב, מה אתם אומרים מבצע שווה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
זמן בחירה בחבילת הפונטים 12 חודשים, בחבילת הקרדיטים 24 חודשים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
מסלול הפונטים נשמע לי לא ריאלי בכלל...
120 משקלים ב1990 ש"ח! ליגה חדשה בפונטייפ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י גרף הול;1105106:
מסלול הפונטים נשמע לי לא ריאלי בכלל...
120 משקלים ב1990 ש"ח! ליגה חדשה בפונטייפ?

הגזמת, בס"ה $4.5 למשקל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
נכתב ע"י גרף הול;1105106:
מסלול הפונטים נשמע לי לא ריאלי בכלל...
120 משקלים ב1990 ש"ח! ליגה חדשה בפונטייפ?
המחיר כולל מע"מ, יוצא משהו כמו 14.5 למשקל. כמובן שחבילת הקרדיטים הרבה יותר משתלמת
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אם אני לא טועה אז יש בפונטייפ חבילה שאפשר לבחור כל חודש 5 משקלים בסכום של בערך 9 ש"ח למשקל 43 ש"ח לחודש
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
הקטלוג המלא והמושקע יצא בע"ה בתחילת 2014
אולם לעת עתה הפקתי מהתוכנה את הפונטים החדשים שיצאו מאז הקטלוג האחרון.
אז אמנם זה לא הכי מעוצב, אבל נותן אינדקציה לתוספת הפונטים שיצאו מאז.
אמורים לצאת עד סוף השנה לפחות עוד 7 משפחות חדשות לקטלוג הבא
 

קבצים מצורפים

  • NewFonts.pdf
    KB 774 · צפיות: 39
  • הוסף לסימניות
  • #16
אלי
שכחת את המשקלים שנוספו לפונטים ישנים
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י יהודה בבלי;1105562:
אלי
שכחת את המשקלים שנוספו לפונטים ישנים

אני מציג רק את המשפחות החדשות שיצאו.
משקלים חדשים לא מופק בתוכנה.

בקטלוג 2014 יתווספו כ-40 משפחות חדשים + משקלים שיצאו לפונטים שכבר יצאו לאור (בסה"כ מעל 120 משקלים חדשים)
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
חברים חברים חברים!
כאחד שאוהב מאוד את התחום, אני לקוח של כמעט כל חברות הפונטים. כבר פגשתי ביחס כמה מהחברות הללו בצמתים ומצבים שונים...
בשונה מהמוכר והידוע בתחום זה וכן בתחומים נוספים, להיות מוגדר כ"לקוח" של חברה מסויימת בדרך כלל לא אומר דבר מלבד כניסה לרשימת התפוצה והפצצת האימייל בדואר פרסומי בלתי נחוץ.
כשצריכים אותך יודעים טוב לשגע בטלפונים בוקר וערב. אבל כשאתה צריך אותם... פתאום בקושי זוכרים איך קוראים לך.
ניצול לקוח שדורש מעט יותר מהרגיל הוא לחם חוק. תשאלו כל מעצב שרצה אותיות מנוקדות למחצה...

אבל פונטייפ זה עולם אחר! אחר!
אני מהמר שאם היה נערך פה סקר בין המעצבים הוותיקים, היו מוכנים רבים רבים מהם לשלם תשלום חודשי לפונטייפ אפילו בלי לקבל אף קצה של משקל! עצם השירות והיחס שווים זהב. פשוטו כמשמעו.
ועוד לא דיברנו על המתנות והתופינים שמגיעים בהפתעה ללקוחות. רק אתמול קיבלתי שדרוג חינמי של הפונט החדש "עברית" לגרסת פרו. זו מתנה בשווי אלפי(!) שקלים. ככה. כי זה פונטייפ.

ודבר נוסף: איכות הפונטים פשוט פנטסטית. יש בהם משהו מעבר. מין נשמה יתירה...
אחרת איך תסבירו את העובדה שיש לי מאות משקלים ממיטב היוצרים ומדי יום אני מוצא את עצמי נמשך דווקא לפונטים של פונטייפ?
ולא. לא דוקא בספרי קודש. גם במגזינים וקטלוגים...

אל תחמיצו!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
נכתב ע"י יהודה בבלי;1105582:
חברים חברים חברים!
כאחד שאוהב מאוד את התחום, אני לקוח של כמעט כל חברות הפונטים. כבר פגשתי ביחס כמה מהחברות הללו בצמתים ומצבים שונים...
בשונה מהמוכר והידוע בתחום זה וכן בתחומים נוספים, להיות מוגדר כ"לקוח" של חברה מסויימת בדרך כלל לא אומר דבר מלבד כניסה לרשימת התפוצה והפצצת האימייל בדואר פרסומי בלתי נחוץ.
כשצריכים אותך יודעים טוב לשגע בטלפונים בוקר וערב. אבל כשאתה צריך אותם... פתאום בקושי זוכרים איך קוראים לך.
ניצול לקוח שדורש מעט יותר מהרגיל הוא לחם חוק. תשאלו כל מעצב שרצה אותיות מנוקדות למחצה...

אבל פונטייפ זה עולם אחר! אחר!
אני מהמר שאם היה נערך פה סקר בין המעצבים הוותיקים, היו מוכנים רבים רבים מהם לשלם תשלום חודשי לפונטייפ אפילו בלי לקבל אף קצה של משקל! עצם השירות והיחס שווים זהב. פשוטו כמשמעו.
ועוד לא דיברנו על המתנות והתופינים שמגיעים בהפתעה ללקוחות. רק אתמול קיבלתי שדרוג חינמי של הפונט החדש "עברית" לגרסת פרו. זו מתנה בשווי אלפי(!) שקלים. ככה. כי זה פונטייפ.

ודבר נוסף: איכות הפונטים פשוט פנטסטית. יש בהם משהו מעבר. מין נשמה יתירה...
אחרת איך תסבירו את העובדה שיש לי מאות משקלים ממיטב היוצרים ומדי יום אני מוצא את עצמי נמשך דווקא לפונטים של פונטייפ?
ולא. לא דוקא בספרי קודש. גם במגזינים וקטלוגים...

אל תחמיצו!!!

אתה משמש פה לכולנו!
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה