עזרה המומחים לכאן----

  • הוסף לסימניות
  • #1
נפל לנו עכשיו החשמל בדירה.
שום שלטר לא למטה,
עד לפה בסדר.
הבעיה שרק בחלק מהדירה נפל החשמל בלי שום קשר בין המקומות שנפלו לשאינן.
חברת החשמל לא מצאה את הבעיה ויכולה לשלוח מישהו תוך שלוש שעות.
הבעיה שבינתים המקרר והמקפיא----
אם יש למישהו פתרון יעזור מאד!!!!
תודה מראש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
נפל לנו עכשיו החשמל בדירה.
שום שלטר לא למטה,
עד לפה בסדר.
הבעיה שרק בחלק מהדירה נפל החשמל בלי שום קשר בין המקומות שנפלו לשאינן.
חברת החשמל לא מצאה את הבעיה ויכולה לשלוח מישהו תוך שלוש שעות.
הבעיה שבינתים המקרר והמקפיא----
אם יש למישהו פתרון יעזור מאד!!!!
תודה מראש.
וואו!
אולי אפשר להעביר חוט חשמל למקרר ולמקפיא מאיפה שכן עובד?
רק מרגיעה שתוך שלוש שעות שום דבר לא נהרס והדברים במקפיא נשארים קפואים אם לא פותחים אותו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
וואו!
אולי אפשר להעביר חוט חשמל למקרר ולמקפיא מאיפה שכן עובד?
רק מרגיעה שתוך שלוש שעות שום דבר לא נהרס והדברים במקפיא נשארים קפואים אם לא פותחים אותו.
מבחינת מיקום החשמל זה לא מסתדר...
הבעיה שפחות נחמד שאיזה ערבי מגיע לתקן את החשמל באמצע הלילה אמרנו להם שיבאו רק מחר🫣
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
מבחינת מיקום החשמל זה לא מסתדר...
הבעיה שפחות נחמד שאיזה ערבי מגיע לתקן את החשמל באמצע הלילה אמרנו להם שיבאו רק מחר🫣
לכאורה אם יבואו עד הבוקר (8-9) גם בסדר גמור.
אין לכם שכנים מאחרי שינה או משכימי קום בשביל הרוגע הנפשי?
 
  • תודה
Reactions: RGS
  • הוסף לסימניות
  • #5
קרה לי פעם שנפל המתג בארון חשמל בחדר מדרגות (אבל בכל הדירה)
אולי יש לכם גם מתג בחוץ?
 
  • תודה
Reactions: RGS
  • הוסף לסימניות
  • #6
נפל לנו עכשיו החשמל בדירה.
שום שלטר לא למטה,
עד לפה בסדר.
הבעיה שרק בחלק מהדירה נפל החשמל בלי שום קשר בין המקומות שנפלו לשאינן.
חברת החשמל לא מצאה את הבעיה ויכולה לשלוח מישהו תוך שלוש שעות.
הבעיה שבינתים המקרר והמקפיא----
אם יש למישהו פתרון יעזור מאד!!!!
תודה מראש.

יש לכם תלת פאזי בדירה?
נשמע כמו ניתוק של אחת הפאזות, לשכנים הכל כרגיל?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
לכאורה אם יבואו עד הבוקר (8-9) גם בסדר גמור.
אין לכם שכנים מאחרי שינה או משכימי קום בשביל הרוגע הנפשי?
אנחנו גרים בבנין של מבוגרים,
פחות לדפוק אצליהם באחד בלילה...
קרה לי פעם שנפל המתג בארון חשמל בחדר מדרגות (אבל בכל הדירה)
אולי יש לכם גם מתג בחוץ?
בדקנו ולא:(
יש לכם תלת פאזי בדירה?
נשמע כמו ניתוק של אחת הפאזות, לשכנים הכל כרגיל?
באמת יש לנו!!!
איך אפשר לדעת אם זה התנתק??
אין לי אפשרות לדעת על שכנים כי הם ישנים....

תודה לכולם!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אנחנו גרים בבנין של מבוגרים,
פחות לדפוק אצליהם באחד בלילה...

בדקנו ולא:(

באמת יש לנו!!!
איך אפשר לדעת אם זה התנתק??
אין לי אפשרות לדעת על שכנים כי הם ישנים....

תודה לכולם!!!

אז כנראה יש ניתוק באחת הפאזות או אצלכם בדירה או בבניין
מכיון שיש חלוקה של עומס בין הפאזות לכן חלק עובד וחלק לא
 
  • שכוייח!
Reactions: RGS
  • הוסף לסימניות
  • #9
אז כנראה יש ניתוק באחת הפאזות או אצלכם בדירה או בבניין
מכיון שיש חלוקה של עומס בין הפאזות לכן חלק עובד וחלק לא
יש איך לבדוק את זה?
תודה!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
צריך לשאול שכנים אם בבית שלהם הכל תקין
מה שכן כרגע ניתן לחבר לשקעים אחרים שכן עובדים את המקרר ואת המקפיא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
יותר מסתבר שפאזה אחת בבית שלכם נותקה
ולא פאזה אחת בבניין הכללי
כי לא נראה לי שהם מחלקים חצאי דירות לפאזות אלא כל כמה דירות יושבות על פאזה אחת
(אם יש לכם טסטר תוכלו לבדוק את זה)
 
  • תודה
Reactions: RGS
  • הוסף לסימניות
  • #15
יותר מסתבר שפאזה אחת בבית שלכם נותקה
ולא פאזה אחת בבניין הכללי
כי לא נראה לי שהם מחלקים חצאי דירות לפאזות אלא כל כמה דירות יושבות על פאזה אחת
(אם יש לכם טסטר תוכלו לבדוק את זה)
כן זה באמת נשמע ככה,
אנחנו פחות בקטע של בדיקות חשמל...
תודה!!!
ננסה הכל...
אין עובדים ערבים בח׳׳ח
באמת??
מי עובד בשעות האלו??
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
יש מה להלחץ מזה??
אחותי כאן בלחץ....
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
יתכן שנשרף פיוז של חברת החשמל. לא של הלוח הפרטי שלכם.
הם באים ומחליפים והכל מסתדר.
 
  • שכוייח!
Reactions: RGS
  • הוסף לסימניות
  • #19
אם לא תפתחו את המקפיא והמקרר
לא אמור להתקלקל למיטב ידיעתי
 
  • שכוייח!
Reactions: RGS
  • הוסף לסימניות
  • #20
נפל לנו עכשיו החשמל בדירה.
שום שלטר לא למטה,
עד לפה בסדר.
הבעיה שרק בחלק מהדירה נפל החשמל בלי שום קשר בין המקומות שנפלו לשאינן.
חברת החשמל לא מצאה את הבעיה ויכולה לשלוח מישהו תוך שלוש שעות.
הבעיה שבינתים המקרר והמקפיא----
אם יש למישהו פתרון יעזור מאד!!!!
תודה מראש.
זה קרה לי שבוע שעבר בדיוק כזה דבר ,בחברת החשמל אמרו שהתופעה מוכרת להם, וזה הסתדר תוך בערך שעה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה