כללי המחירון של פרוג - עד כמה הוא מעודכן?

  • פותח הנושא chyz
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #1
אם לא אכפת לגרפיקאים/יות הותיקים לציין
האם לדעתם המחירון האחרון של פרוג (אני מצרפת אותו)
נחשב עדכני בעיניהם:
בכלל לא מעודכן
פחות או יותר מעודכן
ממש מעודכן

תודה מראש
זה יעזור לי
(אולי לעוד כמה גרפיקאים)

כמו כן מה התמחור לסדרת מודעות שבנויות על אותו גריד ואותו רעיון.
 

קבצים מצורפים

  • מחירון פרוג אחרון.pdf
    KB 793.2 · צפיות: 44
  • הוסף לסימניות
  • #2
בכלל לא. נוסטלגיה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
מי שרק קופץ למים זה בהחלט נותן אינדקציה ורף מסוים שמתחתיו הס מלדבר.
אח"כ כל אחד מסתדר עם עצמו על מה הוא לוקח יותר ועל מה פחות +-.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
יש כאן מחירים שנראים ממש גבוהים למתחילים.
לוגו 700 ₪? עמוד אלבום דיגיטלי 80 -100 ₪? הלוואי.
אמנם יש מוצרים שונים שמחיריהם נמוך, אבל יש כמה וכמה מוצרים
שמחיריהם אפילו גבוה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
תודה רבה
זה עוזר לי מאד, אשמח לעוד תגובות
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
מי שמתעסק עם סוג מסוים של עבודה לדוגמא אלבום דיגיטלי יכולים לקחת הרבה פחות כי יש כבר את הנסיון וגם בסיס פחות או יותר והעבודה זורמת
פתאום יבוא מישהו וירצה עיצוב קיר תוכן לגננת צריך לשבת שעות עד שיש רעיון כלשהוא
מצד שני מי שיש לו נסיון עם גננות העבודה תזרום ואלבום דיגיטלי יתקע
מסקנתי שלכל א' יש מחיר אחר וקשה להשוות בין עבודה למשניה
לכן בעבודות שהנכם מורגלים תנו את המחיר שלכם
בעבודות שקשה לתמחר אותם כי אין מושג מה דורשת העבודה תסתכלו במחירון כהמלצה על סביבות המחירים
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נכתב ע"י משה2013;1043661:
מי שמתעסק עם סוג מסוים של עבודה לדוגמא אלבום דיגיטלי יכולים לקחת הרבה פחות כי יש כבר את הנסיון וגם בסיס פחות או יותר והעבודה זורמת
פתאום יבוא מישהו וירצה עיצוב קיר תוכן לגננת צריך לשבת שעות עד שיש רעיון כלשהוא
מצד שני מי שיש לו נסיון עם גננות העבודה תזרום ואלבום דיגיטלי יתקע
מסקנתי שלכל א' יש מחיר אחר וקשה להשוות בין עבודה למשניה
לכן בעבודות שהנכם מורגלים תנו את המחיר שלכם
בעבודות שקשה לתמחר אותם כי אין מושג מה דורשת העבודה תסתכלו במחירון כהמלצה על סביבות המחירים

זה אבסורדי.
יוצא שאם הלקוח מגיע למעצב מתחיל הוא אמור לשלם לו יותר למעצב עם נסיון כי לוקח לו הרבה זמן ואין לו את הבסיס...?!

מעצב מתחיל צריך להיות מודע שהוא מרוויח פחות לשעה. (כמובן בלי להיות פראיירים. למרות שאם הוא ממש מתחיל=תלמיד כדאי לו לעשות אפי' בחינם כדי ליצור תיק עבודות ולצבור נסיון.) אבל בינינו, גם שלוקח לו פי 4 זמן מלמעצב ותיק עם נסיון, התוצאה עדיין לא מגיעה לרמה של זה עם הנסיון, כך שלדעתי התמחור צריך להיות לפי התוצאה ולא לפי כמות השעות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
יש דברים שלא כת' עליהם מחיר, כמו למשל עיתון ביה"ס (כמה באמת לוקחים??)
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
להוציא מזה בדיוק באתי
לא לפי שעות אלא לפי מחירון
כיון שלא מורגלים בעבודה בסגנון זה
אי אפשר לתמחר לפי שעות
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
לדעתי הרבה יותר נכון להסתכל במחירון הזה:
צפה בקובץ המצורף 166495

המחירים בו מסודרים ב-3 רמות שונות לפי "מתלמד", "מתחיל" ו-"בינוני".

הנושא הזה כבר דובר פה רבות וחברים רבים כאן כתבו שמחירי ה"מתלמד" מתאימים למתחילים, מחירי ה"מתחיל" מתאימים לבינוניים ומחירי ה"בינוני" מתאימים למקצועיים.

(כמובן שתמיד יהיו את המעצבים שמרגישים שהם יותר מקצועיים ממקצועיים וירשו לעצמם לקחת יותר - ואם הם באמת שווים את זה ומקבלים את זה - שיהיה להם לבריאות :))
 

קבצים מצורפים

  • מחירון פרוג תשע2.doc
    KB 230.5 · צפיות: 27
  • הוסף לסימניות
  • #11
בעיקרון כדאי שנדע. תמחור זה לא דבר מוגדר כמו שנוכל לקרוא לזה 'מחירון לוי יצחק' [מדריך ל-כוח]. תמחור היא אומנות בפני עצמה לדעת איך לקחת את המחיר הגבוה ביותר שאפשר, תלוי ברמה/וותק/מעגל לקוחות/צרכי הלקוח. ובכל זאת לקבלך את העבודה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אתם צודקים, ובכל זאת כדאי שיהיה מושג מהו טווח המחירים.
אני חושבת שהמחירון שהעלתה eden7115 נותן הרבה, השאלה אם מתש"ע לא השתנו המחירים הללו.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה