- הוסף לסימניות
- #1
הרבה פעמים כשאני יושבת על הצעת מחיר/ סגירת תשלום
אני פותחת את המחירון של פרוג כדי להתרשם מה הכיוון.
ותמיד אני בהלם מהמחירים הגבוהים, כך שבפועל אני דורשת סכום הרבה יותר נמוך.
לדוגמא- אני ממש לא מתחילה, אבל בד"כ אני מרגישה יותר בנח
ואמיתי לתת את המחירים שכתוב "למתחילים".
ואני תוהה על העניין- האם אני לא מספיק מעריכה את העבודה שלי?
האם באמת המחירים שם נכונים ומדויקים-
או שיש נוספים שמרגישים כמוני ובעצם המחירון הזה הוא קצת מנותק
ומדי יקר?...
אשמח לדיון פורה ומעניין...
אני פותחת את המחירון של פרוג כדי להתרשם מה הכיוון.
ותמיד אני בהלם מהמחירים הגבוהים, כך שבפועל אני דורשת סכום הרבה יותר נמוך.
לדוגמא- אני ממש לא מתחילה, אבל בד"כ אני מרגישה יותר בנח
ואמיתי לתת את המחירים שכתוב "למתחילים".
ואני תוהה על העניין- האם אני לא מספיק מעריכה את העבודה שלי?
האם באמת המחירים שם נכונים ומדויקים-
או שיש נוספים שמרגישים כמוני ובעצם המחירון הזה הוא קצת מנותק
ומדי יקר?...
אשמח לדיון פורה ומעניין...
הנושאים החמים