המחירים בביתר מוצדקים?

  • הוסף לסימניות
  • #1
מחירי הדירות למכירה בביתר עלו בחצי השנה האחרונה, ומתקרבים למחיר של
דירות בירושלים, דירת שלושה חדרים: 2,200,000 (ויש דירות בודדות למכירה)
4 חדרים -החל מ: 2,500,000
1. האם המחירים עלו בגלל שאין היצע? או בגלל שמתווכים העלו מחירים?
2. האם בעקבות שינוי הקו הכחול והצפת השוק 2,500 דירות חדשות
המחיר ירד, והאם יש השערה כמה זמן יארך התהליך?
3. האם ראלי שימכרו דירות במחירים הללו או שאנשים ייבחרו לרדת במחיר?
4.לשם השוואה דירת 4 חדרים בגילה בבית שמש נווה יעקב ופסגת זאב עולה 2,300,000~
אשמח לשמוע את דעתכם והבנתכם בעניין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
קודם כל זה לא המחירים
דירת 3 חד' עולה אולי 2 מליון (או שמדובר באופציות מטורפות )
וזה שאתם רואים אנשים שמפרסמים במחירים האלו לא אומר כלום
(גם בק"ס ראיתי כמה וכמה אנשים מפרסמים ב 2 מליון פלוס ודירה לא נמכרת שם ביותר מ 1.85)
וברור שהמחירים לא מוצדקים ביתר חוץ מקירבתה לירושלים
נחשבת ממש פריפריה למרכז וגם מבחינת מקומות תעסוקה
ואין שום סיבה לשלם כאלה מחירים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
קודם כל זה לא המחירים
דירת 3 חד' עולה אולי 2 מליון (או שמדובר באופציות מטורפות )
וזה שאתם רואים אנשים שמפרסמים במחירים האלו לא אומר כלום
(גם בק"ס ראיתי כמה וכמה אנשים מפרסמים ב 2 מליון פלוס ודירה לא נמכרת שם ביותר מ 1.85)
וברור שהמחירים לא מוצדקים ביתר חוץ מקירבתה לירושלים
נחשבת ממש פריפריה למרכז וגם מבחינת מקומות תעסוקה
ואין שום סיבה לשלם כאלה מחירים.
1660821723220.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
הרבה יותר קרובה לירושלים מבי"ש..ולבינתיים אין בניה
למה שלא יקפצו המחירים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
מחירי הדירות למכירה בביתר עלו בחצי השנה האחרונה, ומתקרבים למחיר של
דירות בירושלים, דירת שלושה חדרים: 2,200,000 (ויש דירות בודדות למכירה)
4 חדרים -החל מ: 2,500,000
1. האם המחירים עלו בגלל שאין היצע? או בגלל שמתווכים העלו מחירים?
גם וגם.

2. האם בעקבות שינוי הקו הכחול והצפת השוק 2,500 דירות חדשות
המחיר ירד, והאם יש השערה כמה זמן יארך התהליך?
כנראה שלא, גם בבית שמש יש הצפה של דירות והקבלנים בסיוע המתווכים מבצעים שם קרטל.

3. האם ראלי שימכרו דירות במחירים הללו או שאנשים ייבחרו לרדת במחיר?
כל זמן שיש אנשים שחושבים שזה שפוי שזו"צ יקח משכנתא של 7000 ש"ח שבהמשך יכול להגיע ל10,000 ש"ח לחודש ל30 שנה אז כנראה שהמחיר ימשיך לעלות, כי בביתר כרגע אין בניה כמו בבית שמש.

4.לשם השוואה דירת 4 חדרים בגילה בבית שמש נווה יעקב ופסגת זאב עולה 2,300,000~
אשמח לשמוע את דעתכם והבנתכם בעניין.
צריך להפסיק לחלום על מגורים בקרבת ההורים, וללכת כמו חסידות גור לפריפריה הרחוקה.
גור פיתחו את אשדוד ובית שמש, ואין סיבה שכסיף וערד לא יהפכו למטרופלין גדול לציבור החרדי בתוך 5 שנים.
הבעיה היא כשאנחנו ניזכר מכסיף והר יונה, המחירים שם כבר גם יהיו כמו בבית שמש, והמתווכים יסבירו לנו שזה משפרי דיור וחוצניקים
.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
@חיים מירושלים
אני יכול להראות לך עכשיו גם בק"ס פרסומים על דירות ב-2 פלוס
תפתח יד 2 תראה 3 חד ב2.2
ומנסיון אישי אני יודע שדירה לא נמכרת יותר מ1.85
אין קשר כלל בין פרסומים לתוצאה
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
חברה שלי קנתה לפני כ-חצי שנה / שנה דירת 5 חדרים ועלה לה 2,000,000 וזה היה נחשב יקר!!!
והיום המחירים מטורפים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אפשר לשאול כמה סימני קריאה יש
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
בירושלים בפרוייקט רשות השידור-טלויזיה,בשוק חופשי
לפני פחות משנה דיברנו איתם אמרו 32 אלף למ"ר,עכשיו למעלה מ50 למ"ר
ורק עוד 8 שנים יתאכלס..ככה זה כשיש ביקוש מטורף
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
הרבה יותר קרובה לירושלים מבי"ש..ולבינתיים אין בניה
למה שלא יקפצו המחירים?
1. כמעט ואין מכירות (מה שיש זה רק מי שמחליף דירה בדירה)
2. אנשים לא יכולים לעמוד בכאלה משכנתאות (שלא תואמות את מחירי המשק)
3. אנשים באמת מעדיפים לעזוב לגילה ובית שמש.
4. המוכרים בינתיים לא מוכרים.
5. אנשים שדיברתי איתם ירדו בשיחת טלפון אחת במאה חמישים אלף (לפחות 2 אנשים)
אבל הדירות עדיין היו בעיתיות מכל מיני כיוונים.
6. המחירים אכן קפצו, השאלה היא האם מוצדק לבקש על דירת שלושה חדרים,
עם מחסן מצורף שיוצא מהסלון עם מטבח שמחובר לסלון של מטר על שתיים, מחיר
של 2,450,000, והשאלה היא האם באמת תהיה מכירה או שאנשים יורידו מחירים בהיגיון,
של מחיר הגיוני, של יכולת מכירה, ושל היצע שעוד יגיע.
7. אני שמעתי באופן אישי על אנשים שמכרו ירדו במחיר מאוד. (ובסך הכל קיבלו את הערך הראלי על הדירה)
בכל מקרה להעלות מחירים זה דבר בעייתי מבחינה ציבורית ולכן גם אם מישהו פרטי מרוויח מכך,
המגמה צריכה להיות א. מחיר שפוי ב. הגיוני ג. לא מבקשים שתרד ממחיר ראלי אלא ממחיר לא ראלי,
מי שיש לו 3 מיליון שיקנה בירושלים אבל משפחות שעברו לביתר ורוצות מחיר הגיוני - זה דבר סביר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
המגמה צריכה להיות א. מחיר שפוי ב. הגיוני ג. לא מבקשים שתרד ממחיר ראלי אלא ממחיר לא ראלי,
מיליון ש"ח עבור דירה לזוג עם ילדים שיש לו הון עצמי פחות מ 200.000 ומרויח פחות מ10.000, זה רוב זו"צ החרדים זה כן שפוי הגיוני ?
חסיד גור משלם הרבה פחות מזה על דירה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
1. כמעט ואין מכירות (מה שיש זה רק מי שמחליף דירה בדירה)
2. אנשים לא יכולים לעמוד בכאלה משכנתאות (שלא תואמות את מחירי המשק)
3. אנשים באמת מעדיפים לעזוב לגילה ובית שמש.
4. המוכרים בינתיים לא מוכרים.
5. אנשים שדיברתי איתם ירדו בשיחת טלפון אחת במאה חמישים אלף (לפחות 2 אנשים)
אבל הדירות עדיין היו בעיתיות מכל מיני כיוונים.
6. המחירים אכן קפצו, השאלה היא האם מוצדק לבקש על דירת שלושה חדרים,
עם מחסן מצורף שיוצא מהסלון עם מטבח שמחובר לסלון של מטר על שתיים, מחיר
של 2,450,000, והשאלה היא האם באמת תהיה מכירה או שאנשים יורידו מחירים בהיגיון,
של מחיר הגיוני, של יכולת מכירה, ושל היצע שעוד יגיע.
7. אני שמעתי באופן אישי על אנשים שמכרו ירדו במחיר מאוד. (ובסך הכל קיבלו את הערך הראלי על הדירה)
בכל מקרה להעלות מחירים זה דבר בעייתי מבחינה ציבורית ולכן גם אם מישהו פרטי מרוויח מכך,
המגמה צריכה להיות א. מחיר שפוי ב. הגיוני ג. לא מבקשים שתרד ממחיר ראלי אלא ממחיר לא ראלי,
מי שיש לו 3 מיליון שיקנה בירושלים אבל משפחות שעברו לביתר ורוצות מחיר הגיוני - זה דבר סביר.
לדירה טובה 3/4חדרים יש ביקוש עצום והמרבה במחיר הוא זוכה..
לדירה עם תוספת מחסן וכו'..ברור שהמחיר הוא גמיש יותר
למה שמוכר לא ימקסם רווחים אם משלמים?
ולא לשכוח שבירושלים מטפס בהרבה יותר גם ברמות וקרית משה
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
בירושלים בפרוייקט רשות השידור-טלויזיה,בשוק חופשי
לפני פחות משנה דיברנו איתם אמרו 32 אלף למ"ר,עכשיו למעלה מ50 למ"ר
ורק עוד 8 שנים יתאכלס.

מנין לכם 8 שנים?
הרי יש כבר אתר בניה פעיל
חופרים שם כבר כמה חודשים
כמה זמן לקוח בניה 3-4 שנים
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
השוק לא עובד עם הגיון. הוא עובד לפי היצע וביקוש. ובביתר ההיצע הרבה פחות מהביקוש. הסברים יש הרבה. למשל, ירושלמי שחיתן ילדים, ומחפש דירה עם יחידה, כדי לגמור את החובות, ולחיות בכבוד, ומצד שני, רוצה אקלים ואוירה הכי ירושלמית. בניה עם אבן ירושלמית וכו'. וקירבה [לפחות פסיכולגית...] לירושלים, אין לו מקום טוב יותר.
לא מזמן אמר לי מתווך, שכל דירה שעולה לאויר בביתר, ואין לה בעיות מיוחדות, נחטפת תוך תקופה קצרה. דבר שמעיד על ביקוש מטורף...
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
לא מזמן אמר לי מתווך, שכל דירה שעולה לאויר בביתר, ואין לה בעיות מיוחדות, נחטפת תוך תקופה קצרה. דבר שמעיד על ביקוש מטורף...
בפועל מידיעה אישית לאחרונה נמכרה דירה ב2,400,000 - של שלושה חדרים עם 80 מטר חצר + יחידה 60 מטר,
(וקוטג' במחיר עוד יותר נמוך)
ולכן לדעתי המחירים שעלו בחצי שנה האחרונה לא משקפים את המציאות של המכירות.
ונכון המתווכים הם אלה שאומרים אחרת,
לדעתי הענייה מי שמבין יכול לראות את המגמה, שאם תמכור במחיר הקודם תצליח יותר, ימים יגידו.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה