דרוש מידע המחירים בחדרי המחשבים - לצחוק או לבכות?

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #26
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #27
אם מישהו מצליח לגנוב את בעל המקום, בטח הוא גם אוכל תוך כדי שוקולד שגנב מהמכולת...
אך לא זה נושא האשכול.
100%
אל תחשוב שזה מה שאני עושה (כי אם כן, לא הייתי כותב את זה)
רק באתי לומר למה כל ה'חדרי עבודה' האלו הם יותר צחוק מהעבודה, כי כשאתה עושה חסימה ובטוח שהכל טוב, תדע לך שיש בחור שעם טיפה הבנה במחשבים פרץ לך ויושב שם שעווווות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
הכוונה שאין אפשרות להיכנס למחשבים
החדר פתוח, האור דלוק, ויש שם אנשים-נערים שיושבים.
מה בדיוק עם עושים? שולחים פקס?

פעם נתקעתי עם המדפסת שלי ונזכרתי שיש ברחוב ליד חדר שכזה, השעה הייתה עשרה לשתיים עשרה,
רצתי במהירות שיא, הייתי בטוחה שאני לא אספיק ובטח הם כבר סוגרים וכ'.
הגעתי, ועולם כמנהגו נוהג.
גם לאחר שסיימתי ועברה השעה 12 הכל המשיך כרגיל.

ושלא תבינו לא נכון, קרה כמה פעמים שזה ממש הציל אותי, אבל הצורה בה זה מתנהל כעת גובה קורבנות.
אולי עכשיו זה עדיין שקט, אבל ברגע שזה יתגבר ויתפוס תאוצה זה כבר לגמרי לא יהיה כ''כ שקט, השאלה אם אז תיהיה איזו שליטה?
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #32
מכיר כמה
בכל אופן התוכנה של סייפר לא שווה הרבה למי שיש טיפה שכל בקדקודו
ואכמ"ל
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
זה ברור ואין חולק שצריך יותר פיקוח ומעקב (לצערי בחדר מחשבים בשכונתי יש כעת בעמדות שפתוחות לצפיית וידיאו בחור שנמצא שם 24 שעות , לפי עניות דעתי, וד"ל),
מאידך גיסא זה הביא לי ולעוד הרבה אברכים את האופציה של שימוש באתרי אינטרנט מחוץ לבית, כך שאצלי בבית אני מחזיק רק מחשב עם מייל, ואם אני צריך שימוש באתרים שונים אני ניגש לחדר מחשב, (זה עולה, ושווה לי המחיר בשביל איכות חיים בתוך הבית).
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
יש לזה פתרונות יותר ראויים.
ואם זה באמת היה מיועד רק לאנשים כאלו זה היה מנוהל אחרת.
כיום יש עשרות נערים ונערות שמצו את המקום הזה כפורקן לסקרנות ולפריצת גדר..
ילדים שמעולם לא נגעו באינטרנט פותחים כתובת מייל וקבוצות צ'אט ואווטצאפ ומה לא??
נכנסים לכל האתרים האפשריים שם, ופותחים נתיבי ידע במקומות שהם לא אמורים להתעסק בהם!!
וכל זה במקום מרווח וממוזג בזמינות של 24 שעות.
ותאמינו לי שנקטתי אן בתיאור עדיין לגמרי.

מסיבה פשוטה שליבי עם הורים רבים שבוכים וסובלים מרורות גם כעת כתוצאה מחדרי המחשבים הנ''ל.
שנועדו ''לצרכי עבודה''.
בכל דור ודור ההורים מצאו את מי להאשים...
פעם את ההשכלה ואח"כ את ההגנה....
פעם את הציונים ופעם את האייפונים....
אני זוכר לפני הרבה שנים שמישהו טען באוזני שהורים רבים בוכים על מה שסנטר1 עשה לילדים שלהם

הורים צריכים לפקח על הילדים - צריכים לחנך אותם - והכי חשוב צריכים להתפלל ולהתפלל ולהתפלל (וגם לשפוך דמעות) שהילדים ילכו בדרך הישר ויצליחו להתגבר על נסיונות
ולא להאשים את הסובבים
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
בכל דור ודור ההורים מצאו את מי להאשים...
פעם את ההשכלה ואח"כ את ההגנה....
פעם את הציונים ופעם את האייפונים....
אני זוכר לפני הרבה שנים שמישהו טען באוזני שהורים רבים בוכים על מה שסנטר1 עשה לילדים שלהם

הורים צריכים לפקח על הילדים - צריכים לחנך אותם - והכי חשוב צריכים להתפלל ולהתפלל ולהתפלל (וגם לשפוך דמעות) שהילדים ילכו בדרך הישר ויצליחו להתגבר על נסיונות
ולא להאשים את הסובבים
מילה בסלע!
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
בכל דור ודור ההורים מצאו את מי להאשים...
פעם את ההשכלה ואח"כ את ההגנה....
פעם את הציונים ופעם את האייפונים....
אני זוכר לפני הרבה שנים שמישהו טען באוזני שהורים רבים בוכים על מה שסנטר1 עשה לילדים שלהם

הורים צריכים לפקח על הילדים - צריכים לחנך אותם - והכי חשוב צריכים להתפלל ולהתפלל ולהתפלל (וגם לשפוך דמעות) שהילדים ילכו בדרך הישר ויצליחו להתגבר על נסיונות
ולא להאשים את הסובבים
זה אחד מהדרכים של ההורים לשמור על ילדיהם
לעשות כל מה שביכולתם לסגור פרצות ולא משנה איזה
זה יכול להיות בביה"ס זה יכול להיות בבית וזה יכול להיות בחדר מחשבים השכונתי
לא מאשימים סוגרים כל פירצה כדי שהילדים לא יפלו בה זה חובתינו המינימלית בתור הורים!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
נכון, אבל עדין כשיש בעיה במקומות מסוימים צריך לעשים את הדעת ולראות איך לסדר את העניין, ולא פחות חשוב המודעות לעניין, אין לאף אחד ביטוח שמחר בנו לא יהיה במקום כזה, האמת מטריד אותי לא רק המחשבים אלה החדר בעצמו, כל מיני טיפוסים בעיתיים יכולים להיות שם, וכן צריך לעצור את זה לפני אסון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
במודיעין עילית וב"ב יש פיקוח של ארגון חותם המפוקח ע"י רבני העיר
כמעט כל החנויות נמצאות בפיקוח
לגבי ירושלים אני מבין ששם זה נשלט ע"י הוועד ל.. ואיומים.. ללא פיקוח רבני אמיתי

בחנויות בב"ב ומו"ע
יש חסימה של אתרי חדשות
יש חסימה של אתרים ממכרים
יש חסימה של וידאו בצורה מוחלטת (ואף מוגזמת, אין אפשרות לראות את הסרטון שיש לכם במצלמה הביתית או להוריד מהדרייב ולהעביר לנגן וכד')
המקום מצולם 24/7 ובו זמנית ניתן לפיקוח אפשרות להתלבש על המחשב של המשתמש (בלי לראות את התוכן) ולשאול אותו בן כמה הוא
חשבונות של ילדים נחסמים מידית
ב12:05 נסגר האפשרות להיכנס לחשבון שלך וב12:15 מתנתק האינטרנט

המחיר כולל הרבה עלויות של מע"מ ושכר עובד ןמס הכנסה שלפעמים מגיעים אצל עצמאיים ל30%

וכן, יש מקומות שזה רווחי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
ילדים שמעולם לא נגעו באינטרנט פותחים כתובת מייל וקבוצות צ'אט ואווטצאפ ומה לא??
בחדרים של חותם (שזה הרוב המכריע) אין לא צ'אט ולא וואטצאפ.
ובדרך אגב בהרבה חדרים יש מצלמות.
רשמית אסור לבחורים מישיבה קטנה לפתוח חשבון
ויש מצלמות והם עוקבים אחרי זה וחוסמים את החשבון
בחלק מהחדרי מחשבים השם משתמש חייב להיות מספר פלאפון ועושים אימות.

בירושלים גם הרוב של חותם וכן בבני ברק ושאר הערים החרדיות
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
כאחד שיוצא לו להשתמש בחדרי מחשב אלו
אציין כי במקומות שיש הכשר 'חותם'
כמו במודיעין עילית הרי שהמחשבים נסגרים ב 12:05 הרמטית
והמקומות מצולמים
ילד שיושב שעות ארוכות במקומות אלו, צריך ישועה יותר גדולה
ושהוריו יתפללו ויקוו לטוב
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה