דרוש מידע המייל מתמלא ומתמלא... - האם מצאתי פתרון טוב?

  • הוסף לסימניות
  • #1
[הבהרה קטנה מראש:אני יודע שיש על כך אשכולות רבים כאן אך בכל זאת חשוב לי לפתוח את הנושא]
המייל שלי כבר מלא 94%
האם יש אפשרות מעשית להגדיר שכל מייל שמגיע אלי, יגיע אוטומטית למייל נוסף,
אח''כ אמחק מהמייל הרגיל שלי מיילים,
והמיילים יישמרו במייל הפיקטיבי שאפתח בשביל כך?
או שזה מידי מסובך ולא מעשי?
כמו''כ האם יש אפשרות שיגיע למייל הפיקטיבי המדובר גם כן מיילים קודמים שיש לי, או שרק מיילים חדשים ניתן לשייך למייל הנוסף?
תודה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
[הבהרה קטנה מראש:אני יודע שיש על כך אשכולות רבים כאן אך בכל זאת חשוב לי לפתוח את הנושא]
המייל שלי כבר מלא 94%
האם יש אפשרות מעשית להגדיר שכל מייל שמגיע אלי, יגיע אוטומטית למייל נוסף,
אח''כ אמחק מהמייל הרגיל שלי מיילים,
והמיילים יישמרו במייל הפיקטיבי שאפתח בשביל כך?
או שזה מידי מסובך ולא מעשי?
כמו''כ האם יש אפשרות שיגיע למייל הפיקטיבי המדובר גם כן מיילים קודמים שיש לי, או שרק מיילים חדשים ניתן לשייך למייל הנוסף?
תודה.
בהחלט אפשר לעשות כך (בג'ימייל לפחות),
ואין צורך למחוק מהמייל הישן, אפשר פשוט להגדיר שהמייל יגיע רק לכתובת החדשה!

(ודרך אגב, אני חושב שרעיון זה כבר הועלה באשכול אחר בעבר אך היו כאלו שלא היו מרוצים בטענה שיצטרכו לפתוח חשבון חדש בכל יומיים, אני דווקא חושב שזה פתרון טוב)
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
במייל בצד שמאל ללחוץ על גלגל השיניים, הצגת כל ההגדרות, העברה וPOP/IMAP ושם כבר תסתדר זה קל
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
בהחלט אפשר לעשות כך (בג'ימייל לפחות),
ואין צורך למחוק מהמייל הישן, אפשר פשוט להגדיר שהמייל יגיע רק לכתובת החדשה!

(ודרך אגב, אני חושב שרעיון זה כבר הועלה באשכול אחר בעבר אך היו כאלו שלא היו מרוצים בטענה שיצטרכו לפתוח חשבון חדש בכל יומיים, אני דווקא חושב שזה פתרון טוב)
מי שהמייל שלו חשוב לו ולא משמש רק לצרכי בילוי כדאי מאוד להשקיע את 8 ש''ח החודשיים כדי שיקבל שירות נורמלי ביום דין.
אפשר לצרף מספר בני משפחה תחת אותה תוכנית של 8 ש''ח
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
מי שהמייל שלו חשוב לו ולא משמש רק לצרכי בילוי כדאי מאוד להשקיע את 8 ש''ח החודשיים כדי שיקבל שירות נורמלי ביום דין.
אפשר לצרף מספר בני משפחה תחת אותה תוכנית של 8 ש''ח
מה הכוונה לצרף בני משפחה אחת?
ואיך עושים זאת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
מה הכוונה לצרף בני משפחה אחת?
ואיך עושים זאת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
בהחלט אפשר לעשות כך (בג'ימייל לפחות),
ואין צורך למחוק מהמייל הישן, אפשר פשוט להגדיר שהמייל יגיע רק לכתובת החדשה!
אבל אם המייל מגיע רק לכתובת החדשה -
אם אני רוצה לענות לשולח מהמייל הרגיל שלי זה קצת בעיה, הלא כן?
שאלה נוספת,
יש אפשרות להעביר למייל החדש גם מיילים ישנים שלי או רק מכאן והלאה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אבל אם המייל מגיע רק לכתובת החדשה -
אם אני רוצה לענות לשולח מהמייל הרגיל שלי זה קצת בעיה, הלא כן?
אפשר לפתור זאת כאן:
1649262332121.png

שאלה נוספת,
יש אפשרות להעביר למייל החדש גם מיילים ישנים שלי או רק מכאן והלאה?
גם מיילים ישנים, ע"י 'העברה' פשוטה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
@נ.ה
לפי מה ש @שריתיש כתבו לעייל שרק 90% מהמיילים מגיעים למייל השני,
אם אני מגדיר שכל המיילים יגיעו רק למייל השני -
אני מסתכן בהפסדת מיילים, אכן?

לגבי העברה פשוטה של מיילים ישנים -
יש לכאורה 2 בעיות
1. צריך להעביר אחד אחד דבר שלוקח זמן רב
2. קשה לשמור על הסדר הכרונולוגי בהעברה ידנית זו

תודה לכל המסייעים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
@נ.ה
לפי מה ש @שריתיש כתבו לעייל שרק 90% מהמיילים מגיעים למייל השני,
אם אני מגדיר שכל המיילים יגיעו רק למייל השני -
אני מסתכן בהפסדת מיילים, אכן?

לגבי העברה פשוטה של מיילים ישנים -
יש לכאורה 2 בעיות
1. צריך להעביר אחד אחד דבר שלוקח זמן רב
2. קשה לשמור על הסדר הכרונולוגי בהעברה ידנית זו

תודה לכל המסייעים!
ממש מוזר מה שכתבה, אצלי מעולם לא התפספס מייל. יש לי כמה כתובות מייל שמופנות לאותו כתובת. והכל עובד פיקס.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
גם לי יש כמה כתובות שמגיעות לכתובת אחת בלי שום בעיות בכלל כבר כמה שנים.
ניתן להגדיר ש"השב" יהיה מהמייל אליו נשלח מלכתחילה. ואפשר להגדיר העברה של תקופה, ממש לא מתבצע אחד אחד.

המינוס מבחינתי הוא כשאני מחפשת מידע ישן אני צריכה לעבור בין כמה כתובות כדי למצוא.
בנוסף, השימוש בדרייב נהיה מסורבל.

אבל לפני הכל כדאי למחוק את כל לשונית הפורומים וכל קידומי מכירות וכן להכנס לדרייב ולמחוק את המיותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
תבדקי שבאמת רק המייל מלא.
לי הוא רשם שאני על הגבול למרות שכמעט ולא היו מיילים.
גם לאחר שמחקתי לא התרוקן.
בסוף התברר שהדרייב מלא כמעט בכל הנפח. מחקתי משם והמייל התרוקן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
@נ.ה
לפי מה ש @שריתיש כתבו לעייל שרק 90% מהמיילים מגיעים למייל השני,
אם אני מגדיר שכל המיילים יגיעו רק למייל השני -
אני מסתכן בהפסדת מיילים, אכן?
זה באמת מוזר כמו שכתבה @tbh , אולי אפשר לבקש מ @שריתיש שתבדוק במיילים שלא עברו- האם הם הגיעו לכתובת המקורית או לא.
ממש לא מתבצע אחד אחד.
הוא התכוון להעברה של מיילים קיימים ולא עתידיים, שזה לכאורה מתבצע אחד אחד...
אך כמדומני שאפשר לבצע זאת ע''י ייצוא וייבוא, ב''נ אבדוק יותר מאוחר יותר.
2. קשה לשמור על הסדר הכרונולוגי בהעברה ידנית זו
ב''נ גם את זה אבדוק מה קורה בייצוא וייבוא (בכל מקרה נראה לי זה לוקח המון זמן ואפי' כמה ימים לייצוא והייבוא - תלוי בכמות...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
8 ש''ח החודשיים
יש יותר זול
אני משלמת 20$ אחת לשנה לנפח 100GB, על הדרך יש כמה הטבות כמו הכנסת העסק שלי לגוגל מפות, דף נחיתה טפשי אבל ממש שימושי.
מרגישה שמקבלת תמורה הרבה יותר שווה מהמחיר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
לגבי העברה פשוטה של מיילים ישנים -
יש לכאורה 2 בעיות
1. צריך להעביר אחד אחד דבר שלוקח זמן רב
2. קשה לשמור על הסדר הכרונולוגי בהעברה ידנית זו
ב''נ גם את זה אבדוק מה קורה בייצוא וייבוא (בכל מקרה נראה לי זה לוקח המון זמן ואפי' כמה ימים לייצוא והייבוא - תלוי בכמות...)

בדקתי, וישנה דרך פשוטה להעביר מיילים מחשבון אחד למשנהו:
הגדרות > חשבונות וייבוא > ייבוא דואר ואנשי קשר > ולפעול ע"פ ההוראות
1649336978494.png


הייבוא יכול להתבצע גם מס' ימים - תלוי בכמות המיילים, בסיום הייבוא תתקבל הודעה כזו:

1649337230043.png


ההודעות מהמייל הישן יהיו בתווית מיוחדת שתיווצר לשם כך [כמו שכתוב בהודעה הצהובה] (אפשר להעביר את כולם אח"כ לדואר נכנס ללא התווית).

רק שאני לא מבין, אם פתיחת המייל החדש זה בעקבות שנגמר המקום בישן, מה תרוויח אם תעביר הכל למייל החדש? :unsure:
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #18
@tbh ו- @כובע הנזיר
זה לאחר בדיקת טכנאי מחשבים בכיר.
לא הצלחנו לאתר מה גורם לחלק מהמיילים לא לעבור למייל השני
יש לי 2 עובדות אחת על המייל הראשון והשניה על המייל השני,
יש לי בקרה על כל הודעה והודעה אם עברה או לא
וכך גילינו שיש מיילים שמשום מה לא עוברים...
ועוד נציין, שזה קורה לאורך תקופה, מידי פעם הודעה מתפספסת...
לא משהו קבוע, לא שולח קבוע, לא זמנים קבועים וכו'

אדרבה, אם יש כאן מידע על זה, אשמח לקבל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
יש יותר זול
אני משלמת 20$ אחת לשנה לנפח 100GB, על הדרך יש כמה הטבות כמו הכנסת העסק שלי לגוגל מפות, דף נחיתה טפשי אבל ממש שימושי.
מרגישה שמקבלת תמורה הרבה יותר שווה מהמחיר.
איך עשית את זה?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה