התייעצות המיקסר המומלץ במחיר שפוי

  • הוסף לסימניות
  • #1
בחיפושי אחרי מיקסר כזה, ראיתי רק אשכולות
שדנים על דאבו ואנקסרום.
השאלה, אם שתיהם,- לא בתקציב שלי.
איזה מיקסר מומלץ, למחיר שבין 1,000 גג 2,000?
אשמח לכל מידע בענין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
ברור שקנווד מייגור באזור ה1000 שח
מעולה
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
בחיפושי אחרי מיקסר כזה, ראיתי רק אשכולות
שדנים על דאבו ואנקסרום.
השאלה, אם שתיהם,- לא בתקציב שלי.
איזה מיקסר מומלץ, למחיר שבין 1,000 גג 2,000?
אשמח לכל מידע בענין.
עוד מידע בענין-הקפצה
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
אני מאוד נהנה מהמיקסר של בוש לא יקר אבל טוב ומומלץ
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
מיקסר בוש 1000 וואט עולה בסביבות 1400 ש''ח.
זה המיקסר הכי איכותי ואמין שאפשר לקבל במחיר הזה,
הקצפה ולישה ברמה גבוהה, מנוע חזק עם יכולת לישה של 2 קילוגרם קמח (בין 3 ל 4 קילו בצק), המבנה שלו מאפשר יציבות גבוהה על השיש מה שלא קיים במקסרים אחרים, קערה ענקית בנפח 6.2 ליטר מנירוסטה עם מכסה שקוף למניעת התזות, מגיע עם בלנדר בנפח 1.5 ליטר ויש אפשרות לקנות בנפרד מטחנת בשר מעבד מזון ועוד אביזרים.
יש לנו אותו שנתיים בשימוש גבוה, עושה את העבודה כמו שצריך..
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
מיקסר בוש 1000 וואט עולה בסביבות 1400 ש''ח.
זה המיקסר הכי איכותי ואמין שאפשר לקבל במחיר הזה,
הקצפה ולישה ברמה גבוהה, מנוע חזק עם יכולת לישה של 2 קילוגרם קמח (בין 3 ל 4 קילו בצק), המבנה שלו מאפשר יציבות גבוהה על השיש מה שלא קיים במקסרים אחרים, קערה ענקית בנפח 6.2 ליטר מנירוסטה עם מכסה שקוף למניעת התזות, מגיע עם בלנדר בנפח 1.5 ליטר ויש אפשרות לקנות בנפרד מטחנת בשר מעבד מזון ועוד אביזרים.
יש לנו אותו שנתיים בשימוש גבוה, עושה את העבודה כמו שצריך..

לנו יש יותר
איזה דגם מדובר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
הקנווד באזור ה1500 ש"ל לא שוים כלום, במיוחד אם מתעדים ללוש הרבה בצק.
אחרי ברור שלי בטווח מחירים הנ"ל בוש MUM6 נותן תמורה היכ טובה למחיר
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
קניתי לאחרונה מורפי ריצ'רדס ב1350 מספיק ל2 קילו קמח ועובד ממש טוב עושה איתו כמעט כל שבוע הפרשת חלה
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
ההורים שלי לפני כמה שנים טובות קנו מיקסר קנווד באזור ה700 מאמינה שמיקסר בסגנון הזה עולה היום באזור ה1000
סה"כ עשה עבודה טובה ונתן תמורה מעולה למחיר,
ויצא לי להכין איתו בצק מקילו קמח ועמד בזה (קצת זז על השיש אבל לא דרמטי),
חושבת שאם קונים במחיר הזה קנווד זאת הבחירה הכי טובה
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
@נץ
ממליצה לך לחפש ביד 2 , יש מיקסרים של אנקרסרום בפחות מ2000
מכירה כמה שקנו יד שניה במצב מעולה
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
@נץ
ממליצה לך לחפש ביד 2 , יש מיקסרים של אנקרסרום בפחות מ2000
מכירה כמה שקנו יד שניה במצב מעולה
קשה לקנות במחיר כזה מוצר שלא יודעים מה עבר עליו...
ואין גם אחריות..
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
ממליצה מאוד על מיקסר קנווד שף, 1700 וואט טיטניום
באזור ה2000(לי עלה לפני כשנתיים 1700 אבל המחירים עלו) והוא ממש טוב
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
זה עם המנוע למטה?
שמעתי שזה עושה בעיות בהקצפה לא?!
א. כן זה עם המנוע למטה זה מתוכנן כך בצורה שמגבירה את היציבות של המיקסר.
ב. מקציף מצויין..!!
יש לו מתקן הקצפה שבנוי משתי מקצפים שמגעים עד לתחתית הקערה ממש וגם צמוד מאוד לשוליים של הקערה, זה מכסה את כל החלל של הקערה ומקציף היטב.
ראיתי שכתבו עליו גם פה
https://www.prog.co.il/threads/אשמח-ממש-לעזרה-לגבי-מיקסר-בוש.1057457/
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #17
@נץ
ממליצה לך לחפש ביד 2 , יש מיקסרים של אנקרסרום בפחות מ2000
מכירה כמה שקנו יד שניה במצב מעולה
המחיר של האנקרסרום צלל לאחרונה (מלחמת יבואנים). מוכרים אותו בהמון אתרים ב2700.
לא שווה לקנות יד שנייה
(המחיר און ליין בלבד. בחנויות פיזיות, גם של אותה רשת, יעלה עוד 1000)
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
ראיתי שהרבה ממליצים על קנוד
איזה דגם הכי מומלץ שלהם בטווח המחירים הנל?
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
לא ברור לי עדיין איזה דגם של קנווד כולם מדברים
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
שאלה, ראיתי בדיוטפרי מיקסר של דאבו ב 200 דולר. מישהו מכיר את הדגם הזה?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה