התייעצות המיקסר המומלץ במחיר שפוי

  • הוסף לסימניות
  • #21
  • הוסף לסימניות
  • #22
  • הוסף לסימניות
  • #23
יותר הזוי שמיקסר שעלה בעבר 600-700 שח של קנווד עולה סביב 1000
ודגמים טיפה יותר טובים מעל 1500 ש"ח
שיגעון העלית מחירים בכל המוצרי חשמל
והאיכות הולכת ופוחתת עם השנים

מעבד מזון של בראון עלה בעבר 350-400 שח
היום 700 שח אותו דגם בדיוק
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
יותר הזוי שמיקסר שעלה בעבר 600-700 שח של קנווד עולה סביב 1000
ודגמים טיפה יותר טובים מעל 1500 ש"ח
שיגעון העלית מחירים בכל המוצרי חשמל
והאיכות הולכת ופוחתת עם השנים

מעבד מזון של בראון עלה בעבר 350-400 שח
היום 700 שח אותו דגם בדיוק
המחירים הריאליים רק יורדים.
אל תתפסי לדגמים ספציפיים. מכשירי חשמל, ככלל, עולים פחות מאשר לפני חמש עשרה שנה. משמעותית פחות.
המכשירים היום אמנם אמינים פחות אבל גם משוכללים הרבה יותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
וואוו
הזוי מה תחרות אגרסיבית עושה למחירים

(ואגב למתעניינים, עדיין הכי זול בהייטקזון למי שיש פרו. הצבע האפור 2700 פחות החזר של 400 לקניות באתר - אפשר לקנות תווים של רמי לוי)
בKSP יש הנחת טלגרם של 49 שקלים.

בלאסט פרייס עולה אמנם 2689 שקל אבל מקבלים שובר של 200 שקל לרכישה בפוקס הום.

 
  • הוסף לסימניות
  • #26
קופץ על האשכול
אנחנו קיבלתי מתנה לחתונה (לפני יותר מעשור ) מיקסר של בוש הדגם הכי מתקדם אז, והמנוע הכי חזק (כמדומני 1000W)
לאחר תקופה קטנה כבר נשבר המנוע כשבקושי היה בשימוש
אז החנויות הסבירו לי שהמכשירים החדשים שלהם הרבה יותר חלשים ולא שווים בכלל
זאת בנוסף לזה שזה מכשיר מאוד כבד וגדולה עם צורה לא פרופורציונלית בכלל (משא"כ בדגמים הישנים)
לאחרונה חשבתי לקנות מעבד מזון איכותי עם קערה גדולה
ראיתי שיש הים מעבדי מזון עם קערה גדולה והספקי מנוע לפחות של 1000W
כבר כמה שנים שאני משתמש במעבד מזון של בראון הדגם שיש לה 2 סכינים ומאוד מרוצה שזה יחסי קטן למיקסר בוש וקל יותר להפעלה וניקוי
בסכין הקטן אנחנו טוחנים בשר כשהוא לא קפוא וכן דגים ועושה את העבודה נהדר
רק קצף ועיסה אשתי עושה עם מכשיר ידני פשוט מוציאה קערה ומנקה לא כמו המיקסר שמלא חלקים וקשה לנקות
אז חשבתי לקנות מעבד מזון עם קערה אחד גדולה לכל סוגי הפעולות ומנוע חזק
רציתי לשאול מה דעתכם בזה למה אנשים מחפשים דווקא מכשיר גדול ומסובך
האם לא הגיע הזמן להקל על האפיה ובישול ולעבור למנוע חזק וקטן עם קערה אחד להכל
אם אני לא צודק אדרבא תחכימו אותי
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
חשוב לי להזגיש שהכוונה הוא למעבד מזון משולב שיש לו גם מקצפה גם לישה גם סכין גם חיתוך ירקות וסכין עם קערה אחת גדולה להכל
האם יש מישהו/י שיודע/ת להמליץ על דגם מסוים או לחלופין להמליץ מה לא
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
משהי יכולה להמליץ לי על מיקסר קנווד (לזוג צעיר) מוצלח עד 1500 ש"ח?
יותר מומלץ בוש במחיר הזה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
קופץ על האשכול
אנחנו קיבלתי מתנה לחתונה (לפני יותר מעשור ) מיקסר של בוש הדגם הכי מתקדם אז, והמנוע הכי חזק (כמדומני 1000W)
לאחר תקופה קטנה כבר נשבר המנוע כשבקושי היה בשימוש
אז החנויות הסבירו לי שהמכשירים החדשים שלהם הרבה יותר חלשים ולא שווים בכלל
זאת בנוסף לזה שזה מכשיר מאוד כבד וגדולה עם צורה לא פרופורציונלית בכלל (משא"כ בדגמים הישנים)
לאחרונה חשבתי לקנות מעבד מזון איכותי עם קערה גדולה
ראיתי שיש הים מעבדי מזון עם קערה גדולה והספקי מנוע לפחות של 1000W
כבר כמה שנים שאני משתמש במעבד מזון של בראון הדגם שיש לה 2 סכינים ומאוד מרוצה שזה יחסי קטן למיקסר בוש וקל יותר להפעלה וניקוי
בסכין הקטן אנחנו טוחנים בשר כשהוא לא קפוא וכן דגים ועושה את העבודה נהדר
רק קצף ועיסה אשתי עושה עם מכשיר ידני פשוט מוציאה קערה ומנקה לא כמו המיקסר שמלא חלקים וקשה לנקות
אז חשבתי לקנות מעבד מזון עם קערה אחד גדולה לכל סוגי הפעולות ומנוע חזק
רציתי לשאול מה דעתכם בזה למה אנשים מחפשים דווקא מכשיר גדול ומסובך
האם לא הגיע הזמן להקל על האפיה ובישול ולעבור למנוע חזק וקטן עם קערה אחד להכל
אם אני לא צודק אדרבא תחכימו אותי
מעבד מזון לא יצליח ללוש בצק. אפילו של חברת מג'ימיקס ניסינו ולא הצליח. ללישה צריך מיקסר. בפרט בבצק שמרים.
 
  • תודה
Reactions: GRN
  • הוסף לסימניות
  • #30
משהי יכולה להמליץ לי על מיקסר קנווד (לזוג צעיר) מוצלח עד 1500 ש"ח?
יותר מומלץ בוש במחיר הזה?
מורפי ריצ'רדס 8 ליטר
אני קניתי לפני חודשיים ומאוד נהנת ממנו מאז אני מכינה כל שבוע חלות ולחמניות לכל השבוע
יש לו גם אחריות ארוכה שזה מה שגרם לי לקנות אותו הוא עולה 1400 בערך
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
יש דאבו בהייטקזון
במחיר משתלם 2600
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
בחיפושי אחרי מיקסר כזה, ראיתי רק אשכולות
שדנים על דאבו ואנקסרום.
השאלה, אם שתיהם,- לא בתקציב שלי.
איזה מיקסר מומלץ, למחיר שבין 1,000 גג 2,000?
אשמח לכל מידע בענין.
אני קניתי של קיצינאייד ומרוצה.
הוא גם חתיך
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
על מה מדובר?
אפשר תמונה?
מישהו מכיר את הדגם הזה?

מיקסר שחור DAVO 5240​

1765959072923.png

 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה