המכה השלישית והפעם אצל הבת שלי...

  • פותח הנושא ov
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #1
נתחיל מהתחלה...
אני בחיים לא ראיתי כינים! אני הייתי הקטנה בבית, את עצמי אני לא זוכרת עם כינים, ולא הכרתי ולא ידעתי מה זה. הבן שלי ב"ה בלע"ה עד היום היה נקי, ופתאום זה הגיע......
אני מנקה לבת שלי (בת שנה) ת'אזניים ורואה משהו שחור על הראש, יש לה ראש פיצי עם קצת קצת שיער בלונדיני, חשבתי שזה פצע, רציתי לגרד את זה והנה זה זז! עד שנפל לי האסימון שאולי זה כינים....:( ואני מתחילה לבדוק קצת לעומק ורואה כמויות של כינים חיים! זה היה ביום שישי, הוצאתי את כל אלו שהיו בחיים, ולמרות הראש הפיצי והקצת שיער שיש לה, היה מלאאא:eek:

אקיצור עכשיו הראש שלה נקי מאלו שחיים, אבל מלאים מלאים מלאים עם ביצים...........
מה אני עושה? אפשר בכלל בכזה גיל להשתמש בתכשירים למיניהם? ניסיתי להתחיל להוציא את הביצים אבל זה בכלל לא שייך היא לא נותנת לי היא צורחת כשאני עושה עם מסרק סמיך וזה בכמויות אדירות, שאין סיכוי להוציא אותם בכלל......

חברות יקרות מה עושים בכזה מצב?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
ASSI 2000 מסרק סמיך מספר 1. תמרחי לה לפנ"כ נרכך שיער עדין כדי להקל על ה"שליפה"

ואח"כ לחפוף עם ד"ר פישר עם רוזמרין.

לא ציינת בת כמה היא.
אם היא בגיל המתאים ניתן לחפוף עם "פלא ראש"

חוצמיזה לכבס היטב ואפילו להרתיח את המצעים, ולבדוק את הראשים של כולכם.

אם היא במסגרת כלשהי, לעדכן את הגננת שמסתובבת כזו מכה ולעדכן את ההורים.

מיגור המכה הוא רק בעקביות, לא להתיאש יום יום עד שהראש מבריק וגם אח"כ להמשיך עם אמצעי מניעה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
מחכים שהיא ישנה, ואז לפעמים אפשר.
או שנותנים לה סוכריה-ממתק שמעסיק או לראות תמונות במצלמה, במחשב ואז בודקים ומוציאים, אין ברירה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
ASSI 2000 מסרק סמיך מספר 1. תמרחי לה לפנ"כ נרכך שיער עדין כדי להקל על ה"שליפה"

ואח"כ לחפוף עם ד"ר פישר עם רוזמרין.

מומלץ מאד!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
נכתב ע"י שושיה;1535070:
ASSI 2000 מסרק סמיך מספר 1. תמרחי לה לפנ"כ נרכך שיער עדין כדי להקל על ה"שליפה"

ואח"כ לחפוף עם ד"ר פישר עם רוזמרין.

לא ציינת בת כמה היא.
אם היא בגיל המתאים ניתן לחפוף עם "פלא ראש"

חוצמיזה לכבס היטב ואפילו להרתיח את המצעים, ולבדוק את הראשים של כולכם.

אם היא במסגרת כלשהי, לעדכן את הגננת שמסתובבת כזו מכה ולעדכן את ההורים.

מיגור המכה הוא רק בעקביות, לא להתיאש יום יום עד שהראש מבריק וגם אח"כ להמשיך עם אמצעי מניעה.

תודה, ערכתי את ההודעה, לגבי כביסת מצעים כיבסתי כבר ביום שישי את כל המצעים והמגבות, היא אצל מטפלת אעדכן אותה בעז"ה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י OR_Design;1535075:
מבינה אותך ממש!!!
לי זה קרה לפני שבועיים עם תינוקת בת פחות משנה.. אני לא צריכה לתאר כמה נגעלתי ונדהמתי ומה לא..
שמתי לה חומר של הדרין, את הכינים והביצים הוצאתי ביד כי לא היה לי ברירה , מרוב שבקושי יש לה שיער הן נדבקות לקרקפת והמסרק כלל לא הוציא לי אותן
אולי תעשי את זה כשהיא ישנה?
(עם מסרק) או עסוקה ממש במשהו אחר שמענין אותה

בדיוק מה שאת מתארת, שזה נדבק לקרקפת, והמסרק לא עוזר לזה בכלל.וזה גם בכמויות אדירות שאין מצב שאני משתלטת על זה,
מה זה החומר הדרין? זה יעזור גם לביצים? הורג אותם?
כשהיא ישנה אסור לי לגעת בה כי היא מתעוררת מכל לחש...

ותודה על העצות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
יש חומר בשם פריודרם. מיועד לתינוקות עד גיל שנתים.
מעולה מעולה.

חני
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
שמפו הוואי אדום - מניסיון היכנים נעלמו!
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
יש גם את ריזאלטס, מתאים לתינוקות. קצת יקר, אבל שווה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
קרה לי כמעט אותו דבר לפני מס' חודשים, הנקתי את הבת שלי ותוך כדי הזזתי קצת את השיער, ואני רואה כמה נקודות שחורות, אני מסתכלת קצת יותר רציני ורואה שהראש שלה מלא בכינים, הייתי בהלם לא חלמתי שבגיל כזה זה יכול לקרות.
טיפלתי בה עוד באותו הערב, למזלי היא הסכימה שאסרק אותה, ושמתי לה סרקל של ד"ר פישר שגם מקל מאוד על הסירוק וגם הרוזמרין מגרש את היצורים האלה....
יומיים שלוש כך עשיתי בעקביות כל ערב התזתי על השיער וסירקתי כמה סירוקים ונגמר הסיפור, עד עכשיו שקט, רק למדתי שחייבים כל כמה ימים להציץ ולהתרשם מהמצב של ילדים גם בגיל כזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
רחמנות, בכזה גיל זה באמת הזוי, הם אפילו לא מבינים להתלונן ולהסביר שמקצרף להם,
אבל למען השם לא שמתן לב שהן מתגרדות? זה סימן ברור שאין עליו עוררין, חבל לחכות שהמצב כ"כ חמור, תמיד להיות ערניים ואם היד על הראש לתפוס אותו בהתחלה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
לבן שלי בן שנתיים גם היה
ו...בדקתי במעון והם מסרקים את כולם באותו מסרק
נגעלתי ועל הבוקר הבאתי להם מסרק שיהיה רק שלו

ועכשיו אחרי תקופה העבירו אותו כיתה לגדולים יותר
וביום שישי בעלי מגלה לו כינה
התחלתי לבדוק במסרק ולא ראיתי כלום אולי אחד.. ואז אני מסתכלת במקום איפה שמתחילים לסרק מעל המצח כמה כינים קטנות וזהו...כנראה שוב המסרק הקבוצתי

באמת הן חושבות
מאיפה מגיעות הכינים
אם לא מהמסרק שהן מסרקות את כולן

עדיף שיביאו לי אותו מבולגן ובלי כינים לא?!
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
אצלי גם גיליתי לבת שלי כשהיתה בת חצי שנה, כינה אחת, אבל בגודל גם לה יש שער בלונדיני, שבמקלחת הוא נהיה שקוף....
מייד עשיתי בדק בית לכולם, שהיו כמובן נקיים, (ממליצה לסרק בבוקר עם מסרק סמיך, גם גורם לשיער להיות מסודר מאוד וגם מנקה)
הודעתי לדודות הצעירות משני הצדדים-עם כל חוסר הנעימות שבדבר, שיערכו אצלן בדק בית.
הילדה לא היתה במסגרת, כך שלא היתה סיבה אחרת להדבקות.

תבדקי גם אופציות כאלו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
לא נתקלתי בכזה גיל אבל הדרין היה יעיל מאוד אצל הבנות שלי.

גם למרוח שמן תינוקות על השער לפני הסרוק במסרק סמיך עוזר מאוד להוציא את הכינים שדבוקות לקרקפת ולביצים. לדעתי יותר ממרכך שער. זה עושה את השער שומני ומגעיל אבל יעיל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
תכל'ס מה הכי יעיל לביצים? הראש שלה מלא ביצים, אני רוצה להתפטר מהם כמה שיותר מהר......
חוץ מלסרק כל יום ולבדוק איזה תכשיר הכי עוזר לביצים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
נכתב ע"י ov;1535458:
תכל'ס מה הכי יעיל לביצים? הראש שלה מלא ביצים, אני רוצה להתפטר מהם כמה שיותר מהר......
חוץ מלסרק כל יום ולבדוק איזה תכשיר הכי עוזר לביצים?

מסקנונת קטנה, מבינה את ההלם שלך זה מאוד מוכר לי.
מנסיון אישי....
הדרין ומסרק סמיך של assy 2000 עושה את העבודה
וכדאי אחרי זה כל יום לבדוק כך לא מגיעים לכזה מצב....
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה