המלצה למנתחים

  • הוסף לסימניות
  • #22
Dr Linda harel

מאיפה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
פעם חברה סיפרה לי שיש מנתח גרמני (אם אני לא טועה) שיש לו שיטה מיוחדת לנתח בלי לפגוע בשרירים וככה ההחלמה הרבה יותר קלה והרבה פחות כאבים
מישהי שמעה עליו?
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
נכתב ע"י acrl;1494713:
Dr Linda harel

מאיפה?

מעיני הישועה.
גרה בקרית אונו, מקבלת שם פרטי במרפאה שלה.
אישה מדהימה
ורופאה מנתחת מקצועית מאד מאד!

חני
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
נכתב ע"י גלאט;1494687:
ב. למה פרטי, אם את לא חוששת שזה אולי מתמחה שעושה את הניתוח הראשון שלו, אז בבקשה

לא שייך בניתוח מוזמן. ודאי לא במעיני הישועה. אין שם סטז'רים בעיקרון.

חני
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
נכתב ע"י שמואל גרינשטיין;1494750:
מעיני הישועה.
גרה בקרית אונו, מקבלת שם פרטי במרפאה שלה.
אישה מדהימה
ורופאה מנתחת מקצועית מאד מאד!

חני
מצטרפת להמלצות בחום. ידי זהב, אנושית מאד, מכירה היטב את המגזר החרדי. אגב, היא סגנית מנהל במחלקת נשים במעיני הישועה. כדאי לך לקבוע ביקור פרטי בקליניקה בקרית אונו. אם יש לך ביטוח משלים תקבלי החזר על רוב הסכום. מסתבר שהיא תשכנע אותך למה פרטי זה מיותר...(כשאני התייעצתי איתה לגבי עלות לידה פרטית שרציתי אחרי שעברתי קיסרי היא אמרה לי שחבל על הכסף ואם יהיה צורך היא תבוא כשאקרא לה אבל חבל לסכם מראש...) אם תרצי פרטים נוספים עליה בשמחה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
נכתב ע"י חחח;1494781:
מצטרפת להמלצות בחום. ידי זהב, אנושית מאד, מכירה היטב את המגזר החרדי. אגב, היא סגנית מנהל במחלקת נשים במעיני הישועה. כדאי לך לקבוע ביקור פרטי בקליניקה בקרית אונו. אם יש לך ביטוח משלים תקבלי החזר על רוב הסכום. מסתבר שהיא תשכנע אותך למה פרטי זה מיותר...(כשאני התייעצתי איתה לגבי עלות לידה פרטית שרציתי אחרי שעברתי קיסרי היא אמרה לי שחבל על הכסף ואם יהיה צורך היא תבוא כשאקרא לה אבל חבל לסכם מראש...) אם תרצי פרטים נוספים עליה בשמחה.

אבל אם את לוקחת אותה פרטי היא מורידה את עלות הביקור מעלות הניתוח.
ואכן, גם לי היא הסבירה שאין צורך בפרטי.

חני
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
פרופ' שמחה יגל
הדסה הר הצופים
ידי זהב ומומחה בעל שם.
כן - יש הבדל גדול מאוד בין ניתוח קיסרי פרטי לציבורי.
וכן - הביטוח מכסה הכל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
מברור שערכנו לפני לידת תאומי שיח' המליצו לנו על ד"ר פלוטקין משערי צדק, יותר מכל רופא אחר בכל בית חולים, ואני מכירה אחת שיולדת קבוע בניתוחים ולוקחת אותו פרטי בכל פעם.

לנו היתה ס"ד עצומה- לא לקחנו את ד"ר פלוטקין פרטי אבל ה' סובב שהוא היה במשמרת והוא זה שניתח אותי.
לא יודעת להגיד לך אם ההתאוששות היתה קלה יותר כי זה ב"ה היה ניתוח ראשון שלי וגם אחרון בע"ה, היתה התאוששות קשה מאד, אבל מדיבורי עם הנשים שסביבי זה מאד משתנה מאישה לאישה ומניתוח לניתוח.

רק בריאות
הרבה מזל טוב
ושהרופא איתו תסגרו יהיה שליח טוב!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
נכתב ע"י inspiration;1494965:

כך ידוע לי. לא מזמן קיבלתי החזר מלא.
הרופאים (והמזכירות שלהם) מבינים בזה לא פחות.
את יכולה להיוועץ בהם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
מברור היום במאוחדת שיא
רק מלידה רביעית השתתפות 50% עד לתקרה של 3130 בערךורק בבתי חולים ציבורים בירושלים
אשמח לדעת בפרטי למה כדאי מנתח פרטי ולא ללכת על ציבורי?
וכן למה עליי לשים לב לפני קביעת ניתוח
ולא סיבה כמו שייתיחסו אליי יותר יפה... כי מה זה משנה אחרי הניתוח כולן באותה מחלקה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
asrl , אם את דווקא רוצה אני יכולה לשאול את אימי
מי ניתח אותה בלניאדו ב3 ניתוחים קיסריים ...
בשורות טובות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
נכתב ע"י שמואל גרינשטיין;1494581:
א. ביטוח - אם היה לך ביטוח לפני הניתוח הראשון, הביטוח ישלם. אחרי ניתוח אחד - זה כבר נמצא בהחרגות (כך הם קוראים לזה) ולא יבטחו אותך על זה.
ב. שאלה כפרנית - למה חייבים מנתח פרטי? לא מתכוונת להכנס לקישקעס של אף אחד, אבל זה נשמע פה שכל אחת שצריכה ניתוח קיסרי "חיבת" לקחת מנתח פרטי.
באופן אישי - נותחתי 3 פעמים בשירות הציבורי של מעייני הישועה וכל פעם היה עוד יותר טוב, ברוך השם.
(באחת הלידות שכבה לידי אישה שעברה ניתוח חרום. בדרך לחדר ניתוח היא אמרה לרופא שהיה אמור לנתח אותה שהיא לוקחת אותו פרטי. שאלתי אותה למה, התשובה היתה - כי למנותחות פרטיות תופרים בחוט ולא בסיכות. לא סיפרתי לה, כדי שלא תרגיש רע, אבל אני נותחתי לא בפרטי ותפרו עם חוט. גם בלידה הבאה אמרה לי ד"ר הראל שאבקש מהמנתח והוא יתפור בחוט, וכך היה)

בשורות טובות
חני

שאלה באמת כפרנית ללא מרכאות. תודי לה' ותשתקי. פשוט אל תשאלי שאלה כזו כדי שלא יחליטו שם בשמיים להראות לך את התשובה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
ראשית, אם יולדת מרגישה שמנתח פרטי יקנה לה הרגשת ביטחון, זה כבר שיקול.
שנית, נכון שמדובר באחד הניתוחים הקלים - אבל עדיין ניתוח.
לכן מובן וברור למה הולכים למומחים. גם רופא שיניים מחפשים משהו מומחה, לא?

מחוויה אישית שלי, ההחלמה מניתוח פרטי, בסיעתא דשמיא, קלה יותר. לא קשור ליחס וכל הקשקושים האלה.

ידון הציבור וישפוט -
מכירה רופאת נשים, שעד לפני שנה עוד הייתה בסטאז, באחד מבתי החולים הגדולים והטובים, אלו שכולם הולכים.
היא סיפרה שבמסגרת ההכשרה לעמידה בלחץ, בעייפות וכו, קראו לה אחרי משמרת (שהיא ארוכה ומפרכת) ואמרו לה לבצע ניתוח קיסרי תוך 5 דקות. נתנו לה ללכת ואז החזירו אותה לניתוח נוסף כזה.

תחליטו אם אתם רוצים שיעשו עליכם סטאז שכזה .
אני לא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
נכתב ע"י stsh;1495405:
ראשית, אם יולדת מרגישה שמנתח פרטי יקנה לה הרגשת ביטחון, זה כבר שיקול.
שנית, נכון שמדובר באחד הניתוחים הקלים - אבל עדיין ניתוח.
לכן מובן וברור למה הולכים למומחים. גם רופא שיניים מחפשים משהו מומחה, לא?

מחוויה אישית שלי, ההחלמה מניתוח פרטי, בסיעתא דשמיא, קלה יותר. לא קשור ליחס וכל הקשקושים האלה.

ידון הציבור וישפוט -
מכירה רופאת נשים, שעד לפני שנה עוד הייתה בסטאז, באחד מבתי החולים הגדולים והטובים, אלו שכולם הולכים.
היא סיפרה שבמסגרת ההכשרה לעמידה בלחץ, בעייפות וכו, קראו לה אחרי משמרת (שהיא ארוכה ומפרכת) ואמרו לה לבצע ניתוח קיסרי תוך 5 דקות. נתנו לה ללכת ואז החזירו אותה לניתוח נוסף כזה.

תחליטו אם אתם רוצים שיעשו עליכם סטאז שכזה .
אני לא.


הייתי מגדירה את זה אחד הניתוחים הנפוצים, לא 'אחד הקלים', אנחנו התרגלנו לשמוע עליו הרבה מסביבנו בגלל זה אנחנו חושבים שהוא ניתוח קל, אבל זה לא בדיוק ככה, לא אומרת בשביל להפחיד, אבל מי שיכולה לקחת פרטי וחושבת שזה יהיה יותר יעיל, שתעשה את זה...
תחשבי כמה ניתוחים שאת פחות שומעת עליהם וחושבת שהם יותר מסובכים, משחררים היום את המאושפז תוך 24 שעות ופחות ופה מחזיקים את האישה 5 ימים (תאמיני שזה לא מטוב לב) מי שמכיר סיבוכים שקרו מניתוחים קיסריים יודע שזה לא כזה ניתוח קל...
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
מזל טוב,קודם כל שיהיה בשעה טובה.
מעניין איזה ביטוח מכסה לך?בדקת את זה איתם?
כי בזמנו ניסיתי לברר על ביטוח וכל החברות שבדקתי אמרו לי שלא מכסים ניתוח קיסרי
במיוחד שפניתי אליהם אחרי שעשיתי קיסרי אחד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
נכתב ע"י nomi;1495459:
מזל טוב,קודם כל שיהיה בשעה טובה.
מעניין איזה ביטוח מכסה לך?בדקת את זה איתם?
כי בזמנו ניסיתי לברר על ביטוח וכל החברות שבדקתי אמרו לי שלא מכסים ניתוח קיסרי
במיוחד שפניתי אליהם אחרי שעשיתי קיסרי אחד.

לא יודעת לענות לך.
אני מבוטחת בביטוח בריאות עוד לפני החתונה:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
מצטרפת להמלצות על ד"ר פלוטקין.
גם מומחה וגם איש נעים, לא מתנשא, זמין וגם אחרי הניתוח בא כל יום לשאול מה קורה ושאל אם רוצה להשאר יום נוסף.

לגבי פרטי או לא. נותחתי פעם אחת בניתוח הציבורי בית חולים מעולה. רופא לא מתמחה. היה נתוח בסדר גמור.
בפעם השניה ד"ר פלוטקין.
ההבדל הניכר לעין מלבד היחס, המעקב, התזמון (חשוב מאד בשביל מי שלא רוצה להקדים מדי נתוח מוזמן מה שמועדף מבחינה הלכתית) וכל שאר הפינוקים. שאין מה להשוות מבחינה אסטטית בין הצלקת שהיתה בפעם הראשונה. לבין הצלקת שפשוט לא קיימת אחרי הפעם השניה.
הוא תפר ביסודיות כסה את הצלקת הראשונה. הצלקת החלימה מאד יפה עד שנעלמה.

מבחינה רפואית הצידוק בלקחת רופא מומחה זה ענין ההדבקויות שעם כל ניתוח הסכון גדל. ורופא טוב יודע למנוע את זה יותר.
וכמובן שהכל בידי שמיים וניתוח יכול להצליח גם אצל מתמחה בניתוח ראשון. ולהכשל אצל מומחה בעל שם. זה פשוט שאצל המומחה הסטטיסטיקות בכל אופן יותר טובות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
נכתב ע"י nori;1495476:
וכמובן שהכל בידי שמיים וניתוח יכול להצליח גם אצל מתמחה בניתוח ראשון. ולהכשל אצל מומחה בעל שם. זה פשוט שאצל המומחה הסטטיסטיקות בכל אופן יותר טובות.

התלבטתי אם 'להפחיד' את הקהל... אבל מהכרות אישית, בתל השומר, מנתח מהגדולים ביותר שסך הכל 'השאיר נים דם אחד פתוח'
האישה היתה יותר בעולם הבא מאשר בעולם הזה... ו24 שעות אחרי הניתוח הראשון, נכנסה לניתוח נוסף. כל עמ"י התפללו עליה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה