המלצה למנתחים

  • הוסף לסימניות
  • #41
נכתב ע"י שולה;1495496:
התלבטתי אם 'להפחיד' את הקהל... אבל מהכרות אישית, בתל השומר, מנתח מהגדולים ביותר שסך הכל 'השאיר נים דם אחד פתוח'
האישה היתה יותר בעולם הבא מאשר בעולם הזה... ו24 שעות אחרי הניתוח הראשון, נכנסה לניתוח נוסף. כל עמ"י התפללו עליה.

זה לא סותר, ויש בלי סוף סיפורים כאלו.
גם המנתח הכי גדול יכול לגרום נזק. הם בני אדם.
אבל לפחות אני עושה השתדלות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
לא מניסיון אישי - חברתי נותחה אצל ד"ר הראל בלידת תאומות. אמרה שרופאים שראו את הצלקת המיניאטורית לאחר הניתוח לא האמינו שיש לה תאומות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
האמת בכלל לא חשבתי להיכנס כאן, כי אני חושבת שבמיוחד בעניני בריאות השוני בין אחת לאחת הוא עצום ואין מה להסיק כלום מאחרת, ובכל אופן בגלל ריבוי התגובות ולאר נסיוני העשיר :) :( מאוד בניתוחים. אומר כמה משפטים:
1) ביטוחים מכסים רק אם את מבוטחת קודם לניתוח הראשון, אח"כ את מסויגת בפוליסה לגבי הניתוח הספציפי הזה.
2) ניתוח קיסרי הוא לא כזה פשוט, אבל הוא סיעתא דשמיא גדולה, ועוד דרך שה' נתן.
3) יכולות להיות בעיות אחרי מנתח פרטי כמו אצל ציבורי. המנתחים כולם מתאמצים מאוד מאוד, מחלקות יולדות הן אחת הרווחיות בבתי-חולים, ואף אחד לא רוצה אצלו פאשלות. כל הרופאים, אבל כולם! הם רק שליחים, אבל כן מוכר ענין ההשתדלות לרופא גדול יותר, כמו שאמרו (ולא זןכרת בשם מי) עם רופא גדול יותר, הולך מלאך יותר גדול.
4) אישית תמיד הלכתי בתל-השומר מסיבותי שלי, בכל ניתוח (לא רק שלי) נמצא רופא בכיר, אין דבר כזה לסטאז'ר לבצע שום ניתוח לבדו. וגם בתורנויות לילה ושבתות - יש במקום רופא בכיר, רק שהוא בהחלט יותר מותש.
5) למי שאמרה על הרופאה שקראו לה שוב ושוב. הרופא שלי שניתח אותי, ולא אגיד כאן את שמו, אבל הוא שם דבר. עובד כל בוקר מ6:30 עד 3:00, יום אחד באסותא עד 17:00 ואח"כ בקליניקה פרטית עד אחרי חצות הלילה. אז הוא כאילו לא עייף?
6) היו לי ניתוחים עם מנתח פרטי, והיו לי עם ציבורי (שהקדמתי בפתאומיות) היו הבדלים בהתאוששות גם בין פרטי לפרטי עם אותו מנתח. יש פעמים קלות יותר ויש פחות.
7) לא יודעת באיזה שלב פותחת האשכול, אבל יש הרבה רופאים, שכשעושים אצלם את המעקב (וזה דבר שהביטוח תמיד מחזיר 80%) , הם גם מנתחים, וזה כדאי מבחינה רגשית, ונראה לי גם בריאותית, שהרופא שינתח הוא איתך מתחילה, מכיר את כל הסיפור הספציפי שלך טוב יותר, מאשר את מגיעה אליו בסוף.
8) אשמח לעזור לך באישי עוד בכל שאוכל
9) ובהצלחה והרבה בריאות לך ולכל עמ"י
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
מיניסיון שלי ( כל הילדים ילדתי בניתוח):
ממליצה מ א ד על דר בן דוד מנהל מחלקת נשים בליניאדו
רופא מקצועי מנוסה אכפתי ובמיוחד מרגיע! עדין!
לקחתי אותו פרטי ב4 הילדים האחרונים.
בראשונים לפני כן ילדתי במעיני ואיני ממליצה לאף אחת שיש לה לידות/ניתוחים
מסובכים ללדת שם!! היחס מחפיר היה ומשמים לפחות קבלתי רופא מיוחד
שאני מכירה אישית ( דר ביג׳ווי)
אני חושבת שכן חשוב למי שעוברת קיסרי ובמיוחד למי שתרצה עוד לידות אחרכך, כן
לקחת פרטי!! ניתוח זה סיכון ומי שיכול צריך לעשות השתדלות לקחת מישהו טוב
אנחנו גם התייעצנו עם הרב זילברשטיין והרב ניסים קרליץ ושניהם המליצו אפילו ל
קחת כסף מגמח ולקחת פרטי.
הרב ניסים ק המליץ על הרופא הנ״ל
בשורות טובות והחלמה קלה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
נכתב ע"י רותי12;1496017:
בראשונים לפני כן ילדתי במעיני ואיני ממליצה לאף אחת שיש לה לידות/ניתוחים
מסובכים ללדת שם!! היחס מחפיר היה ומשמים לפחות קבלתי רופא מיוחד
שאני מכירה אישית ( דר ביג׳ווי)
א

מכירה הרבה שמאוד מרוצות, כן, גם בלידות מסובכות וגם בניתוחים. סיפורים על יחס מחפיר יש בכל בתי החולים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
נכתב ע"י צילומנציה;1494485:
רק תגלי לי את הסוד הגדול מכולם- איזה ביטוח מכסה לך? ואנוכי לא מצאתי?
כל כמה שנים 17,000 ש"ח טבין ותקילין

נראה לי שזה מחירים מיוחדים לאזור ירושלים

באזור המרכז עולה בערך 10000
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה