- הוסף לסימניות
- #1
כרגע המצב בארון מזעזע. מחפשת המלצות מנסיונכן- כולל קניית פריטים בפרוטות להשלמה.
הארון הזזה- 1.6 מטר.
צד אחד- ארון תליה, 2 מדפים גבוהים- 1 למפות שולחן ופריטי קיץ טיולים כמו כובעי שמש, מידנית וכו'. השני- הנמוך יותר- לבעלי. (אין מקום) מתחת הארון תליה- שמיכות.
צד שני- מדף אחד מגבות (אין מקום, גבוה). 2 מדפים למצעים, מדף לי (אין מקום). מתחת במקור היו 2 מגירות, הוצאנו אותם ועכשיו יש שם מין מדף גבוה- מהרצפה של הארון עד למדף שלי עם רווח באמצע של כמו עוד 2 מדפים. יש שם חנוכיה ואלבומים.
מה מפריע לי?
מדף אחד לא מספיק לבגדים שלי ושל בעלי. הגרביים מתבלגנות, פריטים נתקעים מתחת לדלת של הארון- וגם עוד דבר שאני לכאורה משנה בערב פסח הזה- מזיזה את השידה מבין המיטות לארון לבין 2 המיטות ואז יש יותר מקום. אבל זה לא פותר הכל.
מה יש לכם להציע?
אציין שאי אפשר להעביר כלום לחדר ילדים. המצב שם יותר גרוע- אין שם שום ארון נורמאלי.
הארון הזזה- 1.6 מטר.
צד אחד- ארון תליה, 2 מדפים גבוהים- 1 למפות שולחן ופריטי קיץ טיולים כמו כובעי שמש, מידנית וכו'. השני- הנמוך יותר- לבעלי. (אין מקום) מתחת הארון תליה- שמיכות.
צד שני- מדף אחד מגבות (אין מקום, גבוה). 2 מדפים למצעים, מדף לי (אין מקום). מתחת במקור היו 2 מגירות, הוצאנו אותם ועכשיו יש שם מין מדף גבוה- מהרצפה של הארון עד למדף שלי עם רווח באמצע של כמו עוד 2 מדפים. יש שם חנוכיה ואלבומים.
מה מפריע לי?
מדף אחד לא מספיק לבגדים שלי ושל בעלי. הגרביים מתבלגנות, פריטים נתקעים מתחת לדלת של הארון- וגם עוד דבר שאני לכאורה משנה בערב פסח הזה- מזיזה את השידה מבין המיטות לארון לבין 2 המיטות ואז יש יותר מקום. אבל זה לא פותר הכל.
מה יש לכם להציע?
אציין שאי אפשר להעביר כלום לחדר ילדים. המצב שם יותר גרוע- אין שם שום ארון נורמאלי.
הנושאים החמים