דרוש מידע המצבר שלי מגמגם... מה עושים?

  • הוסף לסימניות
  • #1
צריך לריב איתו עד שמתניע בפועל...
האם זה אומר שהוא הולך למות? או שיש דרך להציל אותו?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
צריך לריב איתו עד שמתניע בפועל...
האם זה אומר שהוא הולך למות? או שיש דרך להציל אותו?
כנראה גוסס.
תוחלת חיים של מצבר בד"כ בין שנתיים לשלש.
בן כמה הוא, ואיזה חברה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
צריך לריב איתו עד שמתניע בפועל...
האם זה אומר שהוא הולך למות? או שיש דרך להציל אותו?
בתקווה שבאמת הבעיה במצבר...
כנראה שהוא הלך
יש מכשיר שמיועד לבדוק את תקינות המצבר שנמצא כנראה בכל מוסך
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
צריך לריב איתו עד שמתניע בפועל...
האם זה אומר שהוא הולך למות? או שיש דרך להציל אותו?
משהו אחד שאפשר לבדוק האם תושבת החוט מהודקת למצבר.
אין דרך להחיות מצבר אפשר אולי לסחוב כמה ימים וזהו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
צריך לריב איתו עד שמתניע בפועל...
האם זה אומר שהוא הולך למות? או שיש דרך להציל אותו?
כדאי לבדוק את זה.
אם זה לא מצבר, זה יכול להיות דברים אחרים כמו בעיה בסוויצ' לדוגמא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
יתכן בעיה בקוילים, בפלאגים, בעוד דברים במערכת ההצתה, תבדוק אם באמת הבעיה במצבר, ניתן לבדוק במוסך, או לחילופין, אם יש לך כבלים, להשאיר אורות דלוקים לכמה שעות באוטו, אם נגמר לך, ואז זה יכול יותר להצביע על בעיה במצבר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
יתכן בעיה בקוילים, בפלאגים, בעוד דברים במערכת ההצתה, תבדוק אם באמת הבעיה במצבר, ניתן לבדוק במוסך, או לחילופין, אם יש לך כבלים, להשאיר אורות דלוקים לכמה שעות באוטו, אם נגמר לך, ואז זה יכול יותר להצביע על בעיה במצבר.
להשאיר אורות דלוקים יגמור גם מצבר טוב, זה גם מקצר לו את החיים
צריך ללכת למוסך
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
יכול להיות גם בעיה באלטרנטור. תקווה שלא.

ואגב, אם מדובר בהנעה על הבוקר כשמזג האויר קר, זה לגיטימי ברכב ישן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אפשר לקפוץ רגע? סורי..

יש לי טויוטה פריוס 2018
החלפתי מצבר לפני כארבעה חודשים.
לאחרונה קורה לי משהו מוזר, לעיתים כשלוחצת על הברקס הוא נהיה קשיח כזה
ואני מבינה שזה קשור איכשהו למצבר (??)
במוצ"ש באתי להתניע, לחצתי על הברקס והוא נעשה קשיח כזה, ואז דלקו לי מלא נורות אזהרה
מכל הסוגים בערך, באנגלית היה כתוב משהו על בטריה נמוכה ועוד כמה דברים
בכל אופן לא נתן לי לנהוג.
הגיע ידידים ,חיבר בוסטר והתנפנף עוד לפני שאמרתי תודה.

מנסה להבין, מה זה??
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
יש על המצבר תאריך. תבדוק אותו. אם עברו 3 שנים כדאי להחליף, אחרת יכול להיגמר לך באמצע נהיגה בכביש מהיר ללא כל התראה וזה ממש לא נעים!!! (קרה לי...).
אפשר לקפוץ רגע? סורי..

יש לי טויוטה פריוס 2018
החלפתי מצבר לפני כארבעה חודשים.
לאחרונה קורה לי משהו מוזר, לעיתים כשלוחצת על הברקס הוא נהיה קשיח כזה
ואני מבינה שזה קשור איכשהו למצבר (??)
במוצ"ש באתי להתניע, לחצתי על הברקס והוא נעשה קשיח כזה, ואז דלקו לי מלא נורות אזהרה
מכל הסוגים בערך, באנגלית היה כתוב משהו על בטריה נמוכה ועוד כמה דברים
בכל אופן לא נתן לי לנהוג.
הגיע ידידים ,חיבר בוסטר והתנפנף עוד לפני שאמרתי תודה.

מנסה להבין, מה זה??
הכי טוב ללכת למוסך ולבדוק. למה לשאול בפרוג?
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
יש על המצבר תאריך. תבדוק אותו. אם עברו 3 שנים כדאי להחליף, אחרת יכול להיגמר לך באמצע נהיגה בכביש מהיר ללא כל התראה וזה ממש לא נעים!!! (קרה לי...).

הכי טוב ללכת למוסך ולבדוק. למה לשאול בפרוג?

ככה זה כשאין כח למוסך

חשבתי שזו בעיה פשוטה
הרכב מעולה ומתוחזק
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
ככה זה כשאין כח למוסך

חשבתי שזו בעיה פשוטה
הרכב מעולה ומתוחזק
תלכי למוסך בהסדר, מוסך של טויוטה. רק תוודאי לפני כן שהם אמינים....
אם את מהצפון מאוד ממליצה על המוסך של טויטה בעכו. זה המוסך היחיד בצפון שאני סומכת עליו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
יש על המצבר תאריך. תבדוק אותו. אם עברו 3 שנים כדאי להחליף, אחרת יכול להיגמר לך באמצע נהיגה בכביש מהיר ללא כל התראה וזה ממש לא נעים!!! (קרה לי...).

הכי טוב ללכת למוסך ולבדוק. למה לשאול בפרוג?
אם הכל תקין חוץ מהמצבר הוא לא יכול להיכבות באמצע נסיעה, מצבר שמתכבה באמצע נסיעה לא נובע מבעייה במצבר אלא מבעייה אחרת כגון אלטרנטור.

מי שיודע אפילו בידידים אם המצבר נכבה באמצע נסיעה הם לא מוציאים קריאה של כבלים ולא מגיעים לסייע מכיוון שזו לא בעייה של מצבר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אם הכל תקין חוץ מהמצבר הוא לא יכול להיכבות באמצע נסיעה, מצבר שמתכבה באמצע נסיעה לא נובע מבעייה במצבר אלא מבעייה אחרת כגון אלטרנטור.

מי שיודע אפילו בידידים אם המצבר נכבה באמצע נסיעה הם לא מוציאים קריאה של כבלים ולא מגיעים לסייע מכיוון שזו לא בעייה של מצבר.
המצבר שלי בכלל חדש , כאמור.
לפי מה שכתבתי לעיל (ברקס שקשה ללחוץ עליו וכו)
נראה שיש צורך במוסך?
ידידים היה אצלי שניה אחת , חיבר בוסטר, אמר לי לנסוע לפחות חצי שעה
והתנדף.
אשמח לעוד חוות דעת
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
המצבר שלי בכלל חדש , כאמור.
לפי מה שכתבתי לעיל (ברקס שקשה ללחוץ עליו וכו)
נראה שיש צורך במוסך?
ידידים היה אצלי שניה אחת , חיבר בוסטר, אמר לי לנסוע לפחות חצי שעה
והתנדף.
אשמח לעוד חוות דעת
מחילה, אבל אין קשר כמעט בין מילה אחת לשניה בכל מה שכתבת בהודעה הראשונה, המצבר... הברקסים... נורות אזהרה... בטריה נמוכה....
זה בהחלט לא נשמע תקלה רצינית, אבל דורש בירור במוסך בהקדם.
מחשב רכב יזהה את התקלה הזאת ברגע.
בהצלחה רבה
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
מחילה, אבל אין קשר כמעט בין מילה אחת לשניה בכל מה שכתבת בהודעה הראשונה, המצבר... הברקסים... נורות אזהרה... בטריה נמוכה....
זה בהחלט לא נשמע תקלה רצינית, אבל דורש בירור במוסך בהקדם.
מחשב רכב יזהה את התקלה הזאת ברגע.
בהצלחה רבה

:sne:
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
מחילה, אבל אין קשר כמעט בין מילה אחת לשניה בכל מה שכתבת בהודעה הראשונה, המצבר... הברקסים... נורות אזהרה... בטריה נמוכה....
זה בהחלט לא נשמע תקלה רצינית, אבל דורש בירור במוסך בהקדם.
מחשב רכב יזהה את התקלה הזאת ברגע.
בהצלחה רבה
במוסך יבדקו את כל המערכת ויעלו על הבעיה. ככה זה במכוניות חדשות. לדעתי תלכי.
דרך אגב, אם את עושה טסט במוסך של טויוטה (כלומר, דרכם) אז יש מצב שהבדיקה תהיה ללא עלות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
אם הכל תקין חוץ מהמצבר הוא לא יכול להיכבות באמצע נסיעה, מצבר שמתכבה באמצע נסיעה לא נובע מבעייה במצבר אלא מבעייה אחרת כגון אלטרנטור.

מי שיודע אפילו בידידים אם המצבר נכבה באמצע נסיעה הם לא מוציאים קריאה של כבלים ולא מגיעים לסייע מכיוון שזו לא בעייה של מצבר.
מה אתה מדבר?? לי נכבה באמצע נסיעה! היה צריך להחליף אותו ולא היתה שום בעיה אחרת.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה