כללי הנה סקריפטים לניקוי דריסות מהערות.

  • הוסף לסימניות
  • #1
שלום רבותי!
ב"ה יצרתי כמה סקריפטים בני דודים, העוסקים בהערות שוליים.
כידוע באינדזיין הדבר מסובך למדי, משום שלא ניתן לבחור כל ההערות בב"א.
וייחד עם זאת לעיתים קרובות התוכנה לא מכילה את הסגנון המוגדר לה להכיל, בעת ייבוא הטקסט.

הוראות הפעלה: עמוד בתוך הטקסט. הפעל. עובד על כל הסטורי.

הסקירפטים הן אלו:

1. מנקה דריסות מכל ההערות. זהו.
(כלומר אם לא הוכל מראש סגנון פסקה נכון, זה לא ישנה זאת) הסקריפט מהיר למדי.
https://www.dropbox.com/s/tpyj50oksjjq4lf/רק מנקה דריסות מהערות.jsxbin

2. עושה כל זאת וגם מכיל את הסגנון פסקה המוגדר בהגדרות של ההערות שוליים בתוכנה. (ולכן מעט יותר איטי)
נמצא כאן: https://www.dropbox.com/s/aohme5rp8id14ei/מכיל על ההערות את הסגנון המוגדר בהגדרות.jsxbin

3. רק מכיל את הסגנון הנ"ל ולא מנקה דריסות בכוונה.(אף שהן עלולות להתנקות מעצמן על ידי עצם ההכלה, אך זה לא מכוון לזה ולא בהכרח יבצע זאת)
https://www.dropbox.com/s/aohme5rp8id14ei/מכיל על ההערות את הסגנון המוגדר בהגדרות.jsxbin

______________________________________
את הסקריפטים אין להעביר לאחרים.

----------------------------------------------------

הן מחולקים חינם אך מי שיודע בעצמו שהיה מוכן לשלם אנא יפנה אלי וישלם.
מחיר כולם או כל אחד מהם לא משנה. 40 ש"ח.

מי שטועה באומדן דעתו, מחול לו.

ובכל מקרה אודה אם מי שיוריד יקיש תודה, כדי שאדע כמה עניין יש בהמשך העלאת סקריפטים מעין אלו.

לגבי תמיכה וגרסאות:
נועד לעבוד כבר מCS3 אך לא בדקתי זאת.
כדאי להוריד לנסיון בכל מקרה.
אין התחייבות לתמיכה, גם למי שיישלם.
הסקריפט מתקבל "כמות שהוא".
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
למה לא יותר פשוט, חפש והחלף סגנון הערות שוליים בהערות שוליים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
נכתב ע"י שלמה;1052965:
למה לא יותר פשוט, חפש והחלף סגנון הערות שוליים בהערות שוליים?

כי זה לא יותר פשוט.
זה לוקח יותר זמן מללחוץ על הסקריפט.

(הרי צריך להגדיר את הסגנונות)

נ"ב:תתחדש על הלוגו!
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
נכתב ע"י eliezer;1052988:
כי זה לא יותר פשוט.
זה לוקח יותר זמן מללחוץ על הסקריפט.

(הרי צריך להגדיר את הסגנונות)

נ"ב:תתחדש על הלוגו!

1. אפשר לשמור פעם אחת את החיפוש והחלפה נ"ל.
2. יש לך תפיסה חדה. תודה רבה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אם כבר בהערות שוליים עסקינן צריך לעשות סקריפט שיהפוך את הערות שוליים למסגרת טקסט אחת ולא יבטל את הקישורים וכך תהיה אפשרות לבחור את כל ההערות ולשנות את העיצוב וכו'
תחשוב על הרעיון
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י שלמה;1052997:
1. אפשר לשמור פעם אחת את החיפוש והחלפה נ"ל.

נכון.
ואז צריך לדייק בכל מסמך מחדש בשם של הסגנון המוגדר. וגם לפתוח החיפוש...

מה רע ללחוץ שניה על הסקריפט?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נכתב ע"י שלומי פ;1053001:
אם כבר בהערות שוליים עסקינן צריך לעשות סקריפט שיהפוך את הערות שוליים למסגרת טקסט אחת ולא יבטל את הקישורים וכך תהיה אפשרות לבחור את כל ההערות ולשנות את העיצוב וכו'
תחשוב על הרעיון

זה לא ניתן לביצוע ועדיין להשאיר כהערות שוליים אוטומטיות.
התוכנה בנוייה שכל הערה בנפרד.

מ"מ אם יש פעולות ספציפיות שמעונינים לבצע על הערות כולם, אשמח לשמוע, אולי למשהו מסויים, אכתוב סקירפט. בלי לבחור הכל, מה שאי אפשר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
נכתב ע"י שלומי פ;1053001:
אם כבר בהערות שוליים עסקינן צריך לעשות סקריפט שיהפוך את הערות שוליים למסגרת טקסט אחת ולא יבטל את הקישורים וכך תהיה אפשרות לבחור את כל ההערות ולשנות את העיצוב וכו'
תחשוב על הרעיון

שינוי עיצוב נעשה דרך סגנון הפסקה. בשביל זה לא צריך את אפשרות בחירת כל המופעים של ההערות שוליים.

הערה כללית.
לאינדזיין לעומת "וורד", יש דרך ארוכה באפשרויות החשובות של הערות שוליים.
כמו: 2 טורים, כותרת מפרידה בין גוף הספר להערות ועוד ועוד
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י שלמה;1053007:
שינוי עיצוב נעשה דרך סגנון הפסקה. בשביל זה לא צריך את אפשרות בחירת כל המופעים של ההערות שוליים.

הערה כללית.
לאינדזיין לעומת "וורד", יש דרך ארוכה באפשרויות החשובות של הערות שוליים.
כמו: 2 טורים, כותרת מפרידה בין גוף הספר להערות ועוד ועוד

אפשר כנראה לכתוב סקריפט פשוט למדי, שיכניס כותרת בתחילת כל הערות שוליים בדף.
השאלה אם שווה לטרוח, וזה יכסה את העלות של הזמן.
נראה לך שיהיה לפחות חמישה שישה קונים לכזה דבר?
נאמר שיעלה 50.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נכתב ע"י eliezer;1053024:
אפשר כנראה לכתוב סקריפט פשוט למדי, שיכניס כותרת בתחילת כל הערות שוליים בדף.
השאלה אם שווה לטרוח, וזה יכסה את העלות של הזמן.
נראה לך שיהיה לפחות חמישה שישה קונים לכזה דבר?
נאמר שיעלה 50.

בטח כדאי אני ראשון
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
הקובץ שיורד כשאני לוחצת על הקישור הוא קובץ txt ולא סקריפט
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י חותם1;1053238:
הקובץ שיורד כשאני לוחצת על הקישור הוא קובץ txt ולא סקריפט

אצלי לא.
גם תוכלי לראות ששם הקובץ מסתיים בJSBIN
מ"מ אם תפתחי קובץ זה, הוא יפתח בפנקס רשימות ויציג טקסט.
זה לא סותר שהוא סקריפט.
(נ"ב עדכני נא אם יפעל בגרסה שלך)
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
כך נראה הקובץ אצלי

קובץ txt
 

קבצים מצורפים

  • Picture 3.png
    KB 35.4 · צפיות: 25
  • הוסף לסימניות
  • #14
נכתב ע"י חותם1;1053276:

לא רואה כלום... צרפי לינק לדרופבוקס.
מ"מ אם מה שרואים זה ג'יבריש של מילים, זה מצויין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
עדכון, כבר כתבתי סקריפט המכניס כותרת להערות. דא עקא, בנתיים עובד רק על דפים שבהם יש הערה שמתחילה בדף הזה, ולא להערת המשך.

אם יש מי שזה מועיל לו וצריך כעת, יכול לפנות אלי.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה