מלחמת התקומה הנספח השבועי • שבוע 43

האם אתם חושבים שהאירוע במג'דל שמס' הוא האירוע שבגללו תיפתח המלחמה בין ישראל לחיזבאללה

  • כן

  • לא


תוצאות הסקר יוצגו רק לאחר הצבעתכם.
מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #81
זה לא האמת, ישראל חזקה פי אלף מחיזבאללה, זה הכל עניין של אינטרסים, נתניהו מפקיר דם ישראל בשביל האינטרסים האגואיסטים שלו [שבמשמרת שלו היו פחות הרוגים...]
לא נראה לי שהיא יותר חזקה, מה שבטוח לא פי אלף..
אולי אם לפני שמונה-תשעה חודשים נתניהו היה מטפל בהם ועובד על פי השיטה המזרח תיכונית זה היה משהו...
אבל אם תשעה חודשים וחצי עברו, התגובה הישראלית מקרטעת (גם עכשיו) אז חבל להשקיע במילים.
כל יום שעובר זה התחזקות לטובתם, לרעתנו....
הם לבינתיים מקבלים "שליטה", מרגישים שהם שולטים במצב... מה שאנחנו לא יכולים לומר (לדעתי).

ועוד משהו במאמר מוסגר, כל החוזק שלנו זה מה'!!
זה לא קשור לנשק וכאלה
 
  • הוסף לסימניות
  • #82
  • הוסף לסימניות
  • #83
מקווה שזה המקום לשאלה.
סליחה על חוסר ההבנה
אבל למה זה חוסר מודעות עצמית ברמה קיצונית?
כי כמה פעמים חה"כ בליאק הגיע למג'דל שמ'ס? שהוא מטיח בסמוטריץ שמגיע לצורכי תעמולה ויח"צ
ובשביל מה באת מר ולדימיר בליאק?
 
  • הוסף לסימניות
  • #84
  • הוסף לסימניות
  • #86

בכיר בפיקוד צפון: פתיחת מלחמה בצפון – ניצחון לחמאס

תא"ל במיל' אשר בן לולו, לשעבר ראש מטה פיקוד צפון, סבור כי בשלב זה, אין לפתוח במלחמה נגד חיזבאללה • "גם זמנו של חיזבאללה יגיע למערכה כוללת וכואבת שתסיר את האיום מהצפון. אך לדעתי , זו לא העת"
זוכרים את 'איפוק זה עוצמה'? לאן זה הוביל אותנו?
 
  • הוסף לסימניות
  • #88

בכיר בפיקוד צפון: פתיחת מלחמה בצפון – ניצחון לחמאס

תא"ל במיל' אשר בן לולו, לשעבר ראש מטה פיקוד צפון, סבור כי בשלב זה, אין לפתוח במלחמה נגד חיזבאללה • "גם זמנו של חיזבאללה יגיע למערכה כוללת וכואבת שתסיר את האיום מהצפון. אך לדעתי , זו לא העת"
במילים אחרות
אין לי כח למלחמה עכשיו
בא לי לנוח, קפה ועוגה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #89
ה-ל-ם
במילה אחת: "קונספציה"
מה שעוד מעצבן בהודעה הזו שמי שיפתח מלחמה אם יגיב זה ישראל ולא חיזבאללה!!
אני מקוה שביבי כמו שברפיח עשה דוקא לאמריקאים, יעשה גם עכשיו
 
  • הוסף לסימניות
  • #91
  • הוסף לסימניות
  • #92
לא, זה באמת מטורף.
כולנו הרי מקווים שלא יהיה אירוע יותר חמור ממה שקרה אתמול.
כלומר, המקרה בו תקבל הכי הרבה לגיטימציה בינ"ל - הוא כאן ועכשיו.
יותר מזה בעז"ה לא יהיה.
[ברור לכם שחיזבאללה ינסה מאד לא לחזור על הדבר הזה כל עוד ההסלמה במצבה הנוכחי]
אז למה למען ה' לא למנף את האירוע וכן לקחת אותו לקיצון???
למה?
תיכף החגים כבר וגם זה נהיה ברור שבחגים תושבי הצפון יהיו מחוץ לבית, אז מה?! שיהיו שנתיים מחוץ לבית?! אין גבול?

בסוף תצטרכו לטפל בבעיה הלבנונית, לא כדאי לעשות את זה עכשיו?

אה, ואגב, גם אם חלילה היו אתמול 200 הרוגים, להערכתי צרפת היית מוציאה הודעה לישראל לנהוג באיפוק ולא לשבור את הכללים ולהתחיל במלחמה.
אל תבנו עליהם.
הם תמיד לא יגבו. אנטישמיים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #93
ישראל הכינה תגובה קשה מאוד לחזבאאלה (ניר דבורי)
כן אבל רק שלא יעשו איזו תקיפה מוזרה וקטנה ויספרו לנו שנסראללה יודע כמה כואבת התקיפה הזו...
 
  • הוסף לסימניות
  • #94
גם אם כל הקבינט משתוקק להשתולל עכשיו בלבנון, הם יודעים שכרגע הם פשוט לא יכולים, בגלל בעיית ח****ים. [עבירת צנזורה]
כרגע בישראל מחכים לראות מה יהיו תוצאות ביקור נתניהו בארה"ב, מקווים שבתוך הבוקה ומבולקה שמתרחשת כעת בוושינגטון, יהיו כמה פקידים אוהבי ישראל שידאגו לשחרר את 1,800 ארגזי הטקסטיל במשקל טון.
סביר להניח שביום שהם נוחתים פה, לבנון תתחיל לעלות באש.
מלבד המשלוח הזה שעדיין תקוע, יש עוד כמה בעיות, אבל הן לא אקוטיות כמו זה.
בקיצור, אנשי ביידן שמעכבים אותו, יודעים למה הם עושים את זה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #95
לא, הוא מפחד מדעת הקהל הערבית, שברובה מזדהה עם הדרוזים של מג'דל שמס, שברובם לא לוקחים אזרחות ישראלית.
@למאי נפקא מינה הנספח זה המקום להודעות כאלה כמו שכתבת
אולי עדיף שתמחק את הפרשנויות שלך מאשכול הדיווחים שח"ו לא תחסם באשכול הדיווחים
בהצלחה!

אני כותב עצה מניסיון ולא כמנהל
בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #96
כל אלו שטוענים כל הזמן מלחמה מלחמה וחייבים,
לפעמים מרגיש, וסליחה מראש, שקצת צמאון לאקשן מדבר מגרונם - תקראו את החוזר שיצא לא מזמן לגבי מה הצפי שיקרה במלחמה מול הצפון, כמות החיילים שח"ו אפשר לאבד, כמות האנשים בעורף שימצאו בסכנה, כל אחד שיחשוב ח"ו איך אחרי המלחמה הוא יכול למצא את עצמו, ואת קרוביו, באיזה מצב...
ואם היה יודע מראש שזה מה שיהיה אם היה ממשיך לרשום מדינה נמושה וחסרת חוט שדרה, או מוותר מראש על התענוג ולא מחפש רק ענין ולדפוק את הצד השני, וחושב שאולי דרך הפעולה היום היא ברירת מחדל סבירה לעומת משהו אחר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #98
  • הוסף לסימניות
  • #99
כל אלו שטוענים כל הזמן מלחמה מלחמה וחייבים,
לפעמים מרגיש, וסליחה מראש, שקצת צמאון לאקשן מדבר מגרונם - תקראו את החוזר שיצא לא מזמן לגבי מה הצפי שיקרה במלחמה מול הצפון, כמות החיילים שח"ו אפשר לאבד, כמות האנשים בעורף שימצאו בסכנה, כל אחד שיחשוב ח"ו איך אחרי המלחמה הוא יכול למצא את עצמו, ואת קרוביו, באיזה מצב...
ואם היה יודע מראש שזה מה שיהיה אם היה ממשיך לרשום מדינה נמושה וחסרת חוט שדרה, או מוותר מראש על התענוג ולא מחפש רק ענין ולדפוק את הצד השני, וחושב שאולי דרך הפעולה היום היא ברירת מחדל סבירה לעומת משהו אחר.
א. אני ידוע כאן בגישה שצה"ל דוחה בכוונה, מסיבות טובות, את הלחימה בצפון.
ב. לחימה בצפון היא חובה. מה שאתה אומר בעצם, זה שאנחנו מורתעים מחיזבאללה.
והם ימשיכו להתחמש.
עד מתי תחכה?
עד שיהיה להם נשק לא קונבנציונאלי?
או "רק" עד שיהיה להם חיל אוויר וטנקים?
 
הדרוזים בסוריה (סווידא) הכריזו על ארגון חיזבאללה מפלגת השטן "שייטן חיזבל" ובכך התירו את דם פעיליו
אני מאמין שמדובר בשגיאת תרגום וצריך לגרוס חיזב אל שייטאן.
הסבר:המילה חיזבאללה מורכבת משתי מילים ערביות. חיזב אללה.
מפלגת האל.
פעילי דעאש, הסונים, כינו את חיזבאללה חיזב אל שייטאן, מפלגת השטן.
מניח שזה המקרה גם כאן
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה