מלחמת התקומה הנספח השבועי • שבוע 43

האם אתם חושבים שהאירוע במג'דל שמס' הוא האירוע שבגללו תיפתח המלחמה בין ישראל לחיזבאללה

  • כן

  • לא


תוצאות הסקר יוצגו רק לאחר הצבעתכם.
מצב
הנושא נעול.
הדרוזים בסוריה (סווידא) הכריזו על ארגון חיזבאללה מפלגת השטן "שייטן חיזבל" ובכך התירו את דם פעיליו
עכשיו רק נשאר לחכות למעשים, בתקווה שהם עדיין לא התקלקלו מהעולם המערבי שאוהב להישאר בשלב הדיבורים.....
 
המהדורה המרכזית | פהד ספדי, חבר המועצה המקומית מסעדה ברמת הגולן לאבי מימרן ב'קול חי': "הרבה תושבים דרוזים בסוריה רוצים לשנות את המצב ויוצאים לרחובות. המצב בהר הדרוזים בסוריה, בלבנון ובכל העולם קשה ובעייתי - חוץ מבישראל. העם היהודי לא למד מניסיון העבר, אנחנו בחסות ארה"ב שרק אומרת Don't"
מישהו מוכן להסביר מה הוא מתכוון?
מתלונן שבכל האיזור לא טוב להם, חוץ מבישראל, ואז מתלונן על היהודים?
 
מישהו מוכן להסביר מה הוא מתכוון?
מתלונן שבכל האיזור לא טוב להם, חוץ מבישראל, ואז מתלונן על היהודים?
לענ"ד כפי הבנתי
הוא התכוון בדבריו שבכל המקומות שהדרוזים גרים לא טוב להם
ובישראל כן טוב להם
אבל מתכוון שלא צריך לשמוע בקול ארה"ב שאומרת אל תעשה
אלא ישראל צריכה לעשות מה שטוב לה ולא מה שטוב לארה"ב
 
ככל שיסחבו את הדיונים לתגובה כך היא תהיה חלשה ורפה יותר,
מפלס הלחץ מצד העם ירד ולא ישברו את הכלים.
בהתקפה האיראנית חיכו עם התגובה הרבה זמן והתגובה כנראה לא הייתה תואמת לתקיפה.
בהתקפה החות'ית לא התמהמהו זמן רב מידי, והתוצאה נראתה למרחוק.
בקיצור - אלו שיש להם מנופי לחץ על מקבלי ההחלטות צריכים פשוט לדרוש שהגובה תהיה הלילה.
בינתיים טעיתי.
כל רגע שמחכים הם בלחץ מטורף.
 
אה, וגם כדאי להתנהג בצורה שלהם, אחרי הגל הראשון השני והשלישי של התגובה לומר שהתגובה עוד תימשך ולא נגמרה..
בשונה מההרגל הישראלי שתאחרי 5 דקות יגידו הגבנו, מזהירים וכו'..
 
זוכרים מה צה"ל עשה בתימן על הרג האזרח בתל אביב?
עכשיו תכפילו ב 12 = וואי וואי וואי
אבל מה נראה לכם שזה מה שיקרה?
חלומות באספמיא:sleep::sleep::sleep:
 
כדי לחזק את הרל"ביסטים
מי שמנע את המתקפה ההיא היו דווקא גנץ ואייזנקוט, בשיתוף אריה דרעי, גלנט לחץ דווקא לבצע אותה, נתניהו בחר בסוף לקבל את דעת המתנגדים.
קשה להגיד שזה מחזק את הרל"ביסטים.
 
מי שמנע את המתקפה ההיא היו דווקא גנץ ואייזנקוט, בשיתוף אריה דרעי,
גלנט לחץ לבצע אותה, קשה להגיד שזה מחזק את הרל"ביסטים.
למי משנה עובדות בפרט עם הזיכרון "ארוך הטווח של הישראלים
 
גם תושבי הצפון כנ"ל
כן, אנחנו במלחמה.
זוכרים מה צה"ל עשה בתימן על הרג האזרח בתל אביב?
עכשיו תכפילו ב 12 = וואי וואי וואי
אבל מה נראה לכם שזה מה שיקרה?
חלומות באספמיא:sleep::sleep::sleep:
לא שאני שמח שאנשים מתים.
והפגיעה בריבונות ישראל חמורה.
ולהגיד שמצריכה תגובה, זה לגמד...
אבל אין להם זכות דיבור.
מדינת ישראל לא חייבת להם דבר.
הם אזרחים סורים, ולמרות שמדינת ישראל הייתה אקסטרה-לארג'ית כלפיהם, והציעה להם אזרחות ישראלית בתמורה לויתור על זו הסורית (וההצעה עדיין תקיפה ועומדת), הם לא עשו זאת.
אין לנו שום מחוייבות כלפיהם.
מי שמנע את המתקפה ההיא היו דווקא גנץ ואייזנקוט, בשיתוף אריה דרעי, גלנט לחץ דווקא לבצע אותה, נתניהו בחר בסוף לקבל את דעת המתנגדים.
קשה להגיד שזה מחזק את הרל"ביסטים.
ממתי המציאות מפריעה לרל"ביסטים?
 
סתם לידיעה:
עפ"י ההודעה חה"כ אריה דרעי לא השתתף בהתייעצות הבטחונית המצומצמת שכינס רה"מ לפני הקבינט.
[ככל הנראה מבחירתו, כפי שפורסם בימים האחרונים]
 
זוכרים את 'איפוק זה עוצמה'? לאן זה הוביל אותנו?

ישראל קצובר (א. פאר) השבוע


רק מי שמבין ויודע כמה הוא בעל ניסיון ומומחה, וכמה הגישה והשפה שלו הם סופר ענייני ולא מתלהמת,
מבין גם כמה מפחידה (במסגרת ההשתדלות כמובן) הקריאה שלו לפטר את גלנט....
 

קבצים מצורפים

  • א. פאר פנחס 2024.jpg
    א. פאר פנחס 2024.jpg
    KB 995 · צפיות: 39

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה