מלחמת התקומה הנספח השבועי • שבוע 43

האם אתם חושבים שהאירוע במג'דל שמס' הוא האירוע שבגללו תיפתח המלחמה בין ישראל לחיזבאללה

  • כן

  • לא


תוצאות הסקר יוצגו רק לאחר הצבעתכם.
מצב
הנושא נעול.
ההערכה בישראל: פואד שכר נפגע קשה מאוד בתקיפה כך דיווח כתבנו הצבאי הלל ביטון רוזן
לחובבי הקונספירציות:
ישראל בכוונה רק פצעה אותו קשה, כדי שחיזבאללה יוכל להגיב תגובה חלשה יחסית ונחזור לשיגרה הרגילה
 
ההערכה מתחזקת בצה"ל היעד חוסל

ערוץ 14

גורם ישראלי בכיר: "מעריכים שהיעד חוסל, אין עדיין אישור סופי שלוקח זמן בד"כ. זה החיסול המשמעותי ביותר במלחמה בצפון, מקביל למוחמד דף בעזה. הוא האיש הקרוב ביותר לנסראללה, בפועל השני בחשיבותו בארגון, וגם המפקד על כל המערכים האסטרטגיים של חיזבאללה".

מוטי קסטל

על פי מקורות ישראלים היעד נפצע קשה מאד בתקיפה ומצבו אנוש

הלל ביטון רוזן

ההערכה בישראל: פואד שכר נפגע קשה מאוד בתקיפה כך דיווח כתבנו הצבאי הלל ביטון רוזן
מאיפה האופטימיות הגדולה של הערוץ רק מקוה שהם יהיו צודקים
 
נשיא איראן החדש מסעוד פז’שכיאן נשק היום (שלישי) בחום לאיסמעיל הניה ראש הלשכה המדינית של חמאס במסגרת טקס ההשבעה שלו בפני הפרלמנט באיראן. קבלת הפנים החמה הפכה לוויראלית ברשתות החברתיות וסימלה את תמיכתה המוחלטת של איראן בארגון הטרור.

(ערוץ 14)
לכל מי שבנה על זה שנבחר נשיא רפורמיסט ומתון...
 
הפסימיות פה של אנשים גומרת אותי כל פעם מחדש.
התחילה תקיפה.
ולפני שהאירוע התסיים, כבר מחליטים שהוא הסתיים
אדם זקן לחש לי פעם...
"פסימי הוא אופטימי עם נסיון"
 
אדם זקן לחש לי פעם...
"פסימי הוא אופטימי עם נסיון"
אז הוא טעה.

אמרו שלא יכנסו קרקעית לעזה.
אמרו שלא יחזרו ללחימה אחרי הפסקת האש.
אמרו שלא יכנסו לרפיח.
אמרו שלא יתקפו בתימן.
אמרו שלא יתקפו בלבנון.
הכל התקיים.

נכון, פעם אחת הייתי כנראה אופטימי מעט יותר מידי, אבל בינתיים במאזן אני צדקתי יותר פעמים.
 
גורם ישראלי לרשת אלערביה: מעריכים שהיעד אכן חוסל. ייקח עוד זמן עד לאימות רשמי

ברק בטש

סוכנות הידיעות האיראנית : החיסול הצליח

ינון מגל כעת בפטריוטים:
סוכנות הידיעות האיראנית: היעד חוסל!!

ואחרי בליל הדיווחים בתקשורת הזרה - ערוץ אלחדת׳ הסעודי מדווח עכשיו שפואד שכר חוסל
נמתין
דורון קדוש
מה אז כן הצליח? מה יהיה עם הקונספירציות,
אולי הקונספרציה לא שרדה:unsure:
 
אז הוא טעה.

אמרו שלא יכנסו קרקעית לעזה.
אמרו שלא יחזרו ללחימה אחרי הפסקת האש.
אמרו שלא יכנסו לרפיח.
אמרו שלא יתקפו בתימן.
אמרו שלא יתקפו בלבנון.
הכל התקיים.

נכון, פעם אחת הייתי כנראה אופטימי מעט יותר מידי, אבל בינתיים במאזן אני צדקתי יותר פעמים.
אמרו שנכנסו קרקעית לעזה אז אמרו
אמרו שחזרו ללחימה אז אמרו
כנ"ל על הכל
גם אם עשו הכל
הדרך אל הדברים, ההססנות, התקיפות הלא מספקות,
ביטלו את כל האפקט
אין כאן ענין מתימטי, כמה פעמים צדקת או לא
יש כאן מציאות חיה ונושכת
וכל אדם עם רביעית שכל בקודקודו
מבין שכשמדינה ניצבת על הגרדום
לא עושים את כל המשחקים הללו
ולא סופרים מי הרג יותר לשני
פשוט עושים מה שהשכל הישר מורה בלי משחקים...
 
אז הוא טעה.

אמרו שלא יכנסו קרקעית לעזה.
אמרו שלא יחזרו ללחימה אחרי הפסקת האש.
אמרו שלא יכנסו לרפיח.
אמרו שלא יתקפו בתימן.
אמרו שלא יתקפו בלבנון.
הכל התקיים.

נכון, פעם אחת הייתי כנראה אופטימי מעט יותר מידי, אבל בינתיים במאזן אני צדקתי יותר פעמים.
אמרו שיחסלו את החמאס, אז אמרו
אמרו כשהחיזבאללה יעבור את הקו האדום כל בירות תבער, אז אמרו, בפועל הם נלחמים במלחמה נגדינו כבר חודשים, והתגובות דרדלה אחד גדול
דרך אגב מישהוא יודע מה התקדמו/מתקדמים שם בעזה?
עוד דרך אגב, גם אם הוא חוסל אותו פואד שקפץ בבין רגע למספר 2 בארגון, למה לא מורידים להם יכולות לחימה, למה מחכים? שהם ימחקו פה ערים, ואז נחזיר, אנשי הקונספציה...
 
בראשון לציון פותחים את המקלטים.
לא צריך להתרגש מזה.
הוא ראש עיר פופליסט שדואג ליחצ"ן את עצמו בתקשורת.
5 דק' אחרי הפיגוע ברעננה כבר יצאה הודעה שהוא הקפיץ אץ כיתת הכוננות של ראשל"צ.
 
מעניין איך פתאום כולם מאמינים לאירניים:

1722367022970.png
 
ישראל סיימה

ממתינים לראות את תגובת חיזבאללה
הם כנראה יגיבו בהפצצה מאסיבית של מתקן צבאי, במיקום יותר עמוק ממה שהיה עד עכשיו.
א"כ, מה תגיב ע"ז ישראל?
ואם יגיבו בירי על חיפה, לא רק צבאי, זה מלחמה וודאית?

ובא נראה אותך בהימור מתי חיזבאלה יגיב, מיידי או שימתח אותנו בחזרה כמה ימים.

וכמובן, לא ניתן להתעלם שיכול מאוד להיות שתהיה תגובה משולבת מעוד זירות, למשל ח'ותים, ואז ישראל תוכל להגיב לזירה השניה באלימות, ובלבנון פחות, ולחזור לשיגרה העצובה...
 
פיצוץ חזק בבאבל בעיראק, בדיקה האם מדובר בתקיפה.
זה יכול מאוד להיות תקיפה של מיליציה על בסיס אמריקאי שהם איימו לפני כמה ימים שאם ישראל תתקוף בלבנון הם לא יהססו לפגוע בבסיסים אמריקאיים
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה